Auto

Πώς προχωρούν τα έργα στον αυτοκινητόδρομο Πάτρα-Πύργος

Με γοργούς ρυθμούς προχωρούν οι εργασίες κατασκευής για τον αυτοκινητόδρομο Πάτρα-Πύργος καθώς ωριμάζει η υλοποίηση του μεγάλου έργου.

Πρόσφατα σε επίσκεψη του στο Ρίο ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας είχε αναφέρει πως η πρόοδος έχει πλέον ξεπεράσει το 50% και βρίσκεται στο 52% (Iούλιος), ενώ στόχος στο τέλος του έτους το 75%.

Περνώντας στην αντίστροφη μέτρηση για την ολοκλήρωση του έργου, η αύξηση της προόδου θα είναι πλέον πιο μετρήσιμη καθώς το δύσκολο μέρος του έργου, όπως η εκτέλεση των απαλλοτριώσεων, τα χωματουργικά και η δημιουργία της βάσης του νέου άξονα έχουν σε πολύ μεγάλο βαθμό επιτευχθεί.

Στα τρία εργοτάξια, κατά μήκος των 75 χιλιομέτρων του συνολικού έργου, απασχολούνται περίπου 1.000 εργαζόμενοι και χρησιμοποιούνται πάνω από 500 βαριά οχήματα. Για το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα υπό κατασκευή έργα στην επικράτεια.

Ο αυτοκινητόδρομος Πάτρα-Πύργος είναι το μεγαλύτερο σε μήκος οδικό έργο της χώρας. Είναι τμήμα της Ολυμπίας Οδού και σε όλη του την έκταση θα διαθέτει 2 λωρίδες και ΛΕΑ, ανά κατεύθυνση. Κατά μήκος του δρόμου, θα υπάρχουν και οργανωμένοι χώροι στάθμευσης. Τα βασικά του χαρακτηριστικά είναι:

  • 74,8 χλμ.
  • 2 λωρίδες και ΛΕΑ ανά κατεύθυνση, με ενδιάμεση κεντρική διαχωριστική νησίδα.
  • 8 κόμβοι
  • 15 γέφυρες
  • 64 άνω και κάτω διαβάσεις (27 άνω & 37 κάτω διαβάσεις)
  • 150 οχετοί
  • Τοίχοι αντιστήριξης μήκους 7.250 μ.
  • 4 Σταθμοί Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών
  • 2 Σημεία Εξυπηρέτησης Πελατών
  • Τεχνική Βάση με εφεδρικό Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας (που περιλαμβάνει και εγκατάσταση της Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων)

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ


Δημοσιεύτηκε ! 2024-09-17 10:30:04

Δείτε και αυτό !
Close
Back to top button