Πώς η Volkswagen θα μειώσει κόστος και χρόνο εξέλιξης
Τα προβλήματα που αντιμετωπίζει τον τελευταίο χρόνο η Volkswagen από τη μείωση πωλήσεων των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της και το διαρκώς αυξανόμενο κόστος παραγωγής από την αντίστοιχη αύξηση του κόστους ενέργειας, ανάγκασαν τα ανώτατα στελέχη της να επανακαθορίσουν τις διαδικασίες.
Φυσικά, αυτό που τους ενδιαφέρει είναι να αυξηθεί και πάλι η κερδοφορία της. Αυτό ανακοίνωσε ο Κάι Γκρούνιτζ, Διευθυντής του Τμήματος Εξέλιξης της γερμανικής εταιρείας και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου αυτής.
Όπως είπε, πλέον ο στόχος είναι να μειωθεί στους 30 μήνες (δηλαδή δυόμιση έτη) ο χρόνος εξέλιξης και υλοποίησης ενός νέου μοντέλου. Αυτός είναι ο μέσος όρος, καθώς για κάποια θα είναι συντομότερος και για κάποια άλλα μεγαλύτερος.
Συγκεκριμένα δήλωσε: «Για τα νέα μοντέλα, σχεδιάζουμε χρόνο ανάπτυξης από 30 έως 36 μήνες Για όσα θα χρησιμοποιούν υπάρχουσες πλατφόρμες και ηλεκτρονικές αρχιτεκτονικές, όπως μια νέα παραλλαγή αμαξώματος, στοχεύουμε σε λιγότερο από 30 μήνες».
Η χρήση υφιστάμενων πλατφορμών μπορεί να μειώσει περαιτέρω το χρονικό διάστημα, με τη Volkswagen να ξεκινά τώρα τη μετάβαση προς ταχύτερες διαδικασίες ανάπτυξης. Ο Γκρούνιτζ τόνισε ότι πρόκειται για μια αλλαγή που απαιτεί μακροχρόνια προσαρμογή στις καθιερωμένες πρακτικές της εταιρείας.
Επιπλέον, τόνισε ότι η γερμανική εταιρεία θα αξιοποιεί περισσότερο την ψηφιακή τεχνολογία για να μειώσει τον χρόνο που χρειάζεται για τις δοκιμές των πρωτότυπων ενός νέου μοντέλου στον δρόμο και σε διάφορες περιοχές του πλανήτη.
Όπως είπε: «Φέτος μειώσαμε τα φυσικά πρωτότυπα κατά 40%, βασιζόμενοι περισσότερο σε ψηφιακές ή εργαστηριακές δοκιμές».
Επιπλέον, δήλωσε ότι η εταιρεία θα βασιστεί περισσότερο στην τεχνητή νοημοσύνη, τόσο για τη συλλογή δεδομένων από τους πελάτες της όσο και σε ό,τι αφορά στην εξέλιξη και παραγωγή των υπαρχόντων αλλά και των νέων μοντέλων της.
Ήδη έχει ενσωματώσει το ChatGPT σε ορισμένα από αυτά και θα επενδύσει στην ανάπτυξη νέου λογισμικού το οποίο θα ανταποκρίνεται πραγματικά στις ανάγκες των πελατών της και δεν θα επεκτείνεται σε τομείς και σε τεχνολογία που θα υπάρχει μεν, δεν θα χρησιμοποιείται ουσιαστικά από αυτούς δε.
Τέλος, τα στελέχη της Volkswagen θα επιδιώξουν να μειωθεί ο χρόνος κατασκευής στις 10 ώρες ανά όχημα, εστιάζοντας στη ριζική αναδιοργάνωση των υπαρχουσών γραμμών παραγωγής, αντί για την κατασκευή νέων εργοστασίων.
Όμως, αυτό δημιουργεί αντιδράσεις από τα εργατικά συνδικάτα, καθώς μία από τις συνέπειες θα είναι η μείωση προσωπικού και οι απολύσεις.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Δημοσιεύτηκε ! 2024-12-04 17:00:00