Auto

Πώς ήταν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πριν από έναν αιώνα;

Εν προκειμένω, βρισκόμαστε  αντιμέτωποι με μια λαμπρή στιγμή της μηχανικής, που μετρά αισίως 107 χρόνια ζωής! Αυτό το σπάνιο όχημα είναι ένα πολύτιμο κεφάλαιο της ιστορίας του αυτοκινήτου, που άνοιξε το δρόμο για την ηλεκτρική επανάσταση που βλέπουμε σήμερα. Θα βγει στο σφυρί από την Worldwide Auctioneers αυτές τις ημέρες.

Πρόκειται για ένα Rauch & Lang JX7 Electric του 1917 (όταν η κοινοπραξία του κατασκευαστή αμαξών Jacob Rauch και του μεγιστάνα Charles Lang, βρισκόταν στην ωρίμανσή της), ένα σπάνιο σωζόμενο παράδειγμα που έχει αποκατασταθεί σχολαστικά στην παλιά του αίγλη και τώρα προσφέρεται προς πώληση σε δημοπρασία.



Αυτό είναι ένα όχημα που ήταν πολύ μπροστά από την εποχή του, επιδεικνύοντας προηγμένη μηχανική και προσφέροντας μια ήσυχη, ομαλή οδήγηση.

Τροφοδοτείται από έναν ηλεκτροκινητήρα συνεχούς ρεύματος που παρέχει πέντε ταχύτητες στους πίσω τροχούς μέσω ενός άξονα μετάδοσης κίνησης και ενός άξονα ατέρμονα κίνησης. Όσον αφορά την ανάρτηση, έχει συμπαγείς εμπρός και πίσω άξονες, με ελλειπτικά φυλλοειδή ελατήρια πίσω και ημιελλειπτικά φυλλοειδή ελατήρια μπροστά.



Σύμφωνα με την καταχώριση, το αυτοκίνητο είναι πλήρως λειτουργικό σήμερα και έτοιμο να μετακινηθεί για μια αξέχαστη βόλτα. Αυτό συμβαίνει γιατί ανακατασκευάστηκε πιστά και πρόσφατα εξοπλίστηκε με νέες μπαταρίες. Για την ακρίβεια, τοποθετήθηκαν τέσσερις μπαταρίες μπροστά και τρεις στο πίσω μέρος για να διατηρηθεί η σωστή κατανομή βάρους.

Επιδεικνύοντας μια κομψή και χαριτωμένη στάση, αυτό το σούπερ vintage Rauch & Lang JX7 Electric μαγνητίζει τα βλέμματα με την εκλεπτυσμένη εμφάνισή και τα ρετρό χαρακτηριστικά του, όπως οι ξύλινες ακτίνες στους τροχούς.



Η καμπίνα, η οποία επίσης αποκαταστάθηκε προσεκτικά, διαθέτει μια μοναδική διάταξη καθισμάτων, με μια περιστρεφόμενη μπροστινή καρέκλα καπετάνιου και ένα παγκάκι που μοιάζει με καναπέ στο πίσω μέρος. Ο οδηγός χειρίζεται το αυτοκίνητο από το πίσω κάθισμα, με το μπροστινό κάθισμα που βλέπει προς τα πίσω να καταλαμβάνεται από επιβάτη.

Τα χειριστήρια, συμπεριλαμβανομένων των πεντάλ, ενός πλευρικού μοχλού και ενός αναδιπλούμενου μαύρου βραχίονα αντί για ρόδα για το τιμόνι, τοποθετούνται στην αριστερή πλευρά της καμπίνας, επομένως εδώ θα κάθεται ο οδηγός.



Ο οίκος δημοπρασιών δεν έχει ανακοινώσει την τιμή αυτού του μουσειακού εκθέματος, αλλά σίγουρα ο ιδιαίτερος συλλέκτης που θα το αγοράσει, θα πρέπει να δαπανήσει ένα… ανάλογα ιδιαίτερο ποσό.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ


Δημοσιεύτηκε ! 2024-09-13 22:00:26

Δείτε και αυτό !
Close
Back to top button