Οικονομία

Πώς ένα νέο κατάστημα στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών καλύπτει πολλαπλές ανάγκες με μία επίσκεψη

Ακούγοντας τη φράση «Διεθνές Αεροδρόμιο της Αθήνας», η πρώτη σκέψη που κάνει κάποιος μάλλον έχει σχέση με τον τουρισμό και την αυξημένη επιβατική κίνηση μετά και την άρση των περιορισμών της Covid-19.

Η αλήθεια είναι, όμως, πως το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας μας, ειδικά για τους κατοίκους των ανατολικών προαστίων, δεν είναι απλά ένα σημείο αναχώρησης και άφιξης, από ή προς έναν προορισμό εντός και εκτός Ελλάδας.

Δεδομένου ότι εκεί υπάρχει το Εμπορικό Πάρκο Αεροδρομίου, είναι προφανές ότι για ένα σημαντικό τμήμα των κατοίκων της Αθήνας αποτελεί και έναν εμπορικό κόμβο με premium προϊόντα, ο οποίος βρίσκεται σε μία στρατηγική τοποθεσία και δημιουργεί μία νέα αγοραστική εμπειρία. Μάλιστα, η εμπειρία αυτή πρόκειται να «απογειωθεί», τόσο για τους κατοίκους της περιοχής όσο και τους ταξιδιώτες από την Ελλάδα και το εξωτερικό, μέσω του νέου καταστήματος Πλαίσιο, το οποίο εγκαινίασε μόλις πρόσφατα, στις 11 Νοεμβρίου, η εταιρεία.

Ο μεγαλύτερος «κρίκος» της αλυσίδας που έχει δημιουργήσει το Πλαίσιο

Το Πλαίσιο, λοιπόν, επέλεξε το εμπορικό πάρκο που βρίσκεται στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών για να γιορτάσει τα 55 χρόνια παρουσίας του στην εγχώρια αγορά. Πιο αναλυτικά, το 2024 αποτελεί μία χρονιά με ιδιαίτερη σημασία για την εταιρεία retail καθώς σηματοδοτεί την έναρξη της υλοποίησης της στρατηγικής της, η οποία αφορά στην ανάπτυξη και ενίσχυση του δικτύου καταστημάτων της.

To 26ο κατάστημα Πλαίσιο σε όλη την Ελλάδα και το 16ο στην Αττική αποτελεί το μεγαλύτερο κατάστημα της αλυσίδας, το οποίο εκτείνεται σε 3.000 τ.μ. σε ένα μόνο επίπεδο, δίπλα στα καταστήματα ΙΚΕΑ, Intersport και Holland & Barrett. Έτσι, είναι απόλυτα έτοιμο να υποδεχτεί τόσο τους κατοίκους της Αττικής, εξυπηρετώντας ιδιαίτερα όσους μένουν στα ανατολικά προάστια, αλλά και ένα τμήμα των κατοίκων των βορείων και νοτίων προαστίων, όσο και τους ταξιδιώτες, Έλληνες και ξένους.

Αποτελεί, δε, μία ιδιαίτερα πρακτική επιλογή για αυτούς, μιας και μπορούν να καλύψουν πολλές ανάγκες τους με μία μόνο επίσκεψη στο Εμπορικό Πάρκο Αεροδρομίου, καθώς μπορούν να επισκεφτούν και τα παραπάνω καταστήματα.

Μία μοναδική εμπειρία αγορών

Το νέο κατάστημα Πλαίσιο αντανακλά πλήρως την ανανεωμένη retail ταυτότητα της εταιρείας, ενώ προσφέρει τη μεγαλύτερη γκάμα προϊόντων και δημιουργεί ένα διαδραστικό αγοραστικό περιβάλλον. Στόχος, η δημιουργία μίας ξεχωριστής εμπειρίας για όλους όσοι το επισκέπτονται.

Σε αυτήν την κατεύθυνση αναμένεται να συμβάλλει ο τρόπος σχεδιασμού και διαμόρφωσης του καταστήματος, ο οποίος έχει προβλέψει για τη δημιουργία 6 διακριτών χώρων εμπειρίας (Gaming, PC Building, Cooking, Personal Care και Arts, Crafts & Gifts). Εκεί, οι επισκέπτες έχουν τη δυνατότητα να συμμετέχουν κάθε μέρα σε διάφορες διαδραστικές δραστηριότητες όπως παρουσιάσεις και μαθήματα, να βρουν το μεγαλύτερο χαρτοπωλείο και να απολαύσουν μία πρωτότυπη εμπειρία αγορών.

Αξίζει να σημειωθεί πως το κατάστημα λειτουργεί και τις Κυριακές για 6 μήνες τον χρόνο και διαθέτει άνετο parking για τους επισκέπτες του. Επιπλέον, αξιοποιεί τεχνολογίες όπως lightboxes, ψηφιακά ταμπελάκια που ενημερώνουν άμεσα τους καταναλωτές και ψηφιακή σήμανση που αναδεικνύει περισσότερο τις προσφορές και εμπορικές ενέργειες του Πλαισίου.

pl2.jpg

Ένα διευρυμένο πλάνο αναβάθμισης του δικτύου καταστημάτων Πλαίσιο

Όπως αναφέρθηκε και νωρίτερα, το 2024 είναι μία χρονιά-ορόσημο για το Πλαίσιο. Από την αρχή της, μάλιστα, η εταιρεία εκκίνησε ένα διευρυμένο πλάνο με διπλό στόχο: Αφενός, την αναβάθμιση των υφιστάμενων καταστημάτων της αλυσίδας και, αφετέρου, τη δημιουργία νέων καταστημάτων σε όλη τη χώρα. Μάλιστα, ήδη 6 καταστήματα σε Κηφισιά, Μαγούλα, Θεσσαλονίκη (στην οδό Βενιζέλου), Σύνταγμα, Ευκαρπία και Καλλιθέα έχουν ενσωματώσει στη λειτουργία τους καινούρια τμήματα για οικιακές συσκευές, ενώ από το καλοκαίρι λειτουργεί το νέο κατάστημα στα Ιωάννινα.

pl3.jpg

Η εξέλιξη μίας εταιρείας μετά από χρόνια λειτουργίας δεν είναι καθόλου αυτονόητη διαδικασία. Το νέο κατάστημα Πλαίσιο στο εμπορικό πάρκο του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών αποδεικνύει ότι η εταιρεία είναι σταθερά προσηλωμένη στην καινοτομία και την εξέλιξη, ενώ παράλληλα, ενδυναμώνει τη σχέση της με το σύγχρονο καταναλωτικό κοινό μέσα από τη διαρκή βελτίωση των υπηρεσιών και των χώρων της χωρίς να διστάζει να αξιοποιήσει τις νέες τεχνολογίες.




Δημοσιεύτηκε ! 2024-11-22 07:40:00

Back to top button