Auto

Πόσο πιο καλή είναι η νέα υβριδική γενιά της Porsche 911 GTS; (+video)

Η Porsche έριξε πρόσφατα το «κάστρο» που ονομαζόταν 911 και ενσωμάτωσε μπαταρία και δύο ηλεκτροκινητήρες στη νέα γενιά της GTS, αποσκοπώντας σε υψηλότερη ιπποδύναμη, διατηρώντας παράλληλα το βάρος και πετυχαίνοντας τις θεμιτές εκπομπές ρύπων.

Για να συγκρίνεις, όμως, το κατά πόσο είναι καλύτερη σε επιδόσεις εν συγκρίσει με το απερχόμενο μοντέλο, πρέπει να βάλεις την προηγούμενη γενιά δίπλα-δίπλα με τη νέα.



Αυτό ακριβώς έκανε ο Matt Watson, θέλοντας να εξετάσει τις διαφορές ανάμεσα στην υβριδική 911 Carrera GTS και τη συμβατική.

Ο γνωστός Βρετανός δημοσιογράφος οδήγησε για αρχή την υβριδική, έχοντας για αντίπαλο τον πρώην οδηγό της F1 και brand ambassador της Porsche, Mark Webber.

Σε κάθε περίπτωση, η 911 GTS T-Hybrid αναδείχθηκε νικήτρια, μόνο που στην περίπτωση που την οδήγησε ο Αυστραλός πρώην οδηγός αγώνων, σημείωσε 10,9 δευτερόλεπτα για την ολοκλήρωση των 400 μέτρων από στάση.



Η επίδοση αυτή σημαίνει ότι ο Webber ξεπέρασε κατά ένα δέκατο την αντίστοιχη που δηλώνει η Porsche. Σημείωση, ότι η 911 GTS T-Hybrid αποδίδει 581 ίππους και 570 Nm ροπής, 61 άλογα παραπάνω από την προηγούμενη γενιά.

Ωστόσο, είναι ελαφρώς βαρύτερη (50 κιλά) λόγω μπαταρίας. Αμφότερες οι συγκεκριμένες Porsche είναι πισωκίνητες με ένα διπλοσύμπλεκτο κιβώτιο PDK να αναλαμβάνει την μετάδοση στους τροχούς.

Τελικά, στον «εμφύλιο» μεταξύ δίδυμων αδερφών, η υβριδική και νεότερη 911 GTS κερδίζει και μάλιστα με τον Webber στο τιμόνι, ρίχνει… κολώνες στη συμβατική και παλαιότερη γενιά του μοντέλου.

Φαίνεται πως για ακόμα μία φορά, η Porsche έστω και με αρωγό την ηλεκτροκίνηση, ξεπέρασε τον εαυτό της.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ


Δημοσιεύτηκε ! 2024-07-03 23:00:49

Δείτε και αυτό !
Close
Back to top button