Auto

Πόσο παραπάνω ζυγίζει το ηλεκτρικό Nissan Skyline GT-R R32;

Μετά από σχεδόν δύο χρόνια, το ηλεκτρικό Nissan Skyline GT-R R32 είναι έτοιμο. Ο εμβληματικός RB26DETT δεν υπάρχει πια, αφού έχει αντικατασταθεί από ένα ζευγάρι ηλεκτροκινητήρες.

Φυσικά, το ίδιο έχει συμβεί και στο 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο, αλλά υπάρχει λεβιές που μιμείται την αίσθηση της αλλαγής σχέσεων. Κάθε κινητήρας αποδίδει 218 ίππους και 340 Nm. Στόχος των Ιαπώνων είναι το ηλεκτρικό GT-R να προσφέρει αντίστοιχες επιδόσεις με το Nissan Skyline που ήταν εξοπλισμένο με τον twin-turbo κινητήρα των 2,6 lt. Το R32 του 1989 απέδιδε 280 ίππους, ωστόσο, στην πραγματικότητα απέδιδε περισσότερους από 300. Θυμάσαι τη «συμφωνία κυρίων» μεταξύ των ιαπωνικών εταιρειών; Α γεια σου!

Φαίνεται ιεροσυλία, αλλά η Nissan μάς ανοίγει την όρεξη για το ηλεκτρικό R36

Θα σκέφτεσαι ότι με 430+ ίππους, το ηλεκτρικό R32 θα ισοφαρίζει εύκολα τις επιδόσεις του θερμικού προπάππου του. Χμ, δεν είναι τόσο απλό. Οι EV μπαταρίες ζυγίζουν πολύ κι αυτό φαίνεται στο ζύγι. Το R32 EV έχει βαρύνει κατά περίπου 370 kg, πλησιάζοντας πλέον τα 1.800 kg — περίπου όσο το απερχόμενο R35.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ 17 χρόνια μετά, ιδού το μεγάλο μυστικό του Nissan GT-R R35

Αιτία; Μα η μπαταρία των 62 kWh που ελήφθη από το αγωνιστικό Leaf Nismo RC και τοποθετήθηκε εκεί που ήταν παλιά τα πίσω καθίσματα. Αντί για τροχούς 16 ιντσών με ελαστικά 225/50, οι μηχανικοί της Nissan επέλεξαν μεγαλύτερα κράματα 18 ιντσών με διαστάσεις 235/45. Το σύστημα πέδησης έχει αναβαθμιστεί με φρένα από την τελευταία γενιά. Για να διαχειριστεί το επιπλέον βάρος, η κατασκευή με τις μηδενικές τοπικές εκπομπές ρύπων διαθέτει ανάρτηση της Nismo με αμορτισέρ της Öhlins.

Nissan Skyline

Η Nissan ισχυρίζεται ότι οι δύο ηλεκτροκινητήρες «ανταποκρίνονται πιο γρήγορα και κατανέμουν τη ροπή μεταξύ των μπροστινών και των πίσω τροχών με ακόμη μεγαλύτερη ακρίβεια από το μηχανικό σύστημα». Με τα ηχεία να εκπέμπουν τεχνητούς ήχους κινητήρα εσωτερικής καύσης, άραγε πόσο θα βιώνει παρόμοια αίσθηση ο οδηγός;

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ To Nissan GT-R NISMO σπάει το ρεκόρ της Tsukuba

Το διθέσιο εσωτερικό φαίνεται αμέσως οικείο, αλλά υπάρχουν νέοι ψηφιακοί μετρητές υψηλότερης ανάλυσης που διατηρούν την κλασική διάταξη. Τα εργοστασιακά μπροστινά καθίσματα έχουν αντικατασταθεί από ένα ζευγάρι μπάκετ της Recaro με αγωνιστικές ζώνες. Δεν σχεδιάζεται κάποια αντίστοιχη έκδοση παραγωγής, ούτε κάποιο κιτ μετατροπής. Ως εκ τούτου, το R32 EV θα παραμείνει ένα μοναδικό project. 

 




Δημοσιεύτηκε ! 2025-01-10 20:58:00

Δείτε και αυτό !
Close
Back to top button