Auto

Πόσο κοστίζει η μετατροπή ενός Renault Clio σε αγωνιστικό;

Πολλοί είναι αυτοί που αναρωτιούνται πώς μπορεί κάποιος να μετατρέψει ένα απλό καθημερινό αυτοκίνητο σε αγωνιστικό. Η απάντηση έρχεται από την Alpine Racing η οποία σε συνεργασία με την Renault προσφέρει ένα έτοιμο κιτ μετατροπής που μεταμορφώνει το αυτοκίνητο σε καθαρόαιμο αγωνιστικό, με το οποίο μπορεί ο καθένας να συμμετέχει σε επίσημους αγώνες.

Συγκεκριμένα, οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να αποκτήσουν ένα Renault Clio παραγωγής με κινητήρα TCe 1,3 λίτρων απόδοσης 140 ίππων και με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων.



Πόσο κοστίζει η μετατροπή;

Μετά από αυτό το αρχικό βήμα γίνεται η αγορά του κιτ που περιέχει όλα τα απαραίτητα τεχνικά στοιχεία για την μεταμόρφωση, πολλά από τα οποία προέρχονται από το Clio Rally5. Πρόκειται για ένα κιτ συμβατό με την πέμπτη γενιά του Clio και προσφέρεται με κόστος 20.650 ευρώ. Επιπλέον θα πρέπει να τοποθετηθεί στο αυτοκίνητο και το roll cage με κόστος σχεδόν 2.500 ευρώ, οπότε και το τελικό αποτέλεσμα είναι αυτό που θα έχει μεταμορφώσει το επιβατικό μοντέλο σε αγωνιστικό.

Να σημειώσουμε πως τα εξαρτήματα του κιτ Rally6, έχουν δοκιμαστεί σε όλες τις επιφάνειες και συνθήκες, διασφαλίζοντας την αξιοπιστία και την ανθεκτικότητα της μετατροπής. Με τη μετατροπή αυτή το Renault Clio Rally6 αγγίζει τους 150 ίππους και τα 270Nm ροπής.

Στην Ελλάδα τη μετατροπή αναλαμβάνει η Halkias Group που αποτελεί τον επίσημο συνεργάτη της Alpine Racing στην Ελλάδα για αγορές νέων αγωνιστικών έχοντας παράλληλα και την πλήρη υποστήριξή σε ανταλλακτικά.



Τεχνικές προδιαγραφές Renault Clio Rally6 :

Σασί: Renault Clio V with homologated roll cage
Μπροστινός άξονας : Pseudo Mc Pherson
Πίσω άξονας : H/axle
Ανάρτηση : Bos Suspension non-ajustable dampers
Μήκος/Πλάτος/Ύψος : 4053 mm x 1988 mm x 1400 mm
Μεταξόνιο: 2585 mm
Μετατρόχια Μπροστά / Πίσω : 1,545 / 1505 mm
Κινητήρας: Renault H5H-490 – 1333 cm3 turbo 4κύλινδρο
Μέγιστη ισχύς : 150 hp
Μέγιστη ροπή : 270 Nm
Μέγιστη όριο περιστροφής : 6500
Ηλεκτρονικά : Life Racing with data acquisition
Βενζίνη : E85 / SP98
Κιβώτιο : TL4-387, μηχανικό 6 σχέσεων + όπισθεν
Διαφορικό και συμπλέκτης παραγωγής
Τροχοί: 7×17 aluminium wheels (Άσφαλτο)

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ


Δημοσιεύτηκε ! 2025-03-05 15:00:00

Δείτε και αυτό !
Close
Back to top button