Auto

Πρώτη επαφή με το νέο Hyundai Inster που ήρθε σε τιμή πρόκληση

Το Hyundai Inster είναι το άρμα με το οποίο η κορεατική φίρμα φιλοδοξεί να κυριαρχήσει στην κατηγορία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων πόλης, κάνοντας παράλληλα την ηλεκτροκίνηση προσιτή σε ένα ευρύτερο φάσμα των καταναλωτών.

Είναι το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο πόλης της κορεατικής φίρμας και σχεδιάστηκε ειδικά για την ευρωπαϊκή αγορά, βασισμένο στο βενζινοκίνητο Casper που παρουσιάστηκε το 2021 και κυκλοφόρησε μόνο στη Νότιο Κορέα. 

Το Hyundai Inster φέρνει την ηλεκτροκίνηση στην πόλη με στιλ, τεχνολογία και προσιτή τιμή

Το όνομα «Inster» προέρχεται από τη συνένωση των λέξεων «οικείο» και «καινοτόμο», με τη Hyundai να καταλήγει σε αυτό για να αναδείξει τον φιλικό, τεχνολογικά ενημερωμένο και ευέλικτο χαρακτήρα του νέου της μοντέλου.

Εξωτερικά, το γενικότερο σουλούπι του θυμίζει… Suzuki Ignis, με πιο high-tech όμως λεπτομέρειες. Στο εμπρός μέρος ξεχωρίζουν τα LED φλας με pixel-graphic και η μαύρη μάσκα που ενσωματώνει προβολείς, θύρα φόρτισης και κάμερα. Το ίδιο μοτίβο ακολουθούν και τα πίσω φώτα, προσδίδοντάς του μια μοναδική αλλά αναγνωρίσιμη ταυτότητα.

Η crossover παραλλαγή, Inster Cross, προσφέρει έναν πιο περιπετειώδη σχεδιασμό με προστατευτικές ποδιές, ανάγλυφα μαύρα προστατευτικά και μπάρες οροφής για αυξημένη λειτουργικότητα.

Στο εσωτερικό, το Inster συνδυάζει σύγχρονη τεχνολογία και εξατομίκευση, προσφέροντας ευρύχωρο και άνετο περιβάλλον για τους επιβάτες. Το μεγάλο μεταξόνιο των 2,58 m εξασφαλίζει άνεση στη δεύτερη σειρά καθισμάτων, ενώ τα πίσω καθίσματα μπορούν να μετακινηθούν ή να αναδιπλωθούν, αυξάνοντας τη χωρητικότητα αποσκευών έως και 1.059 lt.

Hyundai Inster

Εξοπλισμένο με μπαταρία 42 kWh στη βασική του έκδοση, διατίθεται παράλληλα και με μπαταρία 49 kWh. Και οι δύο εκδόσεις τροφοδοτούνται από ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 97 PS στην εισαγωγική του έκδοση και 115 PS στην έκδοση με τη μεγαλύτερη μπαταρία. Και οι δύο εκδόσεις προσφέρουν ροπή 147 Nm.

Με αυτονομία 370 km (WLTP) με μία μόνο φόρτιση, το Inster επαναπροσδιορίζει τι είναι δυνατό από ένα μικρό αστικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο, με την κατανάλωση να υπολογίζεται σε 15,3 kWh/100 km.

Όταν χρησιμοποιείται σταθμός φόρτισης υψηλής ισχύος DC 120 kW, το νέο μοντέλο της Hyundai μπορεί να φορτίσει από 10% έως 80% σε περίπου 30 λεπτά. Παράλληλα, είναι εξοπλισμένο με φορτιστή 11 kW στο βασικό εξοπλισμό.

Hyundai Inster

Επιπροσθέτως, η εξωτερική και εσωτερική λειτουργία Vehicle-to-Load (V2L) παρέχει ισχύ για εξωτερικές συσκευές (110V/220V), επιτρέποντας αμφίδρομη φόρτιση χωρίς να απαιτείται πρόσθετος εξοπλισμός. Αυτό δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες να χρησιμοποιούν ή να φορτίζουν ελεύθερα συσκευές όπως ηλεκτρικά ποδήλατα, σκούτερ και εξοπλισμό κάμπινγκ.

Σε επίπεδο τεχνολογιών, το Inster διαθέτει ψηφιακό πίνακα οργάνων και οθόνη infotainment 10,25’’, που υποστηρίζει Over-the-Air (OTA) ενημερώσεις και πολυ-σύνδεση Bluetooth για τη σύνδεση δύο συσκευών ταυτόχρονα. Επιπλέον, το Hyundai Digital Key 2 Touch επιτρέπει στους χρήστες να ξεκλειδώνουν και να εκκινούν το όχημα μέσω smartphone.

Η σουίτα ασφάλειας και υποβοήθησης οδηγού (ADAS) Smart Sense της Hyundai περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό και περιλαμβάνει το Forward Collision-Avoidance Assist (FCA) για αποφυγή μετωπικών συγκρούσεων, το Lane Keeping Assist (LKA) για διατήρηση λωρίδας, το Intelligent Speed Limit Assist (ISLA) για αναγνώριση ορίων ταχύτητας και το Smart Cruise Control με Stop & Go για αυτόματη ρύθμιση της ταχύτητας ανάλογα με την κίνηση. Προαιρετικά διατίθεται το Surround View Monitor για εικόνα 360° κατά τη στάθμευση.

Hyundai Inster

Στη σύντομη επαφή που είχαμε με το Hyundai Inster στους δρόμους της πρωτεύουσας, μας εντυπωσίασε με την άμεση απόκριση του ηλεκτροκινητήρα και τη σπιρτάδα που του δίνει. Η ανάρτηση παρουσιάζει ισορροπημένη συμπεριφορά, προσφέροντας πολύ καλή άνεση στο αστικό περιβάλλον που το οδηγήσαμε χωρίς να θυσιάζει το κράτημα.

Το εσωτερικό από την πλευρά του συνδυάζει πρακτικότητα με σύγχρονη τεχνολογία και οι χώροι που προσφέρει είναι αρκετά άνετοι για τέσσερις επιβάτες. 

Σε πρώτη ανάγνωση, μας έδειξε ότι είναι ένα πολύ ευχάριστο και ιδανικό αυτοκίνητο για καθημερινή χρήση στην πόλη. Στόχος του είναι ξεκάθαρα η κορυφή της κατηγορίας. Το αν θα την πιάσει θα φανεί στην πλήρη δοκιμή μας που θα ακολουθήσει τις επόμενες ημέρες. Οπότε μείνετε συντονισμένοι.

Hyundai Inster

Μέχρι τότε, να ενημερώσουμε ότι το Hyundai Inster είναι ήδη διαθέσιμο στην ελληνική αγορά με τιμή εκκίνησης από €16.973, συμπεριλαμβανομένου του Green Bonus της ελληνικής αντιπροσωπείας και της κρατικής επιδότησης. 

Τέλος, να σημειώσουμε ότι προσφέρεται σε δέκα εξωτερικά χρώματα εμπνευσμένα από τις φυσικές αποχρώσεις του κορεατικού χαρτιού hanji, ενώ το περιβαλλοντικά φιλικό εσωτερικό του κατασκευάζεται με χρήση ανακυκλωμένων υλικών, τονίζοντας τη δέσμευση της Hyundai για βιωσιμότητα.

Έκδοση

Ισχύς / Μπαταρία

Style

Premium

Distinctive

Cross

INSTER Standard Range
(χωρίς επιδότηση)

97 PS / 42 kWh

€22.390

€23.190

INSTER Long Range
(χωρίς επιδότηση)

115 PS / 49 kWh

€24.790

€26.590

€27.790

INSTER Standard Range
(με κρατική επιδότηση)

97 PS / 42 kWh

€16.973

€17.580

INSTER Long Range
(με κρατική επιδότηση)

115 PS / 49 kWh

€18.792

€20.157

€21.067

 




Δημοσιεύτηκε ! 2025-02-20 17:15:00

Δείτε και αυτό !
Close
Back to top button