Προβλήματα με την μπαταρία για την ηλεκτρική Porsche Boxster
Το δίδυμο της Porsche Boxster και της κλειστής Cayman έχει ήδη σταματήσει να πωλείται στην Ευρώπη λόγω των κανονισμών για την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο. Σύντομα θα παύσει και στον υπόλοιπο πλανήτη, κάνοντας χώρο για τις ηλεκτρικές 718.
Αλλά ο δρόμος προς την ηλεκτροκίνηση δεν είναι στρωμένος με ροδοπέταλα. Το γερμανικό Automobilwoche ισχυρίζεται ότι προβλήματα αναφορικά με τις δοκιμές εξέλιξης της Porsche Boxster EV ενδέχεται να καθυστερήσουν την επίσημη παρουσίαση του νέου ρόουντστερ. Αναφέροντας χαρακτηριστικά ότι οι μηχανικοί του Zuffenhausen είναι «πολύ πίσω στο χρονοδιάγραμμα». Με την ευθύνη να βαραίνει την μπαταρία και τον Γερμανό κατασκευαστή «να ζητά συνεχώς προσαρμογές» από τον Φινλανδό προμηθευτή Valmet Automotive.
Η απόφαση του πλήρους εξηλεκτρισμού των Boxster και Cayman προκαλεί κάμποσους πονοκεφάλους στην Porsche
Αλλά αυτή είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου. Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η επόμενη γενιά της Cayenne, επίσης 100% ηλεκτρική, θα μπορούσε επίσης να καθυστερήσει στο προγραμματισμένο ραντεβού της με το κοινό. Η Porsche έχει ήδη αναπροσαρμόσει τον παλαιότερο στόχο της, που ήθελε το 80% των ετήσιων πωλήσεων να είναι EV έως το 2030. Πρόσφατα μάλιστα ανακοίνωσε ότι θα συνεχίσει την εξέλιξη των θερμικών κινητήρων.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ H ηλεκτρική Porsche 718 Boxster γυρίζει στο Nürburgring
Σύμφωνα με δηλώσεις του οικονομικού διευθυντή της Porsche, Lutz Meschke, ορισμένα μελλοντικά μοντέλα που αρχικά σχεδιάζονταν ως ηλεκτρικά, μπορεί να αποκτήσουν υβριδικές ή ακόμα κι αμιγώς θερμικές εκδόσεις. Άραγε όλα τα παραπάνω θα επηρεάσουν και την παρουσίαση του «K1»; Του μεγάλου ηλεκτρικού SUV με τις τρεις σειρές καθισμάτων;
Η ηλεκτρική Porsche Boxster δεν θα είναι το πρώτο EV μοντέλο που καθυστερεί. Η τρέχουσα γενιά της Macan επίσης κατέφτασε αργοπορημένη, εξαιτίας δυσχερειών στην εξέλιξη του λογισμικού. Εν τω μεταξύ, οι Γερμανοί είναι απασχολημένοι και με την ανάκληση 27.720 Porsche Taycan, κατασκευής από το 2020 έως το 2024, λόγω πιθανού βραχυκυκλώματος στην μπαταρία.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Porsche, συνεχίζει την εξέλιξη θερμικών μοτέρ λόγω χαμηλής ζήτησης EV
Η ανάκληση αναμένεται να ξεκινήσει κάποια στιγμή στο πρώτο 3μηνο του 2025, αφού τώρα αναζητείται λύση στο πρόβλημα. Μέχρι τότε, οι ιδιοκτήτες καλούνται να περιορίζουν τη φόρτιση στο 80%.
Δημοσιεύτηκε ! 2024-12-19 09:24:00