Auto

Πού θα κατασκευάζεται το Volkswagen ID.1;

H Volkswagen δείχνει να συνεχίζει το επιχειρηματικό σχέδιό της για τη μετάβασή της στην ηλεκτροκίνηση, παρότι τα μηνύματα από το αγοραστικό κοινό της Ευρώπης δεν είναι θετικά όταν πρόκειται για τις πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων.

Η γερμανική εταιρεία αποκάλυψε στις αρχές Μαρτίου (2025) το πρωτότυπο ID. Every1, από το οποίο θα προέλθει το ID. 1, το νέο μοντέλο της στη mini κατηγορία οχημάτων.



Όπως ανακοινώθηκε, αυτό θα παρουσιαστεί και θα αρχίσει να πωλείται εντός του 2027 και θα γίνει προσπάθεια η τιμή του να ξεκινά πλησίον των 20.000 ευρώ. Αυτό γνωστοποιήθηκε από τον ίδιο τον Τόμας Σέφερ, τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Volkswagen, οπότε η δέσμευση είναι από τα πιο επίσημα χείλη.

Τώρα, έγινε γνωστό και πού θα κατασκευάζεται το ID.1. Σύμφωνα με όσα είπε εκπρόσωπος της εταιρείας, το νέο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της θα παράγεται στην Πορτογαλία, στο εργοστάσιο Autoeuropa της VW το οποίο βρίσκεται στην πόλη Σετούμπαλ, στα κεντροδυτικά της χώρας.

Η συγκεκριμένη τοποθεσία επιλέχτηκε αντί κάποιου άλλου εργοστασίου για να μειωθεί όσο το δυνατόν το κόστος παραγωγής του ID. 1 και να είναι εφικτό να διατηρηθεί χαμηλά η τιμή πώλησής του.



Σύμφωνα με δήλωσή του στην Auto News Europe, o Σέφερ θεωρεί ότι το πορτογαλικό εργοστάσιο είναι ένα από τα πιο αποδοτικά στην Ευρώπη σε ό,τι αφορά στο μειωμένο κόστος. Επίσης, πιστεύει ότι το νέο ηλεκτροκίνητο μοντέλο θα διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην προσέλκυση νέων πελατών στην εταιρεία.

Πέραν αυτών, αποκάλυψε ότι ενδεχομένως η Volkswagen να αναζητήσει προμηθευτές που θα της παρέχουν φθηνότερα εξαρτήματα για την κατασκευή του.

Οι άνθρωποι της εταιρείας αναγνωρίζουν και το δηλώνουν ότι θα είναι δύσκολο να επιτύχουν θετικό περιθώριό κέρδους με το συγκεκριμένο μοντέλο, ιδίως από τη στιγμή που θα υπάρχει στη αγορά μόνο με το εμπορικό σήμα της και δεν θα κατασκευάζεται και από άλλες εταιρείες του Ομίλου.



Ο Άρνο Άντλιτς, Οικονομικός και Επιχειρησιακός Διευθυντής του Ομίλου Volkswagen, χαρακτήρισε δύσκολο να μπορέσει η εταιρεία να έχει κέρδος από την πώληση του ID. 1, τουλάχιστον στην αρχή.

Θυμίζουμε ότι το καινούργιο μοντέλο θα χρησιμοποιεί τη νέα αρχιτεκτονική και το λογισμικό της Rivian στην οποία έχει επενδύσει η γερμανική εταιρεία. Θα βασίζεται στην πλατφόρμα «MEB Entry-Level», θα είναι εμπροστοκίνητο και ο ηλεκτροκινητήρας του θα αποδίδει 95 ίππους, όπως έγινε γνωστό.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ


Δημοσιεύτηκε ! 2025-03-13 14:15:00

Δείτε και αυτό !
Close
Back to top button