![Ποιοι όμιλοι αυτοκινήτων σάρωσαν σε πωλήσεις στην Ελλάδα το 2024 Ποιοι όμιλοι αυτοκινήτων σάρωσαν σε πωλήσεις στην Ελλάδα το 2024](https://eportal.gr/portal/wp-content/uploads/2025/02/230307204012_syggelidis_group_saribal_photo-550x330.jpg)
Ποιοι όμιλοι αυτοκινήτων σάρωσαν σε πωλήσεις στην Ελλάδα το 2024
Η αγορά των καινούργιων αυτοκινήτων στην Ελλάδα το 2024 άγγιξε τις 137.100 μονάδες ενώ συνολικά 55 μάρκες αυτοκινήτων ταξινόμησαν έστω και ένα αυτοκίνητο. Περισσότερες από 20 ήταν οι εταιρείες που εισήγαγαν στην Ελλάδα το συγκεκριμένο όγκο οχημάτων αλλά λίγες από αυτές κατάφεραν να διαθέσουν το μεγαλύτερο ποσοστό των αυτοκινήτων που πουλήθηκαν την περασμένη χρονιά.
Οι περισσότερες ταξινομήσεις επικεντρώθηκαν σε συγκεκριμένες εισαγωγικές εταιρείες. Σύμφωνα με τα στοιχεία τα οποία υπάρχουν, μόνο τα 2/3 των αυτοκινήτων που πουλήθηκαν διατέθηκαν από τέσσερις Ομίλους.
Στην κορυφή του… βάθρου και ο Όμιλος με την μεγαλύτερη δυναμική στην Ελλάδα, αναφορικά με τις πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων το 2024, βρέθηκε ο Όμιλος Συγγελίδη. Ο συγκεκριμένος Όμιλος διέθεσε μοντέλα από έξι διαφορετικές μάρκες αγγίζοντας σε πωλήσεις τις 29.574 μονάδες, ενώ το ποσοστό επί του συνόλου της αγοράς άγγιξε το 21,57%. Με λίγα λόγια 2 στους 10 που αγόρασαν αυτοκίνητο την περασμένη χρονιά ήταν από τον Όμιλο Συγγελίδη, ενώ η μάρκα που πρωταγωνίστησε ήταν γι’ ακόμα μία χρονιά η Peugeot με 10.381 ταξινομήσεις.
Πού βρέθηκε η Toyota;
Στη δεύτερη θέση ακολούθησε ο Όμιλος Inchcape, ο οποίος εισάγει και διανέμει τα αυτοκίνητα της Toyota και Lexus στην ελληνική αγορά.
Ο εν λόγω, με δύο μάρκες παρέδωσε 23.992 αυτοκίνητα καταλαμβάνοντας ποσοστό 17,5%.
![](https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2025/01/250107151046_New-Toyota-C-HR-768x432.jpg)
Όμιλος Βασιλάκη και Hyundai
Σε απόσταση αναπνοής ακολούθησε ο Όμιλος Βασιλάκη που κατάφερε να αποσπάσει μερίδιο επί του συνόλου της αγοράς 17,27%.
Ο συγκεκριμένος Όμιλος διέθεσε αυτοκίνητα από εννέα διαφορετικές μάρκες αγγίζοντας τις 23.673 μονάδες. Η πιο δυνατή μάρκα του ομίλου αναδείχθηκε η Hyundai με 8.908 μονάδες.
![](https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2024/10/241024125054_HYUNDAI-TUSCON-DIESEL-8-768x432.jpg)
Kosmocar και Σφακιανάκης
Πιο πίσω και συγκεκριμένα στην τέταρτη θέση βρέθηκε ο Όμιλος Kosmocar, ο οποίος αντιπροσωπεύει τέσσερις μάρκες. Ο εν λόγω, διέθεσε 14.399 μονάδες καταλαμβάνοντας ποσοστό επί του συνόλου της αγοράς 10,5%.
Από την πλευρά του ο Όμιλος Σφακιανάκη με δύο μάρκες, Suzuki και BYD, διέθεσε 12.214 αυτοκίνητα και άγγιξε σε ποσοστό το 8,91%.
![](https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2021/04/210427163905_kosmocar-550x330.jpg)
Πολύ ψηλά το BMW Group
Πολύ δυναμικό αποδείχθηκε το BMW Group που διέθεσε 8.798 αυτοκίνητα και κάλυψε το 6,42% του συνόλου της αγοράς το 2024.
H Teoren από την μεριά της με τις μάρκες Renault και Dacia απέσπασε ποσοστό 5,16% αγγίζοντας σε πωλήσεις τις 7.072 μονάδες.
Όλες οι υπόλοιπες εταιρείες βρέθηκαν κάτω από το 5%.
![](https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2025/01/250122202340_sales_2024_eisagogikes_saribal-768x432.jpg)
Όμιλοι και Εισαγωγικές στην Ελλάδα (πωλήσεις 2024)
Όμιλος Συγγελίδη (Peugeot, Citroen, Opel, MG, Mazda, DS)
Inchcape (Toyota, Lexus)
Όμιλος Βασιλάκη (Hyundai, Fiat, Kia, Jeep, Seat, Cupra, Alfa Romeo, LeapMotor, Abarth)
Kosmocar (VW, Audi, Skoda, Bentley)
Όμιλος Σφακιανάκης (Suzuki, BYD
BMW Group (BMW, Mini)
Teoren (Renault, Dacia)
Νικ. Ι. Θεοχαράκης (Nissan)
Όμιλος Frey (Mercedes, Smart
Ford Motor Hellas (Ford)
Volvo Car Hellas (Volvo)
Tesla
Όμιλος Σαρακάκη (Honda, Mitsubishi)
Όμιλος Πετρόπουλος (Land Rover, Jaguar)
Μοτοδυναμική (Porsche)
Λοιπά (eco-car Lync&Co, Subaru, SAIC Maxus, Keraboss, Ferrari, Zhidu, Rolls Royce, Chevrolet, Westfalia)
Όμιλος Σπανός (DFSK, SERES, Voyah,DongFeng)
Trident Cars (Lamborghini, Lotus, Maserati)
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Δημοσιεύτηκε ! 2025-02-06 10:30:00