Ελλάδα

Πανελλήνιες: Ανοιξε η πλατφόρμα του υπουργείου με τις βαθμολογίες – πώς θα υπολογίσετε τα μόρια

Ανοιξε το μεσημέρι της Παρασκευής η πλατφόρμα του υπουργείου Παιδείας όπου είναι αναρτημένες οι βαθμολογίες των υποψηφίων των Εξετάσεων Γενικών Ενιαίων Λυκείων (ΓΕΛ) και Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ) για τις φετινές Πανελλαδικές Εξετάσεις.

Οι υποψήφιοι μπορούν να δουν τις βαθμολογίες τους στην ιστοσελίδα https://results.it.minedu.gov.gr , πληκτρολογώντας τον οκταψήφιο κωδικό τους και τους τέσσερις αρχικούς χαρακτήρες από το επώνυμο, το όνομα, το πατρώνυμο και το μητρώνυμό τους με κεφαλαίους ελληνικούς χαρακτήρες.

Επίσης, οι καταστάσεις με τις βαθμολογίες, όπου αναγράφεται μόνο ο κωδικός κάθε υποψηφίου και τα βαθμολογικά στοιχεία του ανά εξεταζόμενο μάθημα, αναρτήθηκαν στα ΓΕΛ και ΕΠΑΛ της Επικράτειας.

Οσοι εκ των υποψηφίων έχουν υποβάλει σχετική αίτηση, θα λάβουν τη βαθμολογία τους και με γραπτό μήνυμα (SMS) στο κινητό τους τηλέφωνο.

Ακολούθως και προκειμένου να διευκολυνθούν οι υποψήφιοι στον υπολογισμό των μορίων τους, μπορούν να χρησιμοποιούν την ειδική εφαρμογή του υπουργείου Παιδείας, όπου, εισάγοντας τους γραπτούς βαθμούς τους, μπορούν να δουν αυτόματα τα μόριά τους για κάθε Τμήμα/Σχολή του Πεδίου ή του Τομέα που ανήκουν.

Η εφαρμογή είναι διαθέσιμη στον σύνδεσμο: https://markcalc.it.minedu.gov.gr/.

Την Παρασκευή ολοκληρώθηκαν εξάλλου και οι εξετάσεις των Ειδικών Μαθημάτων και οι Υγειονομικές Εξετάσεις και Πρακτικές Δοκιμασίεςς των υποψηφίων (ΓΕΛ και ΕΠΑΛ) για εισαγωγή στα Τμήματα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (ΤΕΦΑΑ).

Την πρώτη εβδομάδα του Ιουλίου θα ακολουθήσουν οι βαθμολογίες στα ειδικά μαθήματα και τη δεύτερη η συμπλήρωση του μηχανογραφικού δελτίου. Η ανακοίνωση των βάσεων εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και των ονομάτων των επιτυχόντων, αναμένεται στα τέλη Ιουλίου. Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις, προκύπτει θεαματική μείωση του αριθμού των αριστούχων με παρεπόμενη πτώση των βάσεων κυρίως στις περιζήτητες Σχολές.

. . .




Δημοσιεύτηκε ! 2024-06-28 12:39:44

Back to top button