Auto

Πέντε τετρακίνητα SUV κάτω από 30 χιλιάρικα

Τα SUV έχουν κατακτήσει την ελληνική αγορά, όμως η τετρακίνηση παραμένει… είδος υπό εξαφάνιση. Οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες λανσάρουν κυρίως δικίνητες εκδόσεις, καθώς οι περισσότεροι αγοραστές σπάνια θα δοκιμάσουν τις δυνατότητες ενός 4×4 σε εκτός δρόμου διαδρομές.

Ωστόσο, υπάρχουν ακόμη οδηγοί που θέλουν να συνδυάσουν την περιπέτεια με την καθημερινότητα, αναζητώντας ένα προσιτό τετρακίνητο SUV που δεν θα τους κοστίσει μια περιουσία.

Αν και η τετρακίνηση δεν αποτελεί κανόνα για τα σύγχρονα SUV, υπάρχουν πέντε μοντέλα κάτω των €30.000 που θα πατήσουν χώμα με αξιώσεις

 

Για αυτούς, η αγορά προσφέρει μερικές ενδιαφέρουσες επιλογές που προσφέρουν καλές off-road ικανότητες, ευρυχωρία, πρακτικότητα και σύγχρονες τεχνολογίες, χωρίς να ξεπερνούν το ψυχολογικό όριο των €30.000.

Παρακάτω λοιπόν ακολουθούν οι πέντε από τα πιο προσιτά τετρακίνητα SUV που κυκλοφορούν σήμερα στην ελληνική αγορά.

KGM Tivoli

SUV-KGM Tivoli

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: KGM Tivoli 1.5T 163 PS AWD, με όπλο την τιμή

Ένα μοντέλο γνώριμο για το ελληνικό καταναλωτικό κοινό καθώς αποτελεί την φυσική συνέχεια του SsangYong Tivoli. Φέροντας νέο σήμα και με ευρωπαϊκό προσανατολισμό, το Tivoli με μήκος 4,25 m τοποθετείται στην καρδιά των B-SUV, την πιο εμπορική κατηγορία της ελληνικής αγοράς.

Οι χώροι είναι από τα μεγάλα ατού του αυτοκινήτου, καθώς τέσσερις ενήλικες επιβάτες θα βολευτούν χωρίς παραχωρήσεις, την ώρα που το πορτμπαγκάζ με χωρητικότητα 427 lt ξεπερνά τον μέσο όρο της κατηγορίας. Πλούσιος είναι και ο βασικός εξοπλισμός (πίνακας οργάνων 10,25” και κεντρική οθόνη αφής 9” έρχονται ως στάνταρ) και κάτω από το καπό βρίσκουμε έναν 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα με 163 PS.

Τιμώντας την τετρακίνητη φύση του απέχει 17,8 cm από έδαφος. Με τις γωνίες προσέγγισης, ράμπας και διαφυγής στις 17,5ο, 17ο και 27ο αντίστοιχα. Ενώ επιλογή κλειδώματος του διαφορικού είναι ένας ευπρόσδεκτος σύμμαχος όταν έρθουν τα πολύ δύσκολα! Με τιμή που ξεκινά από τις από τις €23.490 τοποθετείται ως το φθηνότερο τετρακίνητο SUV της ελληνικής αγοράς.

Suzuki Vitara

SUV- Suzuki Vitara

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Suzuki Vitara 1.4 Hybrid 48V AllGrip, παιδί για όλες τις δουλειές

Ένα από τα πιο εμβληματικά μικρά τετρακίνητα SUV συνεχίζει να πουλά σαν ζεστό ψωμί, επιβεβαιώνοντας τη σχέση εμπιστοσύνης που έχει χτίσει με τους καταναλωτές. Η πρόσφατη ανανέωση του μοντέλου όχι μόνο δεν αλλοίωσε τον χαρακτήρα του αλλά πρόσθεσε ορισμένα έξτρα στοιχεία στον ήδη πλούσιο εξοπλισμό ασφαλείας.

Το ιαπωνικό best-seller διατηρεί τον σοβαρό και ισορροπημένο χαρακτήρα που μας έχει συνηθίσει εντός κι εκτός. Με την οθόνη του infotainment (από 7” έως 9”) να υποστηρίζει το πλέον προηγμένο λογισμικό της Suzuki. Κάτω από το καπό του Vitara φιλοξενείται ένα ήπια υβριδικό σύνολο με σημείο το 1.400άρι μοτέρ BoosterJet, αποδίδοντας 129 PS και 235 Nm. Ενώ αξίζει να διαφέρουμε πως το αυτοκίνητο έρχεται στην χώρα μας και ως Strong Hybrid.

Πέρα από την απόσταση από το έδαφος στα 18,5 cm, και τις γωνίες προσέγγισης, ράμπας και διαφυγής στις 18,2ο, 17,7ο και 28ο ο αντίστοιχα, τo παρών δίνει το προηγμένο σύστημα τετρακίνησης AllGrip που έχει εξελιχθεί από την ίδια τη Suzuki. Πέρα από τις τρεις επιλογές κίνησης (Auto, Sport και Snow), υπάρχει και η επιλογή Lock για κλείδωμα του κεντρικού διαφορικού. To Vitara είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά ξεκινώντας από τις €26.180.

Dacia Duster

SUV-Dacia Duster

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Dacia Duster Eco-G 100, ιερό δισκοπότηρο;

Ένα από τα πιο καλοπουλημένα μοντέλα της ευρωπαικής -και όχι μόνο- αγοράς στην κατηγορία του πέρασε στην τρίτη του γενιά, πιο εντυπωσιακό και δυναμικό από ποτέ με τονισμένους θόλους, ακμές και έντονα νεύρα κατά μήκος του αμαξώματος.

Στο εσωτερικό, η καμπίνα να φιλοξενεί έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 7”, μια οθόνη 10,1” για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας και γενικά πιο ποιοτικά υλικά. Με την ευρυχωρία να παραμένει ένα από τα κλειδιά της επιτυχία του Dacia Duster.

Στα ενδότερα της τετρακίνητης έκδοσης του ρουμανικού SUV, φωλιάζει ο 1.200άρης, τούρμπο TCe, με την ήπια υβριδική υποβοήθηση και συνολική απόδοση 130 ίππων και 230 Nm. Η απόσταση από το έδαφος φτάνει τα 21,7 cm και οι γωνίες προσέγγισης, διαφυγής και ράμπας τις 24ο, 36ο και 23ο αντίστοιχα. Στοιχεία που αποδεικνύουν πως το Duster μπορεί να φτάσει πραγματικά μακριά. Η βασική έκδοση Expression ξεκινά από τις €26.400.

Suzuki S-Cross

SUV-Suzuki S-Cross

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Suzuki S-Cross 1.4 Hybrid AllGrip, αναβάθμιση ασφαλείας

Ένα σκαλί πάνω από το Vitara τοποθετείται το Suzuki S-Cross, που με μήκος στα 4,3 m ακροβατεί ανάμεσα στην κατηγορία των B και C-SUV. Όπως και στην περίπτωση του Vitara, το S-Cross δέχτηκε ένα ήπιο φρεσκάρισμα, το οποίο αφορούσε κυρίως την προσθήκη ακόμα περισσότερων συστημάτων ασφαλείας. Με τα Lane Keep Assist, Intelligent Speed Assistant και Drive Monitoring System να είναι πλέον μέρος του βασικού εξοπλισμού.

Στέκει 17,5 cm από το έδαφος, φορά το ίδιο μοτέρ με το ομογάλακτο Vitara και εξοπλίζεται εκ νέου με το αποδεδειγμένα ικανό σύστημα τετρακίνησης AllGrip της ιαπωνικής φίρμας. Όσο για την τιμή του, ξεκινά από τις €27.680.

KGM Korando

SUV- KGM Korando

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ανακοινώθηκε η τιμή των μοντέλων της KGM στην ελληνική αγορά

Η λίστα ολοκληρώνεται με ένα ακόμα μοντέλο της νεοφερμένης στην ελληνική αγορά KGM. To Korando, με μήκος στα 4,45 m (το μεγαλύτερο από τα αυτοκίνητα που αναφέρουμε), μεταξόνιο στα 2,67 m και πορτμπαγκάζ με χωρητικότητα 551 lt τονίζει τον οικογενειακό του χαρακτήρα.

Η καμπίνα διακρίνεται για την στιβαρότητά της, με τις οθόνες 10,25” για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και 9” για το infotainment να συμβαδίζουν πλήρως με τις ψηφιακές νόρμες της εποχής.

Με απόσταση από το έδαφος στα 18,2 cm, γωνίες προσέγγισης, διαφυγής και ράμπας στις 18ο, 24,5ο και 15,9ο αντίστοιχα, 163 PS και τιμή εκκίνησης τις €29.990 είναι ένα από τα πιο προσιτά SUV αυτού του μεγέθους.

 




Δημοσιεύτηκε ! 2025-04-01 17:02:00

Δείτε και αυτό !
Close
Back to top button