Auto

Ο απόλυτος επαναπροσδιορισμός της Porsche 911

Ο λόγος για την P39, όπως την ονομάζει η RML. Μία Porsche 911 Turbo S με δραστικές τροποποιήσεις, που την κάνουν -θεωρητικά- να γυρνάει το Nurburgring ταχύτερα από την 911 GT3 RS.

Έμπνευση για τους σχεδιαστές και μηχανικούς της βρετανικής εταιρείας αποτέλεσαν τα αγωνιστικά GT1 της δεκαετίας του ’90, καθώς και τα σημερινά Hypercar του Le Mans.

Το αμάξωμα της P39 είναι από ανθρακονήματα, ενώ είναι σαφώς μεγαλύτερο σε διαστάσεις από την εργοστασιακή Porsche. Συγκεκριμένα, το μεταξόνιο είναι κατά 25 χιλιοστά μακρύτερο, με το συνολικό μήκος να έχει αυξηθεί κατά 17,0 εκατοστά.

Επιπλέον, το πλάτος είναι αυξημένο κατά 9,0 εκατοστά. Η RML τονίζει, ότι το μεγαλύτερο αμάξωμα είναι απαραίτητο για τη σταθερότητα του αυτοκινήτου στις καμπές υψηλής ταχύτητας.

Η οποία υποβοηθάται κατά κύριο λόγο από τα ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα που έχουν τοποθετηθεί στην P39. Μπροστά, υπάρχει ένα splitter που εκτείνεται έως και 75 χιλιοστά, παράγοντας 13% περισσότερη κάθετη δύναμη στις υψηλές ταχύτητες.



Η πίσω αεροτομή αυξάνει κατά 60% την κάθετη δύναμη, πάντα συγκριτικά με την εργοστασιακή Porsche 911 Turbo S, με τα δύο βοηθήματα να φέρνουν στο σύνολο 35% αύξηση της κάθετης δύναμης, σύμφωνα με την RML.

Να σημειώσουμε, ότι η αεροτομή διαθέτει κινητό στοιχείο που μειώνει περαιτέρω τις αεροδυναμικές αντιστάσεις κατά 56%, αυξάνοντας την τελική ταχύτητα κατά 16 χιλιόμετρα.

Επιπλέον, η ενεργητική ανάρτηση μπορεί να χαμηλώσει το αυτοκίνητο, για ακόμα περισσότερη κάθετη δύναμη. Στο σύνολο, παράγοντα 923 κιλά κάθετης δύναμης στα 285 χλμ./ ώρα, μία αύξηση της τάξης των 719 κιλών συγκριτικά με το εργοστασιακό μοντέλο.

Ο επίπεδος εξακύλινδρος twin-turbo των 3,7 λίτρων της Porsche έχει επίσης δεχθεί αναβαθμίσεις, αφού έχουν τοποθετηθεί δύο νέα turbo, ενώ έχουν γίνει ειδικές ρυθμίσεις στα intercooler, στους καταλυτικούς μετατροπείς, στο EMS κ.ά.



Το αποτέλεσμα είναι η P39 να αποδίδει 912 ίππους και 1.000 Nm ροπής, δηλαδή πάνω από 260 επιπλέον από την γνήσια Porsche 911 Turbo S.

Για να διαχειριστεί την σαφώς μεγαλύτερη ισχύ, το RML Group τοποθέτησε ελαστικά με 20 χιλιοστά μεγαλύτερο πέλμα, στις ειδικές, σφυρήλατες ζάντες 20 ιντσών εμπρός και 21 πίσω.

Στο εσωτερικό, τα πίσω καθίσματα έχουν αντικατασταθεί με roll cage, ενώ στα εμπρός καθίσματα υπάρχουν νέα χαρακτηριστικά της RML και ζώνες τεσσάρων σημείων.

Βάσει προσομοιώσεων, η P39 μπορεί να ολοκληρώσει έναν γρήγορο γύρο στο Nurburgring σε 6 λεπτά και 45 δευτερόλεπτα, που σημαίνει ότι -θεωρητικά- είναι ταχύτερη από την 911 GT3 RS κατά 4,3 δευτερόλεπτα.

Παρά τις ρηξικέλευθες τροποποιήσεις και αλλαγές, η RML τονίζει ότι το αυτοκίνητο μπορεί να οδηγηθεί χωρίς πρόβλημα στο δημόσιο οδικό δίκτυο, χάρη στο προφίλ οδήγησης Tour που αυξάνει το ύψος του αμαξώματος και μαλακώνει τη λειτουργία των αμορτισέρ.

Η RML σκοπεύει να κατασκευάσει μόλις 10 πανομοιότυπα κιτ της P39 40th Special Edition, όπως είναι η επίσημη ονομασία της για τη 40η επέτειο λειτουργίας της εταιρείας.

Το κόστος αγοράς ανέρχεται στις περίπου 592.000 ευρώ (βάσει της παρούσας ισοτιμίας με τις βρετανικές λίρες), χωρίς να συνυπολογίζεται ο φόρος προστιθέμενης αξίας και φυσικά το κόστος απόκτησης μίας Porsche 911 Turbo S.

Η πρώτη P39 θα είναι έτοιμη τον Μάρτιο του 2025, πριν το καλοκαίρι του ίδιου έτους μπει στην Πράσινη Κόλαση για να αποδείξει πως οι προσομοιώσεις λένε την αλήθεια.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ


Δημοσιεύτηκε ! 2024-11-13 23:00:00

Δείτε και αυτό !
Close
Back to top button