
Οι δύο ελληνικοί προορισμοί που ξεχωρίζουν για τις διακοπές του Πάσχα
Στους προορισμούς που συγκεντρώνουν το υψηλότερο ταξιδιωτικό ενδιαφέρον για το φετινό Πάσχα συγκαταλέγονται το Ηράκλειο και η Θεσσαλονίκη, με βάση τις αναζητήσεις των Ευρωπαίων ταξιδιωτών.
Το Ηράκλειο καταλαμβάνει την τρίτη θέση στη λίστα με τους πιο «δυνατούς» προορισμούς του Πάσχα, καταγράφοντας ενίσχυση του μεριδίου του σε ποσοστό 0,5% σε σχέση με του 2024, με τη Θεσσαλονίκη να ακολουθεί από κοντά, στην πέμπτη θέση, με αντίστοιχη αύξηση 0,4% συγκριτικά με πέρυσι.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του παρόχου ταξιδιωτικών πληροφοριών ForwardKeys, το μερίδιο του Ηρακλείου σε ό,τι αφορά τις αναζητήσεις διαμορφώνεται στο 1% και το αντίστοιχο ποσοστό για τη βορειοελλαδίτικη πόλη ανέρχεται στο 0,8%.
Η ανάλυση αυτή βασίζεται στις αναζητήσεις ευρωπαϊκών πτήσεων για την περίοδο του Πάσχα και συγκεκριμένα για το διάστημα από τις 7 μέχρι τις 21 Απριλίου, αναδεικνύοντας ότι και οι δύο πόλεις καταγράφουν απότομες αυξήσεις στο μερίδιο αγοράς σε σύγκριση με πέρυσι.
Η Πάλμα ντε Μαγιόρκα ηγείται της σχετικής λίστας με την πιο αξιοσημείωτη αύξηση κατά 0,7%, με το μερίδιό της να διαμορφώνεται στο 3,1%. Σημειώνεται ότι οι αναζητήσεις για τον συγκεκριμένο προορισμό αυξήθηκαν κατά 79% σε ετήσια βάση.
Στη δεύτερη θέση κατατάσσεται η Κωνσταντινούπολη με μερίδιο 3,7% και αύξηση 0,5% σε σχέση με πέρυσι και στην τέταρτη θέση, πάνω από τη Θεσσαλονίκη, η Αττάλεια με μερίδιο 1,4%. Τη δεκάδα συμπληρώνουν η Ίμπιζα, η Φάρο στην Πορτογαλία, το Μιλάνο, τα Τίρανα και το Μπάρι.
Καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση της λίστας τάση είναι ο εορτασμός του Πάσχα στα μέσα Απριλίου, γεγονός που καθιστά τους πιο ζεστούς προορισμούς της νότιας Ευρώπης πιο ελκυστικούς.
Οι αναζητήσεις για προορισμούς που πρεσβεύουν το μοντέλο «ήλιος – θάλασσα» έχουν αυξηθεί κατά 59% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2024.
Η δυναμική της ανατολικής Μεσογείου
Οι επιδόσεις του Ηρακλείου και της Θεσσαλονίκης αντανακλούν την ευρύτερη δυναμική που αποκτά η ανατολική Μεσόγειος, καθώς εκτός από τους δύο ελληνικούς προορισμούς, έδαφος κερδίζουν επίσης πόλεις όπως η Κωνσταντινούπολη και η Αττάλεια.
Στον αντίποδα, παραδοσιακά hotspots, όπως το Άμστερνταμ, το Λονδίνο και το Παρίσι, σημείωσαν συρρίκνωση του μεριδίου τους στις ενδοευρωπαϊκές ταξιδιωτικές αναζητήσεις.
Συνολικά, οι αναζητήσεις πτήσεων στην Ευρώπη για την περίοδο του Πάσχα αυξήθηκαν κατά 36% σε ετήσια βάση.
Δημοσιεύτηκε ! 2025-03-28 09:23:00