Auto

Οι διαφημίσεις θα… αναδύονται στα μελλοντικά αυτοκίνητα

Μπορεί να σκέφτεστε ότι ο αυτός ο όγκος διαφημίσεων είναι ένα αναγκαίο κακό, αλλά έτσι είναι τα πράγματα στον 21ο αιώνα. Ενίοτε, το φαινόμενο με τις αναδυόμενες (pop-up) διαφημίσεις, που καλύπτουν ολόκληρη την οθόνη, είναι ενοχλητικό, αλλά ως επί το πλείστον το ανεχόμαστε.

Είτε πρόκειται για την οθόνη του υπολογιστή, είτε γι’ αυτή του κινητού τηλεφώνου. Τι γίνεται, όμως, όταν αυτό συμβαίνει στο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγία του αυτοκινήτου; Πρόσφατα, στις ΗΠΑ, ο ιδιοκτήτης ενός Jeep Grand Cherokee, μοιράστηκε τη δυσάρεστη εμπειρία του, σε διαδικτυακή πύλη, για το γεγονός ότι το infotainment άρχισε να εμφανίζει μια διαφήμιση χωρίς δυνατότητα παράβλεψης, εγείροντας πολλά ερωτηματικά και για την ασφάλεια προσωπικών δεδομένων.

Εκπρόσωπος της εταιρείας, που ανήκει στη Stellantis, αναγκάστηκε λόγω των αντιδράσεων να τοποθετηθεί και να αποδώσει τη δυσλειτουργία σε «προσωρινό σφάλμα λογισμικού». Αλλά η… πίσω πόρτα έχει ήδη ανοίξει για πάρα πολλο0ύς ιδιοκτήτες αυτοκινήτων και ακόμα περισσότερους μελλοντικούς.

Το γεγονός είναι ότι τα αυτοκίνητα είναι ένα χρυσωρυχείο για εταιρείες που θέλουν να επεκτείνουν τις στοχευμένες διαφημίσεις τους. Πληροφορίες, όπως τα μοτίβα μετακίνησης, τα στυλ οδήγησης και τα μέρη που επισκέπτεστε συχνά, έχουν τη δυνατότητα να προσθέσουν τις απαραίτητες προσωπικές πληροφορίες σε αλγόριθμους διαφήμισης.

Επιπλέον, οι οθόνες αυτοκινήτου μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την πώληση πρόσθετων συνδρομητικών υπηρεσιών, με πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες να καρπώνονται ήδη τα οφέλη.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ


Δημοσιεύτηκε ! 2025-03-09 11:00:00

Δείτε και αυτό !
Close
Back to top button