
Οδηγούμε το Hyundai Inster στην Αθήνα
Το νέo και μικρότερο ηλεκτρικό Hyundai βασίζεται στο Casper, ένα μοντέλο που κυκλοφορεί ήδη στη Νότια Κορέα, αλλά έρχεται στην Ευρώπη αποκλειστικά ως ηλεκτρικό.
Με μήκος 3,83 μέτρα, το Inster ανήκει στην κατηγορία των μικρών EVs με αστικό χαρακτήρα και στοχεύει σε όσους αναζητούν ένα ευέλικτο και οικονομικό αυτοκίνητο κατά κύριο λόγο για την πόλη.
Στη βασική του έκδοση, ο ηλεκτροκινητήρας του αποδίδει 97 ίππους και 147 Nm «τροφοδοτούμενος» από μπαταρία 42 kWh που προσφέρει αυτονομία 327 χιλιόμετρα στον κύκλο δοκιμών WLTP. Η ισχυρότερη έκδοση έχει μοτέρ 115 ίππων με ροπή 115 Nm και συνδυάζεται με μία μεγαλύτερη μπαταρία 49 kWh με αυτονομία έως και 370 χιλιόμετρα.
Από πλευράς επιδόσεων, η Hyundai δίνει το «0-100» σε 11,7 και 10,6 δλ. και τελικές ταχύτητες 140 και 150 χλμ./ώρα, αντίστοιχα, για τη μικρή και μεγάλη έκδοση.
Στην πράξη, το Inster αποδεικνύεται ιδιαίτερα εύκολο στην οδήγηση μέσα στην Αθήνα, ειδικότερα στη «μεγάλη» έκδοση που δοκιμάσαμε, με αυτονομία τουλάχιστον 300 χιλιομέτρων.

Η φόρτιση υποστηρίζεται από σύστημα DC ταχείας φόρτισης έως 120 kW, με την μπαταρία να φτάνει από 10% στο 80% σε περίπου 30 λεπτά. Σε οικιακή φόρτιση, χρειάζονται το πολύ 4,5 ώρες για πλήρη φόρτιση με Wallbox 11 kW.

Το μικρό του μέγεθος και το χαμηλό απόβαρο (από 1.305 έως 1.423 κιλά) και η καλή περιμετρική ορατότητα διευκολύνουν την κίνηση στους στενούς δρόμους και το παρκάρισμα σε περιορισμένους χώρους.
Η απόκριση του ηλεκτροκινητήρα είναι άμεση, ενώ η ρύθμιση της ανάρτησης βρίσκει τη χρυσή τομή μεταξύ άνεσης και κρατήματος, αν και στους κακούς δρόμους οι λακκούβες γίνονται αισθητές λόγω του κοντού μεταξονίου. Ακόμη και έτσι όμως το Inster εντυπωσιάζει με τον ευχάριστο οδηγικά χαρακτήρα του, αλλά και τη σταθερότητα στις υψηλότερες ταχύτητες με εξαιρετική ποιότητα κύλισης.
Στο εσωτερικό, η Hyundai έχει δώσει έμφαση στην πρακτικότητα και την τεχνολογία. Η καμπίνα προσφέρει όλα τα ψηφιακά κομφόρ (δύο οθόνες 10,25 ιντσών), με απλά αλλά προσεγμένα και ποιοτικά υλικά.
Παρά τις μικρές του διαστάσεις, το Inster προσφέρει κάτι παραπάνω από ικανοποιητικούς χώρους για τέσσερις επιβάτες (χαρακτηριστικό είναι το μεγάλο μεταξόνιο των 2.650 χλστ.), ενώ το πίσω κάθισμα είναι συρόμενο, επιτρέποντας την προσαρμογή του χώρου αποσκευών από 280 έως 1.059 λίτρα (με τα καθίσματα πεσμένα).
Συνολικά, το Hyundai Inster αποδεικνύεται ιδανικό για καθημερινές μετακινήσεις στην πόλη, με χαμηλό κόστος χρήσης και σύγχρονη τεχνολογία.
Με ανταγωνιστική τιμή και επιδόσεις που καλύπτουν τις ανάγκες της αστικής μετακίνησης, αναμένεται να κερδίσει το ενδιαφέρον όσων αναζητούν ένα προσιτό και πρακτικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
Παρακάτω μπορείτε να δείτε τις τιμές πώλησης, σύντομα και η αναλυτική μας δοκιμή!
Έκδοση | Ισχύς, Μπαταρία |
Style | Premium | Distinctive | Cross |
---|---|---|---|---|---|
INSTER Standard Range (χωρίς επιδότηση) |
97 PS, 42 kWh |
22.390€ | 23.190€ | – | – |
INSTER Long Range (χωρίς επιδότηση) |
115 PS, 49 kWh |
– | 24.790€ | 26.590€ | 27.790€ |
INSTER Standard Range (με κρατική επιδότηση) |
97 PS, 42 kWh |
16.973€ | 17.580€ | – | – |
INSTER Long Range (με κρατική επιδότηση) |
115 PS, 49 kWh |
– | 18.792€ | 20.157€ | 21.067€ |
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Δημοσιεύτηκε ! 2025-02-20 14:15:00