![Νέο Audi A6 Avant, βενζίνη ή ντίζελ, σε πείσμα των καιρών! [video] Νέο Audi A6 Avant, βενζίνη ή ντίζελ, σε πείσμα των καιρών! [video]](https://eportal.gr/portal/wp-content/uploads/2025/03/A250132_medium-780x470.jpg)
Νέο Audi A6 Avant, βενζίνη ή ντίζελ, σε πείσμα των καιρών! [video]
Η αγορά του αυτοκινήτου βρίσκεται εν μέσω αβεβαιότητας και η ανάκαμψη του Ingolstadt αποτελεί το τέλειο παράδειγμα. Με αρχικό στόχο να μπει στο χρονοντούλαπο προς χάρη του A6 e-tron, το «βρώμικο» Audi A6 Avant επιστρέφει δριμύτερο.
Παρεμπιπτόντως, η άφιξή του ανατρέπει τον νέο κώδικα των Audi που ήθελε τους περιττούς αριθμούς για τους θερμικούς κινητήρες και τους ζυγούς για τα ηλεκτρικά οχήματα.
Οι παραγγελίες για το νέο Audi A6 Avant έχουν ήδη ανοίξει και τα πρώτα αυτοκίνητα θα παραδοθούν στα τέλη Μαΐου
Το νέο στέισον Audi A6 Avant βασίζεται στην πλατφόρμα PPC (Premium Platform Combustion) που την έχουμε ήδη δοκιμάσει στο A5 (σε λίγο θα διαβάσετε και τη δοκιμή του) και έχει για αποστολή να διαιωνίσει ένα όνομα που πρωτοεμφανίστηκε με το Audi 100 το 1977. Χάρη δε στις κομψές γραμμές και στις πρακτικές πτυχές του, παρότι δεν διέθετε τεράστιο πορτμπαγκάζ ως είθισται σε ένα στέισον, η επιτυχία του δεν αμφισβητήθηκε ποτέ.
Το νέο A6 Avant θα διατίθεται με το entry level μοντέλο να είναι το 2.0 TFSI με 204 άλογα, το ντίζελ 2.0 TDI MHEV με επίσης 204 άλογα και το 6κύλινδρο 3.0 TFSI με 367 PS επίσης ήπια ηλεκτρικά υποβοηθούμενο.
Αυτό το νέο Audi A6 Avant λοιπόν, είναι ένα «παλιομοδίτικο» αυτοκίνητο που καίει πετρέλαιο. Για να μειώσουν όσο το δυνατόν περισσότερο το αποτύπωμα άνθρακα, οι μηχανικοί της φίρμας έχουν φροντίσει να κατεβάσουν το Cd στο 0,25. Αεροδυναμική απόδοση που αντανακλάται στη ρευστότητα και στη φινέτσα των γραμμών. Μακρύ 4,99 m, χαμηλό και φαρδύ (1,88 m), επωφελείται επίσης από το μεγάλο μεταξόνιο και το ιδιαίτερα κεκλιμένο πίσω παράθυρο. Αλλά εκείνο που το κάνει να αναγνωρίζεται ως Avant της Audi είναι το κόψιμο των πίσω παραθύρων. Το Ingolstadt έχει μείνει πιστό στη σιλουέτα που όλοι αναγνωρίζουμε, εκτός από τη μικρή «σφήνα» στο τέλος του πίσω παραθύρου, μια αδιόρατη λεπτομέρεια που παρόλα αυτά γίνεται αντιληπτή.
Το νέο Audi A6 Avant ξεχωρίζει ξεκάθαρα από την ηλεκτρικό αδέρφι του που στο εμπρός μέρος υιοθετεί φανάρια δύο επιπέδων. Τα πίσω φώτα του είναι πολύ λεπτά και τονίζονται από μια φωτεινή λωρίδα που δεν τα ενώνει, αλλά τα υπογραμμίζει. Ωστόσο, ο λογότυπος για την περίσταση δεν έχει κάποιου είδους οπίσθια φωταύγεια. Τέλος, επωφελείται επίσης από διαφορετικές φωτεινές υπογραφές μέσα από μια γκάμα για να διαλέξει ο οδηγός.
Όσο για το εσωτερικό, η Audi κάνει κατάχρηση της προσφιλούς της ξεπατικοτούρας, καθώς το ταμπλό είναι πανομοιότυπο με αυτό του A5 ή του A6 e-tron -εκτός από τις πίσω κάμερες για το δεύτερο. Η μεγάλη ψηφιακή επιφάνεια φιλοξενεί τα όργανα ελέγχου σε οθόνη διαγωνίου 11,9 ιντσών και μια οθόνη αφής 14,5 ιντσών. Προαιρετικά, ο επιβάτης επωφελείται από τη δική του οθόνη 10,9 ιντσών.
Χάρη στο μεγάλο του μεταξόνιο, οι πίσω επιβάτες θα έχουν πολύ καλή υποδοχή και μπορούν να απλώσουν τα πόδια τους. Από την άλλη, θα πρέπει να ταξιδεύουν με λελογισμένες αποσκευές, αφού το πορτμπαγκάζ διαθέτει χωρητικότητα μόλις 466 λίτρων. Σημαντικά χαμηλότερη δηλαδή από αυτή της παλιάς γενιάς που έφτανε τα 565 lt. Πάντως μπορείς να φτάσεις μέχρι τα 1.497 λίτρα, ρίχνοντας το αναδιπλούμενο πίσω κάθισμα που διαιρείται με λόγο 40:20:40.
Η έκτη γενιά του Audi A6 Avant προσώρας βασίζεται αποκλειστικά στο ντίζελ. Ωστόσο, η Audi του παρέχει ήπια ηλεκτρική υποβοήθηση μέσω 48βολτου συστήματος, ενός ηλεκτρομοτέρ 24 PS και 230 Nm πίσω από το κιβώτιο και μιας μπαταρίας με μεικτή χωρητικότητα 1,7 kWh. Σύστημα που δίνει δυνατότητα 100% ηλεκτρικής κίνησης στις μανούβρες, αλλά ο πρωταρχικός στόχος παραμένει η μείωση της κατανάλωσης, μεταξύ 5 και 5,8 lt/100 km.
Οι παραγγελίες έχουν ήδη ανοίξει και τα πρώτα μοντέλα θα παραδοθούν στα τέλη Μαΐου με την τιμή στη Γερμανία να ξεκινά από τις €58 χιλιάδες για το 2.0 TFSI και τις €61.700 για το 2.0 TDI MHEV.
Δημοσιεύτηκε ! 2025-03-04 18:53:00