Οικονομία

Μετά τις απολύσεις η Meta εγκρίνει σχέδιο για μεγαλύτερα μπόνους στελεχών έως 200%

Μεγαλύτερα μπόνους θα λάβουν φέτος τα στελέχη της Meta, σύμφωνα με το νέο σχέδιο που ανακοίνωσε η εταιρεία χθες Πέμπτη 20/2.

Συγκεκριμένα, το σχέδιο προβλέπει πως τα διευθυντικά στελέχη της Meta θα μπορούσαν να κερδίσουν μπόνους 200% του βασικού τους μισθού, από 75% που κέρδιζαν προηγουμένως.

Το επικαιροποιημένο σχέδιο μπόνους δεν ισχύει για τον διευθύνοντα σύμβουλο της Meta Μαρκ Ζούκερμπεργκ, σημειώνεται στην κατάθεση.

Μια επιτροπή του διοικητικού συμβουλίου της Meta ενέκρινε την αλλαγή στις 13 Φεβρουαρίου, αφού διαπίστωσε ότι η «στοχευόμενη συνολική αποζημίωση σε μετρητά» για τα στελέχη της «ήταν στο 15ο εκατοστημόριο ή κάτω από το 15ο εκατοστημόριο της στοχευόμενης συνολικής αποζημίωσης σε μετρητά των στελεχών που κατέχουν παρόμοιες θέσεις» σε ομοειδείς εταιρείες, σύμφωνα με το CNBC.

«Μετά από αυτή την αύξηση, η στοχευόμενη συνολική αποζημίωση σε μετρητά για τα ονομαζόμενα εκτελεστικά στελέχη (εκτός από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο) πέφτει περίπου στο 50ο εκατοστημόριο της στοχευόμενης αποζημίωσης σε μετρητά της ομάδας ομότιμων εταιρειών», αναφέρεται στην κατάθεση.

Περικοπές και απολύσεις

Η δημοσιοποίηση του νέου προγράμματος μπόνους των διευθυντικών στελεχών έρχεται μία εβδομάδα μετά την έναρξη απολύσεων του 5% του συνολικού εργατικού δυναμικού της Meta. Η εταιρεία είχε δηλώσει προηγουμένως ότι αυτό θα επηρέαζε τις χαμηλότερες επιδόσεις της.

Η Meta μείωσε επίσης την ετήσια διανομή δικαιωμάτων προαίρεσης αγοράς μετοχών κατά περίπου 10% για χιλιάδες υπαλλήλους, σύμφωνα με έκθεση που δημοσιεύθηκε την Πέμπτη από τους Financial Times. Το δημοσίευμα σημειώνει ότι η μείωση των δικαιωμάτων προαίρεσης μπορεί να διαφέρει ανάλογα με τον τόπο διαμονής των εργαζομένων και τη θέση τους στην εταιρεία.

Οι μετοχές της Meta σημειώνουν άνοδο άνω του 47% τον τελευταίο χρόνο και έκλεισαν την Πέμπτη στα 694,84 δολάρια, υπογραμμίζοντας τον ενθουσιασμό των επενδυτών για τις αυξανόμενες πωλήσεις της εταιρείας μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην αγορά ψηφιακής διαφήμισης και τη δυνατότητα των επενδύσεων της σε τεχνητή νοημοσύνη να αποφέρουν τελικά μεγάλες αποδόσεις.

Η εταιρεία ανακοίνωσε τον Ιανουάριο ότι τα έσοδα του τέταρτου τριμήνου αυξήθηκαν κατά 21% σε ετήσια βάση στα 48,39 δισ. δολάρια.




Δημοσιεύτηκε ! 2025-02-21 11:26:00

Back to top button