Κιτ κομπρέσορα απογειώνει το Suzuki Jimny στους 144 ίππους
Το Suzuki Jimny είναι ένα από τα πιο επιθυμητά κι ικανά off-roaders, αλλά μέχρι να φτάσεις στα κατσάβραχα, διανύεις κάμποση άσφαλτο. Κανείς δεν θα έλεγε όχι σε επιπλέον ισχύ και ροπή κι η Harrop Engineering, βελτιωτικός οίκος από την Αυστραλία, έχει τη λύση.
Προσφέρει ένα νέο κιτ κομπρέσορα για τον ατμοσφαιρικό 4κύλινδρο κινητήρα των 1,5 lt, αυξάνοντας την ισχύ από τους 102 στους 136 ίππους. Και τη ροπή από τα 130 στα 149 Nm. Για να επιτευχθούν αυτά τα νούμερα, το Suzuki Jimny φοράει τον κομπρέσορα TVS900, επαναβαθμονομημένη ECU, intercooler και κάρμπον φιλτροκούτι.
Κανείς δεν αγοράζει το Suzuki Jimny για κόντρες, αλλά γιατί να αγκομαχάς μέχρι να φτάσεις στα βουνά;
Όσοι συνδυάσουν το κιτ με σνόρκελ και διαφορετική εξάτμιση, θα δουν ακόμη μεγαλύτερα κέρδη στο δυναμόμετρο. Με την ισχύ να αυξάνεται στους 144 ίππους και τη ροπή στα 168 Nm. Να σημειωθεί ότι τα βελτιωμένα νούμερα αφορούν απόδοση στους τροχούς, οπότε στο στρόφαλο υπολόγισε ακόμα μεγαλύτερο κέρδος σε σχέση με το εργοστασιακό μοτέρ.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Πωλείται το ελληνικό Suzuki Jimny που θυμίζει G-Class
Το κακό είναι ότι το πακέτο δηλώνεται ως συμβατό αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Με τον βελτιωτικό οίκο να δηλώνει ότι το χειροκίνητο 5άρι κιβώτιο απαιτεί ενισχύσεις για να διαχειριστεί απροβλημάτιστα την επιπλέον ροπή.
Και πόσο κοστίζουν όλα αυτά; Δεν είναι φθηνά. Σύμφωνα με τον επίσημο ιστότοπο, το κιτ κομπρέσορα κοστίζει AU$10.990, ήτοι €6.700. Αλλά σάμπως τα Suzuki Jimny είναι πλέον προσιτά; Από τότε που έπαυσε να πωλείται σε επιβατική έκδοση, παρά μόνο σε διθέσια επαγγελματική, οι τιμές των μεταχειρισμένων επιβατικών στην Ελλάδα πήραν την ανιούσα.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Γιατί ο Akio Toyoda τρελαίνεται με το Suzuki Jimny;
Μερικά μάλιστα φτάνουν να πωλούνται προς €48 χιλιάρικα. Μεταξύ αυτών, είναι κι ένα βελτιωμένο στην Πεύκη. Έχει φορέσει τούρμπο και με σφυρήλατα σωθικά, υπόσχεται 250 ίππους στους τροχούς. Ξέχνα λοιπόν τις ασθενικές επιδόσεις του εργοστασιακού μοντέλου στην άσφαλτο. Και καθώς είναι ψηλωμένο και με πιο ζόρικα ελαστικά, το πυραυλοκίνητο Suzuki λογικά είναι ανώτερο και στην κίνηση εκτός δρόμου. Μάλλον πρέπει να δείξουμε στους Αυστραλούς 1-2 κολπάκια.
Δημοσιεύτηκε ! 2025-01-09 08:11:00