Auto

Κακό μάτι, ούτε το FIAT Panda πουλάει αρκετά

Ο Όμιλος Stellantis διανύει μια φάση ισχυρών αναταράξεων για ορισμένα ηλεκτρικά και κορυφαία μοντέλα του. 

Το σημαντικότερο πρόβλημα αυτή τη στιγμή στις ιταλικές φίρμες είναι το ντεφορμέ ηλεκτρικό FIAT 500 του οποίου η υψηλή τιμή βάσης (σχεδόν 35 χιλιάδες ευρώ προ επιδότησης στην Ελλάδα) το εμποδίζει να φτάσει στην πελατειακή βάση που αναμενόταν, παρά το καλό εμπορικό ξεκίνημα. Σε σημείο που να έχει απαιτήσει τη διακοπή της παραγωγής του στο εργοστάσιο του Mirafiori μέχρι τον επόμενο μήνα.

Με τιμή από 17 έως 19,5 χιλιάδες ευρώ, ένα FIAT Panda δεν είναι ιδιαίτερα πειστικό απέναντι σε νέες ελεύσεις και μάλιστα σουπερμίνι που κοστίζουν τα ίδια χρήματα

Δυστυχώς για τον όμιλο, το ηλεκτρικό 500 δεν είναι το μόνο FIAT που δυσκολεύεται όσον αφορά τις πωλήσεις. Το κλασικό Panda, το οποίο παραμένει στον κατάλογο μέχρι το Grande Panda να ανοίξει το βιβλίο παραγγελιών, θα χρειαστεί επίσης να αναστείλει την παραγωγή του, όπως ανακοίνωσαν οι συνάδελφοί μας του Reuters με πληροφορίες από επίσημη πηγή. Σε λίγες ημέρες, «μεταξύ 11 και 29 Νοεμβρίου», όπως έγραψαν.

Να σας θυμίσουμε ότι το ηλικιωμένο Panda (λανσαρίστηκε το 2011), στον ελληνικό τιμοκατάλογο και στην έκδοση Urban ξεκινά από τις €17.000 για τα αυτοκίνητα χωρίς GSR2 που υπάρχουν ακόμα σε απόθεμα. Και από τις €18.200 για τα Urban με GSR2 που υπάρχουν σε ικανό απόθεμα για να καλύψουν τις οποιεσδήποτε ανάγκες της ελληνικής αγοράς. Κάτι που εξάλλου επεσήμανε σήμερα και ο Γιώργος Μπακόπουλος, επικεφαλής της Italian Motion, της ελληνικής αντιπροσωπείας της FIAT, κατά τη διάρκεια της δημοσιογραφικής παρουσίασης της Leepmotor και των μοντέλων της, T03 και C10.

Αν βέβαια κάποιος επιλέξει τη σκληροτράχηλη εμφάνιση της έκδοσης Cross, οι αντίστοιχες τιμές είναι 17.950 και 19.400 ευρώ.

FIAT Panda Cross

Παρότι τρέφουμε ιδιαίτερη εκτίμηση κι αγάπη για το FIAT Panda, καθώς είχαμε μέχρι πριν από λίγες ημέρες δύο στον υπηρεσιακό στόλο μας, οι τιμές αυτές είναι πολύ υψηλές. Και πάντως τόσο, έτσι ώστε δύσκολα πείθεται κάποιος έναντι ενός νέου Citroën C3, για παράδειγμα, που στη βασική έκδοση You! με την προωθητική ενέργεια ξεκινά από τις €16.900. Με τη μεσαία έκδοση Plus να κοστίζει αντίστοιχα €18.900. Και μιας και το Panda παραμένει ένα αυτοκίνητο καθαρά για την πόλη, υπάρχουν επίσης κάμποσες ηλεκτρικές επιλογές κάτω από τα 20 χιλιάρικα… 

Φανταζόμαστε ότι με την έλευση του FIAT Grande Panda, η έκδοση mild hybrid των 100 ίππων θα πρέπει να κινείται στο ίδιο επίπεδο τιμής με το Citroën C3. Μιας κι έχουμε ουσιαστικά να κάνουμε με την ίδια πλατφόρμα και τα ίδια σωθικά. Οπότε τα πράγματα έτσι θα μπουν στη θέση τους, ακυρώνοντας εμπορικά το Panda -αν έχει μείνει κανένα μέχρι τότε.

 




Δημοσιεύτηκε ! 2024-10-18 19:03:00

Δείτε και αυτό !
Close
Back to top button