![Η Tata Motors στην αγορά των μικρών επαγγελματικών Η Tata Motors στην αγορά των μικρών επαγγελματικών](https://eportal.gr/portal/wp-content/uploads/2025/02/250128152122_Tata-Ace-Pro-EV-2-768x432.jpg)
Η Tata Motors στην αγορά των μικρών επαγγελματικών
Μπορεί το νέο Sierra και το πρωτότυπο Avinya Concept X να έκλεψαν την παράσταση στην έκθεση Bharat Mobility Global Expo 2025, ωστόσο υπήρχε ένα ακόμα καινούργιο όχημα που είχε ξεχωριστό ενδιαφέρον.
Ο λόγος για το Ace Pro, το μίνι ελαφρύ επαγγελματικό όχημα της Tata Motors που προορίζεται για μικρές διανομές και θα διατεθεί στις αγορές τόσο με κινητήρα εσωτερικής καύσης, όσο και ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο.
Η σχεδίασή του φέρει έντονα στοιχεία των πάλαι ποτέ Ace Zip και Magic. Το νέο Ace Pro μοιράζεται επίσης χαρακτηριστικά του πρώτου στο εσωτερικό, αλλά το εμπρός μέρος είναι πλήρως επανασχεδιασμένο.
Τα στρογγυλά φώτα είναι αλογόνου και ενώνονται από ένα εκτενές μαύρο πλαστικό, ενώ ο προφυλακτήρας έχει μία μικρή εισαγωγή αέρα και δύο μικρά στρογγυλά φλας στις άκρες.
Το μικρό επαγγελματικό όχημα στέκεται σε χαλύβδινους τροχούς 12 ιντσών και το μεταξόνιό του φτάνει τα 1.800 χιλιοστά.
![](https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2025/01/250128152120_Tata-Ace-Pro-EV-4-768x432.jpg)
Εντός, το ταμπλό είναι γνώριμο, αν και η διάταξη έχει συνολικά αλλάξει σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, με την οθόνη 7,0 ιντσών του infotainment να βρίσκεται στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας. Την μικρή οθόνη που λειτουργεί ως πίνακας οργάνων ο οδηγός τη βλέπει ακριβώς πίσω από το τιμόνι.
Στην κεντρική κονσόλα υπάρχουν κι άλλοι φυσικοί διακόπτες, με πιο σημαντικό εξ αυτών τον περιστροφικό που είναι ο επιλογέας σχέσεων. Ο εξοπλισμός του επαγγελματικού οχήματος της Tata συμπληρώνεται από ένα πλήρες ADAS.
![](https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2025/01/250128152121_Tata-Ace-Pro-EV-3-768x432.jpg)
Παρά τις ομοιότητες με το Ace Zip, η ινδική εταιρεία τονίζει πως το Ace Pro βασίζεται σε μία νέα μεταβλητή πλατφόρμα. Η μπαταρία που φιλοξενεί έχει χωρητικότητα 14,4 kWh και εξασφαλίζει 155 χλμ. αυτονομίας. Ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 104 Nm ροπής (η ιπποδύναμη δεν έχει ανακοινωθεί). Το ωφέλιμο φορτίο είναι στα 750 κιλά.
Για όσους ενδιαφέρονται για περισσότερα χιλιόμετρα, η Tata θα διαθέσει το Ace Pro με έναν δικύλινδρο 694 κ. εκ. ο οποίος καταναλώνει είτε βενζίνη είτε φυσικό αέριο (CNG) και η συνδυαστική αυτονομία έχει υπολογιστεί στα 280 χλμ. Η μέγιστη ισχύς του κινητήρα εσωτερικής καύσης περιορίζεται στους 26 ίππους και 51 Nm.
Η Tata Motors δεν έχει ακόμα ανακοινώσει πότε θα λανσάρει το Ace Pro, ούτε σε ποιες αγορές, αλλά στην Ινδία ήδη δέχεται παραγγελίες.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Δημοσιεύτηκε ! 2025-02-08 08:00:00