Auto

Η Suzuki αναδιοργανώνει τη γκάμα της

Σε μια προσπάθεια να εξορθολογίσει την γκάμα της και να παραμείνει ανταγωνιστική στο νέο τοπίο της αγοράς όπως διαμορφώνεται λόγω της ηλεκτροκίνησης και της έντονης παρουσίας των Κινέζων, η Suzuki μελετά διάφορες κινήσεις για το άμεσο και απώτερο μέλλον της στην Ευρώπη.

Η ιαπωνική εταιρεία σκοπεύει να περιορίσει τη γκάμα των μοντέλων της με κινητήρα εσωτερικής καύσης στην Ευρώπη για να μειώσει τις εκπομπές CO2 και να προετοιμαστεί για το λανσάρισμα του πρώτου της πλήρως ηλεκτρικού οχήματος το επόμενο έτος.

Η αυτοκινητοβιομηχανία θα σταματήσει τις πωλήσεις του Ignis, του υβριδικού Swace και της επαγγελματικής έκδοσης του Jimny μέχρι τις αρχές του 2025.

Επιπλέον, δεν θα υπάρξει έκδοση Sport επιδόσεων του νέου Swift, που παραδοσιακά αποτελεί το κορυφαίο μοντέλο της γκάμας.



Αυτή η στρατηγική αλλαγή αποτελεί μέρος του σχεδίου της Suzuki για να ανταποκριθεί στα αυστηρότερα πρότυπα εκπομπών ρύπων και να δημιουργήσει χώρο για το επερχόμενο EV της.

Η εταιρεία αναμένει πτώση 19% στις ευρωπαϊκές πωλήσεις αυτοκινήτων φέτος, προβλέποντας πωλήσεις 191.000 μονάδων, από 236.000 πέρυσι.

Η σταδιακή κατάργηση θα γίνει νωρίτερα στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη δεύτερη μεγαλύτερη ευρωπαϊκή αγορά της Suzuki, λόγω των αυστηρότερων κανονισμών για τις εκπομπές ρύπων.

Η Suzuki θα επικεντρωθεί τώρα στα Swift, S-Cross και Vitara, μαζί με το Across plug-in υβριδικό, το οποίο είναι ένα rebadged Toyota RAV4.

Το Ignis, το τέταρτο σε πωλήσεις μοντέλο της Suzuki στην Ευρώπη, πούλησε 16.111 μονάδες τους πρώτους πέντε μήνες του τρέχοντος έτους.

Το Vitara ήταν πρώτο σε πωλήσεις, ακολουθούμενο από το S-Cross και το νέο Swift. Ωστόσο, η υβριδική τεχνολογία από μόνη της έχει αποδειχθεί ανεπαρκής για να ανταποκριθεί στις επερχόμενες αυστηρές απαιτήσεις CO2 στην ΕΕ.

Η Suzuki συγκεντρώνει τις εκπομπές της με την Toyota, τη Mazda και τη Subaru στην Ευρώπη για να συμμορφωθεί με αυτά τα πρότυπα.

Το πρώτο ηλεκτρικό της Suzuki πρόκειται να κάνει το ντεμπούτο του στην Ευρώπη το επόμενο έτος, αν και συγκεκριμένες λεπτομέρειες δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί.



Η εταιρεία παρουσίασε προηγουμένως το ηλεκτρικό SUV eVX concept, το οποίο διαθέτει μπαταρία 60 kWh και αυτονομία 550 χιλιομέτρων και προορίζεται για παγκόσμια κυκλοφορία το 2025.

Στην Ινδία, τη μεγαλύτερη αγορά της Suzuki, η εταιρεία σχεδιάζει σημαντικές επενδύσεις στην ηλεκτροκίνηση, συμπεριλαμβανομένου ενός εργοστασίου μπαταριών που θα ξεκινήσει τη λειτουργία του το 2026.

Η Suzuki σκοπεύει επίσης να αξιοποιήσει τεχνολογίες για μικρότερα ηλεκτρικά από τον συνεργάτη της Toyota, ο οποίος κατέχει ποσοστό 4,89% στην εταιρεία.

Το εργοστάσιο της Suzuki στην Ουγγαρία, το οποίο παράγει τα Vitara και S-Cross, κατασκεύασε 156.000 μονάδες πέρυσι, με το 88% να είναι υβριδικά.

Μέχρι το 2030, η Suzuki σχεδιάζει να λανσάρει πέντε ηλεκτρικά μοντέλα στην Ευρώπη, σηματοδοτώντας μια ουσιαστική αλλαγή στην προϊοντική της γκάμα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ


Δημοσιεύτηκε ! 2024-07-05 09:45:24

Δείτε και αυτό !
Close
Back to top button