
Η Porsche απόκτησε τη μονάδα μπαταριών της Varta για ηλεκτροκίνητα
Η προσπάθεια της Porsche να εξασφαλίσει όσο το δυνατόν την αυτονομία της στην προμήθεια μπαταριών για τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της είχε ως αποτέλεσμα να αποκτήσει τη V4Drive Battery GmbH, θυγατρική εταιρείας της Varta, η οποία ειδικεύεται στην παραγωγή μπαταριών ιόντων λιθίου (σημ.: κυλινδρικών στοιχείων) για αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Η απόκτηση του πλειοψηφικού πακέτου μετοχών πραγματοποιήθηκε την 1η Μαρτίου (2025) και η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία έχει τον πλήρη έλεγχο σε αυτή.
Μάλιστα, όπως ανακοινώθηκε, η V4Drive θα μετονομαστεί σε V4Smart, ενώ η Varta θα έχει το μειοψηφικό πακέτο, χωρίς δικαίωμα συμμετοχής στις εφεξής ληφθείσες επιχειρηματικές αποφάσεις.
Από τον προσεχή Απρίλιο (τρέχοντος έτους), οι μπαταρίες θα παράγονται και στο νέο εργοστάσιο που βρίσκεται στην πόλη Nördlingen, προς τα νότια της Γερμανίας, ενώ θα συνεχιστεί και η παραγωγή τους στις υφιστάμενες εγκαταστάσεις της V4Drive, στο Ellwangen (πλησίον της πρώτης).

Εκπρόσωπος της Porsche δήλωσε ότι η εταιρεία θα συνεχίσει να αποκτά μερίδιο στη Varta, βοηθώντάς τη να σταθεροποιεί οικονομικά, καθώς τα τελευταία χρόνια η δεύτερη έχει υποστεί πλήγμα από ανεπιτυχείς επενδύσεις σε μπαταρίες που προορίζονται για οχήματα τα οποία δεν είχαν καλή εμπορική πορεία, π.χ. αμιγώς ηλεκτροκίνητα sports cars ή supercars.
H Porsche χρησιμοποιεί ήδη μπαταρίες της Varta στο υβριδικής διάταξης σύστημα «T-Hybrid» της νέας 911. O Άλμπρεχτ Ράιμολντ, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου για την Παραγωγή και την Επιμελητεία της εταιρείας, δήλωσε σχετικά:
«Οι μπαταρίες μάς επιτρέπουν να φέρουμε την τεχνολογία του μηχανοκίνητου αθλητισμού στα αυτοκίνητα παραγωγής μας. Ως βασικό στοιχείο του υβριδικού συστήματος T-Hybrid, εξασφαλίζουν κορυφαίες επιδόσεις για το εμβληματικό μας σπορ αυτοκίνητο, την 911».

Η συνεργασία τής Porsche με τη Varta θα επιτρέψει στην πρώτη να ελέγχει ολόκληρη τη διαδικασία σχεδίασης και παραγωγής των μπαταριών, εξασφαλίζοντάς της πρόσβαση στην τεχνογνωσία και τεχνολογία που έχει αποκτήσει η δεύτερη στους συσσωρευτές ιόντων λιθίου.
Με αυτόν τον τρόπο η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία θα είναι σε θέση να διαχειριστεί και να αντιμετωπίσει τον κίνδυνο μελλοντικής διατάραξης της εφοδιαστικής αλυσίδας, όπως και να μειώσει το κόστος παραγωγής, στο πλαίσιο της επιχειρηματικής στρατηγικής της για την ηλεκτροκίνηση.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Δημοσιεύτηκε ! 2025-03-16 09:00:00