Auto

Η Mazda αναθεώρησε το πρόγραμμα για τα ηλεκτρικά της

Η Mazda συνεχίζει να εφαρμόζει το επιχειρηματικό στρατηγικό πρόγραμμά της με τον ιδιαίτερο τρόπο που εφαρμόζει διαχρονικά. Αυτή τη φορά, έγινε γνωστό ότι η εταιρεία εισαγάγει τη στρατηγική «Lean Asset Strategy».

Αυτή στοχεύει στη βελτίωση της ευελιξίας της αναφορικά με το ήδη εκπονηθέν σχέδιό της για την ηλεκτροκίνηση, στην αύξηση της αποδοτικότητας στην παραγωγή και στη μείωση του κόστους έρευνας και ανάπτυξης νέων μοντέλων της μέσω στρατηγικών συνεργασιών με άλλες εταιρείες., όπως η κινεζική Changan, η Toyota, η Denso και η BluE Nexus.



Τα στελέχη της Mazda επιμένουν στην πρακτική «Multi-Solution», δηλαδή στην επένδυση σε όλους τους τρόπους κινητήριου μέσου στα οχήματά της. Αυτή συνδυάζει κινητήρες εσωτερικής καύσης, τεχνολογία υβριδικής διάταξης και αμιγώς ηλεκτροκίνητα οχήματα ανάλογα με τη ζήτηση της αγοράς.

Ωστόσο, όπως έγινε γνωστό, μείωσε κατά μισό τρισεκατομμύριο γιεν (περίπου 3,1 δισεκατομμύρια ευρώ, τρέχουσα συναλλαγματική ισοτιμία) το προϋπολογισμένο ποσό για την εξέλιξη των νέων αμιγώς ηλεκτροκίνητων μοντέλων της, ως το 2030.

Επίσης, ανακοίνωσε τη νέα γενιά κινητήρα εσωτερικής καύσης που δημιούργησε και ονομάζεται «SkyActiv-Z». Αυτή έχει ένα νέο, περισσότερο εξελιγμένο, σύστημα υβριδικής διάταξης για μειωμένη κατανάλωση και εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα και θα κάνει το ντεμπούτο της στο καινούργιο CX-5, που θα παρουσιαστεί το 2027.



Ο νέος κινητήρας στοχεύει στην «απόλυτη καύση», όπως την προσδιορίζουν οι άνθρωποι της Mazda. Είναι σχεδιασμένος ώστε να πληροί τις αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων, όπως το πρότυπο «Euro VII» στην Ευρώπη και το αντίστοιχο «LEV4/Tier 4» στις ΗΠΑ.

Η τεχνολογία «SkyActiv-Z» θα εφαρμοστεί και σε μεγαλύτερης χωρητικότητας κινητήρες της, όπως ο 3,3 λίτρων εξακύλινδρος σε σειρά, ενώ θα συμβάλλει και στη μείωση των εκπομπών ρύπων του νέου περιστροφικού κινητήρα της. Συνολικά, η νέα γκάμα κινητήρων θα επιτρέψει στη Mazda να μειώσει στο μισό τον αριθμό των διαφορετικών μηχανικών συνόλων που χρησιμοποιεί.



Ο Μασαχίρο Μόρο (φωτογραφία), Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, δήλωσε σχετικά: «Καθώς η Αυτοκινητοβιομηχανία βιώνει μια πρωτοφανή αλλαγή, η Mazda συνεχίζει να εξελίσσεται, προσαρμόζοντας τη “χαρά της οδήγησης” στα επόμενα οχήματά μας.

»Δεσμευόμαστε να ισορροπήσουμε μεταξύ της αποτελεσματικής διαχείρισης της επιχείρησής μας και την ανάπτυξη βιώσιμων τεχνολογιών, ώστε να προσφέρουμε μοναδική αξία ανεξαρτήτως κλίμακας».

Ο Μόρο είπε επίσης ότι η Mazda επενδύει στην παραγωγή αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων και οχημάτων με θερμικό κινητήρα στην ίδια γραμμή. Με αυτόν τον τρόπο μειώνει κατά 85% την επένδυση στην κατασκευή ενός νέου εργοστασίου αποκλειστικά για την παραγωγή των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων της.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ


Δημοσιεύτηκε ! 2025-03-20 09:45:00

Δείτε και αυτό !
Close
Back to top button