Auto

Η Cummins εξελίσσει turbo για κινητήρα υδρογόνου σε επιβατικά

Με δεδομένο ότι τα τελευταία χρόνια εταιρείες όπως η Toyota ή ο Όμιλος Hyundai έχουν αρχίσει να πειραματίζονται με τη χρήση του υδρογόνου ως καύσιμο για τον θερμικό κινητήρα στα επιβατικά μοντέλα τους, είναι αναμενόμενο να προσαρμοστούν κατάλληλα και οι κατασκευαστές και οι προμηθευτές μηχανικών μερών αυτού.

Έτσι, η Cummins Turbo Technologies ανακοίνωσε ότι δημιούργησε έναν νέο υπερσυμπιεστή ο οποίος μπορεί να λειτουργεί αποτελεσματικά σε ένα μοτέρ καύσης υδρογόνου.

Σύμφωνα με αυτή, οι άνθρωποί της κατάφεραν να επιλύσουν τα προβλήματα που προκαλούνται λόγω της χαμηλότερης πυκνότητας του χημικού στοιχείου σε σύγκριση με αυτή της βενζίνης.




Ο υπερτροφοδότης της Cummins Turbo Technologies για ΜΕΚ υδρογόνου.

Το καινούργιο turbo έχει την ονομασία «CCS H2 ICE», διαθέτει φτερωτή μεταβλητής γεωμετρίας και έχει σχεδιαστεί ειδικά για τις απαιτήσεις που υπάρχουν σε έναν κινητήρα υδρογόνου.

Προς το παρόν, η Cummins Turbo Technologies δεν γνωστοποίησε λεπτομέρειες για τη διαμόρφωση του υπερσυμπιεστή αλλά διευκρίνισε ότι έχει προσεχθεί πολύ η ροή του αέρα κατά τη λειτουργία του, η οποία είναι προσαρμοσμένη στις ιδιαιτερότητες του υδρογόνου.

Επιπλέον, ανακοίνωσε ότι αυτός έχει σχεδιαστεί ώστε να διαχειρίζεται αποτελεσματικά την απορροή του νερού το οποίο είναι το παραπροϊόν της καύσης υδρογόνου, εξασφαλίζοντας τόσο την αποδοτικότητά του, όσο και τη διάρκεια ζωής του. Πάντως, η Cummins δεν έδωσε χρονοδιάγραμμα για την παραγωγή και τη διάθεση του νέου υπερσυμπιεστή στην αγορά.




Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης υδρογόνου της Toyota.

Στην Ευρώπη, οι κινητήρες εσωτερικής καύσης που λειτουργούν με υδρογόνο θεωρούνται μηδενικών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα και πληρούν τις αυστηρές προδιαγραφές του προτύπου Euro VII.

Ο νέος υπερσυμπιεστής της Cummins φροντίζει να πληροί το μοτέρ στο οποίο τοποθετείται το όριο, αποτελώντας λύση για τους κινητήρες σε οχήματα επαγγελματικής χρήσης, όπως μεγάλα φορτηγά μεταφορών.

Τέλος, το γεγονός ότι και η Ferrari έχει καταθέσει αίτηση για την απονομή ευρεσιτεχνίας για κινητήρα υδρογόνου σημαίνει ότι αυτή η τεχνολογία θα μπορεί μελλοντικά να χρησιμοποιηθεί και σε supercar μοντέλα, δίνοντας περισσότερες ελπίδες να διατηρηθούν οι θερμικοί κινητήρες και σε αυτή την κατηγορία οχημάτων.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ


Δημοσιεύτηκε ! 2025-02-03 07:00:00

Δείτε και αυτό !
Close
Back to top button