
Η BMW M3 γίνεται ηλεκτρική, αλλά θα υπάρχει και υβριδική
Η μετατροπή της εμβληματικής BMW M3 σε ένα 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες αλλαγές στην ιστορία του Μ Division.
Αλλαγή ή ανατροπή αν θέλετε, συγκρίσιμη μόνο με τη μετάβαση από τον 4κύλινδρο της E30 στον βαρύτερο 6κύλινδρο της E36. Για τους λάτρεις της φίρμας όμως, αυτό το βήμα είναι τολμηρό αν όχι αμφιλεγόμενο. Η ηλεκτρική M3 θα στηριχτεί στην καινοτόμο πλατφόρμα Neue Klasse, η οποία θα κάνει το ντεμπούτο της στην iX3 αργότερα μέσα στη χρονιά, συναντώντας την 3 Series το 2027 και την M3 το 2028. Παρόλο που η παρουσίαση του αυτοκινήτου απέχει τουλάχιστον έναν χρόνο, τα πρώτα σημάδια είναι ελπιδοφόρα.
Το Μόναχο δεν ποντάρει όλα τα λεφτά του σε ένα νούμερο. Θα συνεχίσει να προσφέρει τη BMW Μ3 και με μοτέρ εσωτερικής καύσης
Η νέα M3 θα περνά της ροπή της και στους τέσσερις τροχούς και θα αποδίδει έως 700 ίππους, ισχύς που ίσως φαίνεται συντηρητική σε σύγκριση με τις αρχικές δηλώσεις της BMW για μελλοντικά ηλεκτρικά σπορ μοντέλα της. Ωστόσο, το κλειδί της απόδοσης δεν βρίσκεται μόνο στην ιπποδύναμη, αλλά στο σύστημα κατανομής ροπής και στην νέα κεντρική μονάδα ελέγχου που θα διαχειρίζεται τους ηλεκτροκινητήρες και το σασί με ακρίβεια.
Αν η BMW καταφέρει να εξισορροπήσει τις προδιαγραφές μιας ούλτρα δυναμικής οδήγησης με το βάρος της μπαταρίας, η ηλεκτρική M3 θα μπορούσε να γίνει το πιο διασκεδαστικό ηλεκτρικό στην αγορά, ανεξάρτητα από τιμή και ιπποδύναμη.
Για όσους δεν είναι έτοιμοι να αποχαιρετήσουν τον πραγματικό ήχο του κινητήρα εσωτερικής καύσης, η BMW θα συνεχίσει να προσφέρει μια θερμική έκδοση της M3. Βασισμένη στην πλατφόρμα CLAR, η κλασική M3 θα διατηρήσει τον 6κύλινδρο κινητήρα που θα διαθέτει πλέον υβριδική υποβοήθηση, αυξάνοντας την ιπποδύναμη στα 543 άλογα.
Ενδιαφέρον είναι ότι και τα δύο μοντέλα θα φέρουν τον απλό λογότυπο «M3», απορρίπτοντας την προηγούμενη τακτική της BMW να χρησιμοποιεί την ονομασία «iM3» για την ηλεκτρική εκδοχή της.
Δημοσιεύτηκε ! 2025-03-27 18:45:00