Auto

Η BMW δίνει το φιλί της ζωής στο συμβατικό κινητήρα

Η BMW επιβεβαίωσε ότι η M3 με κινητήρα εσωτερικής καύσης θα συνεχίσει να προσφέρεται παράλληλα με την επερχόμενη αμιγώς ηλεκτρική M3, τουλάχιστον για την επόμενη γενιά.

Η επόμενης γενιάς M3 με συμβατικό κινητήρα, με την κωδική ονομασία G84, αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο της το 2027, διαθέτοντας ενδεχομένως έναν ήπια υβριδικό κινητήρα εξακύλινδρο εν σειρά, αλλά χωρίς χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.

Εν τω μεταξύ, η αμιγώς ηλεκτρική M3 (ZA0) θα βασίζεται στην πλατφόρμα Neue Klasse της BMW και αναμένεται να παρουσιαστεί το 2028, ενδεχομένως με τέσσερις ηλεκτροκινητήρες και πάνω από 1.000 ίππους.

Η αντιπρόεδρος της BMW M για τους πελάτες, τη μάρκα και τις πωλήσεις, Sylvia Neubauer, άφησε να εννοηθεί ότι διάφορες επιλογές κινητήρων -συμπεριλαμβανομένων των υβριδικών ή συμβατικών κινητήρων εσωτερικής καύσης- θα συνεχίσουν να έχουν θέση στη γκάμα.

Ωστόσο, παραμένει αβέβαιο αν η M3 Touring θα αποκτήσει μοντέλο επόμενης γενιάς.

Η στρατηγική της BMW περιλαμβάνει επίσης την διατήρηση στην παραγωγή για τα μοντέλα G50 και G51 της Σειράς 3 εσωτερικής καύσης, που θα ξεκινήσουν την παραγωγή τους στα μέσα του 2027, ενώ το i3 με βάση τη Neue Klasse αναμένεται στα τέλη του 2026.

Η αμιγώς ηλεκτρική M3 θα ακολουθήσει στις αρχές του 2028, σηματοδοτώντας μια σημαντική αλλαγή για το τμήμα M.

Παρά την απώλεια του χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων, η G84 M3 θα εξακολουθεί να διαθέτει το δοκιμασμένο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων της BMW από τη ZF, εξασφαλίζοντας κορυφαίες επιδόσεις.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ


Δημοσιεύτηκε ! 2025-03-09 16:00:00

Δείτε και αυτό !
Close
Back to top button