
Η Audi εστιάζει στα Plug-in υβριδικά
Όπως ανακοινώθηκε, η Audi έχει αρχίσει να δίνει μεγαλύτερη έμφαση στα Plug-in υβριδικά μοντέλα της, προκειμένου να μειώσει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα και να πληροί τον νέο κανονισμό της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Σύμφωνα με όσα ανακοινώνουν τα στελέχη της, αυτή η τεχνολογία είναι μεταβατική στην πορεία της προς την ηλεκτροκίνηση, η πλήρης εφαρμογή της οποίας φαίνεται ότι παρατείνεται.
Ως αποτέλεσμα της νέας επιχειρηματικής στρατηγικής της, η γερμανική εταιρεία θα λανσάρει εφέτος 10 νέα PHEV μοντέλα και εκδόσεις ήδη υπαρχόντων στην γκάμα της, διατηρώντας μια ποικιλία επιλογών αναφορικά με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Με δήλωσή του ο Γκέρνοτ Ντέλνερ, ο Διευθύνων Σύμβουλός της, χαρακτήρισε τα οχήματα με διάταξη Plug-in Hybrid ως «σημαντική μεταβατική τεχνολογία που θα βοηθήσει τόσο την εταιρεία όσο και τους πελάτες της να περάσουν εν συνεχεία στα αμιγώς ηλεκτρικά».
Σύμφωνα με τον ίδιο, τα PHEV θα συμβάλλουν στη μείωση της εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα, ιδιαίτερα στις χώρες της Ευρώπης όπου η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση γίνεται με ταχύτερο ρυθμό απ’ ό,τι σε άλλες περιοχές του πλανήτη.
Ένα από τα πρώτα καινούργια μοντέλα της Audi που θα έχει τέτοια τεχνολογία είναι το νέο A5 PHEV το οποίο θα παρουσιαστεί στις 25 Μαρτίου και θα αντικαταστήσει το A4. Αντίστοιχες εκδόσεις θα προστεθούν και στην γκάμα των A3 και A6 Avant, ενώ το νέο Q5 SUV και Q5 Sportback -που παρουσιάστηκε τον Φεβρουάριο (2025)- διατίθεται επίσης σε PHEV έκδοση.

Επιπλέον, η Audi θα ανανεώσει το Q3, το οποίο θα βασίζεται στην πλατφόρμα MQB του Ομίλου Volkswagen, η οποία επιτρέπει την ύπαρξη και διάταξης Plug-in Hybrid.
Όπως δήλωσε ο Ντέλνερ η τεχνολογία PHEV αρχίζει να διαδραματίζει όλο και σημαντικότερο ρόλο στον Όμιλο Audi, στον οποίο ανήκουν οι Lamborghini και Bentley.

Βάσει των στοιχείων που έγιναν γνωστά, πέρυσι η βρετανική εταιρεία κατασκεύασε 2.717 οχήματα με κινητήρα που διαθέτει σύστημα Plug-in Hybrid, αριθμός που ήταν κατά 93% αυξημένος σε σύγκριση με τον αντίστοιχο του 2023. Αυτό συνέβη επειδή επεκτάθηκε η τεχνολογία και στις Continental GT και Flying Spur.
Αντιστοίχως, το 2024, η Lamborghini κατασκεύασε 2.431 οχήματά της με κινητήρα διάταξης PHEV, όταν το 2023 ο αριθμός αυτών ήταν μόνο 93. Ουσιαστικός λόγος γι’ αυτή την αύξηση ήταν η παρουσίαση της Plug-in Hybrid εκδοχής του V8 κινητήρα που διατίθεται πλέον στην Urus, το εμπορικότερο μοντέλο της.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Δημοσιεύτηκε ! 2025-03-21 12:00:00