Auto

Η Alpine ετοιμάζει τη δική της 911

Μερικούς από τους κορυφαίους κατασκευαστές σπορ αυτοκινήτων στον κόσμο θέλει να ανταγωνιστεί η Alpine και το δηλώνει έμπρακτα.

Η γκάμα της γαλλικής μάρκας ήδη έχει ξεκινήσει να συμπληρώνεται με εν δυνάμει ανταγωνιστικά μοντέλα, όπως το A290, το επερχόμενο A390 και τη νέα γενιά του A110 η οποία θα είναι αμιγώς ηλεκτρική.

Στην κορυφή του πλούσιου παλμαρέ θα βρίσκεται από το 2028 το A310, ένα καθαρόαιμο sportscar με διάταξη καμπίνας 2+2. Πριν ολοκληρωθεί η δεκαετία, η εταιρεία από τη Διέππη θα έχει παρουσιάσει συνολικά τρία επιπλέον νέα μοντέλα.

Το νέο A310 λαμβάνει την ονομασία του από το αρχέτυπο κουπέ της δεκαετίας του ’70. Η Alpine θέλει να το προσφέρει ως μία πιο πρακτική λύση και εναλλακτική στο διθέσιο A110.

Το σημείο-κλειδί για το A310 και τις μεγάλες προσδοκίες που έχουν δημιουργηθεί στην Alpine για αυτό βασίζονται στην καινούργια, πλατφόρμα Alpine Performance Platform (APP) η οποία διακρίνεται για την ελαφρότητά της, αφού σχεδιάστηκε για να υποβαστάζει αποκλειστικά τα μελλοντικά, σπορ μοντέλα της μάρκας.

Η νέα, μεταβλητή πλατφόρμα των Γάλλων θα αξιοποιηθεί αρχικά στο A110 το 2026, πριν τη δούμε και στο A310. Από την άλλη, τα A290 και A390 θα συνεχίσουν με τις πλατφόρμες του Renault Group.

Ο CEO της Alpine, Philippe Krief έχει τονίσει στο παρελθόν πως η δυναμική οδήγηση έρχεται σε πρώτο πλάνο στα μελλοντικά EV της εταιρείας. Για αυτό και θα εφαρμοστούν προηγμένες τεχνολογίες όπως η APP και ένα καινοτόμο λογισμικό διαχείρισης της ισχύος στη μορφή ενός torque vectoring.

Σύμφωνα με τον ισχυρό άνδρα της γαλλικής μάρκας, όλα αυτά τα στοιχεία συν την ευκινησία και το χαμηλό βάρος των αυτοκινήτων τους θα αποδειχθούν νευραλγικής σημασίας για να πετύχει η εταιρεία τον σκοπό της που δεν είναι άλλος από το A310 να θεωρείται στο μέλλον «ένα εμβληματικό αυτοκίνητο», ένα «πραγματικό Alpine».

Τα ηλεκτρικά μοτέρ που θα αναλαμβάνουν την κίνηση στο ηλεκτρικό sportcar θα είναι τρία, ένα στον εμπρός άξονα και δύο στον πίσω, ακριβώς όπως συνέβη στο A390. Ωστόσο, ακόμα δε γνωρίζουμε ιπποδυνάμεις.

Αν και οδηγοκεντρικό, το νέο A310 θα δε θα έχει τεχνητούς ήχους θερμικού κινητήρα, ούτε θα κάνει προσομοίωση κιβωτίου ταχυτήτων, όπως το Hyundai Ioniq 5 N. Ο Krief τονίζει πως δεν του αρέσουν τα… fake στοιχεία: «Αυτό είναι ψεύτικο, πραγματικά ψεύτικο. Δεν μου αρέσουν τα… fake».

Αντ’ αυτού το μελλοντικό sportscar της Alpine θα παράγει έναν δικό του ξεχωριστό ήχο ο οποίος θα προέρχεται από τα ηλεκτρικά μοτέρ, όπως συμβαίνει και στο A290.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ


Δημοσιεύτηκε ! 2025-02-19 19:30:00

Δείτε και αυτό !
Close
Back to top button