Auto

Η νέα Porsche Cayenne Magnum της TechArt προκαλεί

Υπάρχουν πολλοί βελτιωτικοί οίκοι που προσφέρουν τροποποιημένες εκδόσεις της Porsche Cayenne, όμως η TechArt αποτελεί έναν από τους πιο γνωστούς.

Η τελευταία δημιουργία της εταιρείας είναι η επανασχεδιασμένη Porsche Cayenne η οποία βελτιώθηκε από τους ανθρώπους του γερμανικού βελτιωτικού οίκου και φέρει την ονομασία Magnum.

Το αυτοκίνητο διαθέτει στο αμάξωμά του ένα πιο έντονο αεροδυναμικό πακέτο, με πληθώρα αεραγωγών και αεροτομών, τονισμένους θόλους τροχών και πολλά στοιχεία από ανθρακονήματα.

Σύμφωνα με την TechArt, η μετατροπή ξεκινά με τη χρήση ανθρακονημάτων σε μεγάλο μέρος του αμαξώματος, συμπεριλαμβανομένων των επιφανειών μπροστά από τη μεσαία κολόνα, στον πίσω προφυλακτήρα και στο εκτεταμένο αεροδυναμικό κιτ.



Εκτός από τους ιδιαίτερα επιθετικούς προφυλακτήρες, έχουν προστεθεί μαρσπιέ που συνδυάζονται με φαρδύτερους θόλους τροχών, ο συνδυασμός των οποίων κυριαρχεί στη γενικότερη εικόνα του αυτοκινήτου.

Στο πίσω μέρος, οι πελάτες της TechArt  μπορούν να επιλέξουν μεταξύ δύο διαφορετικών αεροτομών -αμφότερες κατασκευασμένες από ανθρακονήματα- με σχεδιασμό που κυμαίνεται μεταξύ των χαρακτηρισμών «εντυπωσιακός» έως «ακόμα πιο εντυπωσιακός», αντίστοιχα.

Εκτός από την επιλογή αεροτομής, ο ενδιαφερόμενος δύναται να διαλέξει μεταξύ δύο διαφορετικών απολήξεων της εξάτμισης. Η πρώτη αφορά την κλασική τετραπλή διάταξη -στις γωνίες του πίσω προφυλακτήρα- και η δεύτερη στην τοποθέτησή της κεντρικά σε αυτόν.



Ωστόσο, για να επιλέξει κάποιος τη δεύτερη θα πρέπει να αποκτήσει και το ειδικό Sport Exhaust System της TechArt. Πάντως, όσοι επιθυμούν μια πιο παραδοσιακή προσέγγιση στο όχημά τους, μπορούν να διατηρήσουν τις εργοστασιακές απολήξεις της Porsche Cayenne, με αναβαθμισμένο σύστημα εξάτμισης.

Στο εσωτερικό του οχήματος, η TechArt προσφέρει απόλυτη ελευθερία εξατομίκευσης. Για να το αποδείξει, παρουσίασε μία ιδιαίτερη εκδοχή της Cayenne την καμπίνα να είναι επενδεδυμένη σε τιρκουάζ απόχρωση και μωβ λεπτομέρειες, που δεν περνά απαρατήρητη αλλά είναι αμφιλεγόμενης αισθητικής και γούστου.



Σε ό,τι αφορά στον κινητήρα, οι μηχανικοί του γερμανικού οίκου προσθέτουν το κιτ αναβάθμισης το οποίο διαθέτει βελτιώσεις τόσο σε ορισμένα μηχανικά μέρη όσο και στο λογισμικό της κεντρικής ηλεκτρονικής μονάδας του μοτέρ.

Αν και η εταιρεία δεν αποκαλύπτει ακριβείς λεπτομέρειες, είναι γνωστό ότι περιλαμβάνονται νέα turbo και εξελιγμένη χαρτογράφηση κινητήρα, αυξάνοντας την ισχύ στους 943 ίππους και τη μέγιστη ροπή στα 1.100 Nm.



Για το 0-100 χλμ./ώρα, η TechArt αναφέρει ότι το αυτοκίνητο χρειάζεται μόλις 2,6 δευτερόλεπτα, χρόνος που αντιστοιχεί σε ένα hypercar, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 330 χλμ./ώρα.

Η εταιρεία διαθέτει τέσσερις εκδόσεις της βελτιωμένης Porsche Cayenne. Η απλή Magnum περιλαμβάνει μόνο το εντυπωσιακό body kit, ενώ η Magnum Sport διαθέτει και το κεντρικό σύστημα εξάτμισης.



Η έκδοση Magnum Unique επιτρέπει πλήρη εξατομίκευση σε χρώματα, υλικά και μηχανικές βελτιώσεις, ενώ η Magnum First Edition περιλαμβάνει μοναδικά σχεδιαστικά και μηχανικά χαρακτηριστικά. Η τελευταία θα κατασκευαστεί μόλις σε 25 μονάδες.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ


Δημοσιεύτηκε ! 2025-03-28 23:15:00

Δείτε και αυτό !
Close
Back to top button
el Greek