Auto

Η νέα BMW M5 και τα προβλήματα της… ζυγαριάς

Η νέα BMW M5 σημείωσε σημαντική αύξηση του βάρους της, προσθέτοντας 463 κιλά σε σύγκριση με τον προκάτοχό της, κυρίως λόγω της ενσωμάτωσης ενός plug-in υβριδικού συστήματος μετάδοσης κίνησης και πρόσθετης τεχνολογίας.

Αυτό κάνει τη νέα M5 να ζυγίζει 2.445 κιλά, νούμερο που είναι μάλλον υπερβολικό για ένα σπορ μοντέλο, παρά και τη μεγάλη αύξηση της ιπποδύναμης.

Πρόκειται για το μεγαλύτερο άλμα βάρους μιας γενιάς στην ιστορία του μοντέλου M5. Και πάνω από χίλια ολόκληρα κιλά βαρύτερη από την πρώτη Μ5!

Σύγκριση με τα προηγούμενα μοντέλα:

  • E28 M5 (1984-1988): 1.410 κιλά
  • E34 M5 (1988-1995): 1.745 κιλά – (+335 κιλά)
  • E39 M5 (1998-2003): 1.795 κιλά – (+50 κιλά)
  • E60 M5 (2004-2010): 1.855 κιλά – (+60 κιλά)
  • F10 M5 (2011-2016): 1.990 κιλά – (+134 κιλά)
  • F90 M5 (2017-2023): 1.982 κιλά – (-8 κιλά)
  • G90 M5 (από το 2024 και μετά): 2.445 κιλά – (+463 κιλά)

Η νέα M5 είναι πλέον βαρύτερη από τη σεντάν 760i xDrive της BMW, η οποία ζυγίζει 2.254 κιλά.

Η αύξηση του βάρους οφείλεται στην ενσωμάτωση ενός plug-in υβριδικού συστήματος, το οποίο περιλαμβάνει μπαταρίες και ηλεκτροκινητήρες, συμβάλλει σημαντικά στο πρόσθετο βάρος.

Ενώ και οι σύγχρονες απαιτήσεις ασφαλείας, τα πολυτελή χαρακτηριστικά και η προηγμένη τεχνολογία προσθέτουν επίσης στο συνολικό βάρος.

Το μεγάλο αυτό βάρος έχει ήδη προκαλέσει συζητήσεις στο διαδίκτυο σχετικά με τον σπορ χαρακτήρα της νέας BMW M5.

Μένει να δούμε αν οι φόβοι θα επαληθευτούν και στην πράξη, καθώς η εταιρεία -και ιδίως το M Division- έχουν αποδείξει πολλές φορές ότι μπορούν να είναι αποτελεσματικοί ακόμα και κάτω από το «βάρος» της νέας εξηλεκτρισμένης εποχής.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ


Δημοσιεύτηκε ! 2024-06-27 17:05:45

Δείτε και αυτό !
Close
Back to top button