Auto

Η Ιταλία εναντίον της απαγόρευσης των θερμικών κινητήρων

Η Ιταλία εντείνει τις πιέσεις της για αναθεώρηση του σχεδίου τής Ευρωπαϊκής Ένωσης να τερματίσει την πώληση καινούργιων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης από το 2035.

Τα προβλήματα πωλήσεων και παραγωγικότητας που αντιμετωπίζει ο κλάδος της αυτοκινητοβιομηχανίας της έκαναν την κυβέρνηση της χώρας να επανέλθει στο θέμα. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg, για τον λόγο αυτό συνεργάζεται με την Τσεχία, ζητώντας από τους αξιωματούχους της Ε.Ε. να αναγνωρίσουν μια «ευρύτερη γκάμα λύσεων».



Σύμφωνα με το δημοσίευμα, οι Ιταλοί προτείνουν να επεξεργαστούν και να θεσμοθετηθούν από την Κομισιόν επιλογές που να επιτρέπουν τη συνέχιση παραγωγής και διάθεσης στην ευρωπαϊκή αγορά καινούργιων μοντέλων με θερμικό κινητήρα και μετά το 2035.

Όπως αναφέρεται, η ιταλική κυβέρνηση καλεί τα στελέχη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής να επιταχύνουν την προγραμματισμένη αναθεώρηση της αρχικής απόφασής τους και να την ψηφίσουν εντός του 2025 και όχι το 2026, όπως έχει οριστεί.

Πλέον, ο κλάδος της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας, έκτος από Κινέζους πρέπει να προσαρμοστεί άμεσα και στο γεγονός ότι ο Ντόναλντ Τράμπ κέρδισε τις εκλογές στις ΗΠΑ.



Αυτό σημαίνει ότι η διακυβέρνηση του νέου Αμερικανού Προέδρου πιθανότατα θα επιβάλλει επιπλέον δασμούς και στα ευρωπαϊκά μοντέλα που θα εισάγονται εκεί, όπως ανακοίνωσε προεκλογικά.

Συνεπώς, οι εταιρείες της Γηραιάς Ηπείρου θα έχουν ακόμα ένα σημαντικό πρόβλημα να αντιμετωπίσουν, καθώς θα αυξάνεται περισσότερο το κόστος, ιδίως στην περίπτωση που δεν μπορούν να πληρούν τα αυστηρότερα όρια εκπομπής διοξειδίου του άνθρακα και θα πρέπει να πληρώνουν πρόστιμο στην Ευρωπαϊκή Ένωση.



Tο Bloomberg δημοσίευσε το προσχέδιο εγγράφου της Ιταλίας και της Τσεχίας προς την Ε.Ε. στο οποίο -μεταξύ άλλων- αναγράφονται τα εξής: «Η βιομηχανία βρίσκεται τώρα σε κρίσιμο σημείο αντιμετωπίζοντας σημαντικές προκλήσεις που σχετίζονται με την παραγωγή, την απασχόληση και τον παγκόσμιο ανταγωνισμό.

»Αυτά απαιτούν επείγουσες και συντονισμένες ενέργειες σε επίπεδο Ε.Ε. Η ανταγωνιστικότητα της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας πρέπει να παραμείνει κεντρική προτεραιότητα της πολιτικής της Ευρωπαϊκής Ένωσης».

Θυμίζουμε ότι η Κομισιόν έχει ανακοινώσει τη δέσμευσή της να επιτρέψει τη συνέχιση χρήσης των κινητήρων εσωτερικής καύσης στα καινούργια μοντέλα και μετά το 2035, με την προϋπόθεση ότι θα χρησιμοποιούν συνθετικά καύσιμα (e-fuels).

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ


Δημοσιεύτηκε ! 2024-11-11 09:00:00

Δείτε και αυτό !
Close
Back to top button