Η ιστορία της Nestlé στην ελληνική αγορά άρχισε να γράφεται πριν από 125 χρόνια
Ανθεκτικότητα, σταθερότητα, ικανότητα εξέλιξης. Αυτές είναι ίσως οι πρώτες λέξεις οι οποίες έρχονται στο μυαλό όλων, όταν ακούνε πως μια εταιρεία έχει ξεπεράσει τον έναν αιώνα παρουσίας στην ελληνική αγορά -συγκεκριμένα, τα 125 χρόνια.
Πρόκειται φυσικά, για ένα μεγάλο διάστημα -ειδικά όταν μιλάμε για την περίπτωση της ελληνικής αγοράς με τις οικονομικές και κοινωνικές της προκλήσεις- το οποίο αντικατοπτρίζει τον βαθύ δεσμό που έχει «χτίσει» η εταιρεία με τους καταναλωτές, προσφέροντας προϊόντα ή και υπηρεσίες που έχουν αντέξει στο πέρασμα του χρόνου.
Έτσι, η επέτειος των 125 ετών λειτουργεί τόσο ως μία ευκαιρία ανασκόπησης, καθώς δίνει την ευκαιρία στην εταιρεία να ανατρέξει στις επιτυχίες και τα διδάγματα του παρελθόντος, όσο και ως ένας «σταθμός» για το μέλλον. Και για την Nestlé, μάλιστα, η ιστορία που γράφεται εδώ και 125 χρόνια, την καθιστά ξεκάθαρα, «πυλώνα» της κοινωνικής και επιχειρηματικής ζωής, με ευθύνη απέναντι στους εργαζομένους, την κοινωνία και το περιβάλλον.
Άλλωστε, το όραμα και η δέσμευσή της για ένα βιώσιμο και υπεύθυνο μέλλον, αποτελούν την «καρδιά» αυτής της ιστορικής διαδρομής, καθώς η Nestlé ανυπομονεί να συνεχίσει να καινοτομεί και να δημιουργεί αξία για τις επόμενες γενιές.
Προϊόντα με ιστορία από το μακρινό 1899
Το 2024 είναι μία επετειακή χρονιά, καθώς συμπληρώνονται 125 χρόνια από τότε που μια από τις κορυφαίες εταιρείες στον τομέα των τροφίμων και ποτών (F&B), έκανε τα πρώτα της «βήματα» στην Ελλάδα, διαθέτοντας προϊόντα υψηλής ποιότητας για κάθε στάδιο της ζωής. Με αφετηρία το 1899, η εταιρεία εισήγαγε το πρώτο της βρεφικό προϊόν στη χώρα, τη Farine Lactée, ή «γαλακτούχον άλευρον Nestlé», και από τότε συνεχίζει να επενδύει σε υπεύθυνες εταιρικές πρακτικές για το περιβάλλον και την κοινωνία.
Μέσα από μια μακρά και αδιάλειπτη πορεία τριών αιώνων, η Nestlé έχει καταφέρει να δημιουργήσει μια πλούσια γκάμα προϊόντων -από τον καφέ Nescafé Frappé, ο οποίος δημιουργήθηκε το 1957 στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, μέχρι τον ελληνικό καφέ Λουμίδης Παπαγάλος, τα δημητριακά πρωινού, τα φυτικά προϊόντα, τα συμπληρώματα διατροφής και τα βρεφικά προϊόντα. Η λίστα είναι ενδεικτική, καθώς η εταιρεία καινοτομεί διαρκώς με προϊόντα τα οποία απαντούν στις ανάγκες του καταναλωτικού κοινού, σε κάθε στάδιο της ζωής τους.
Όπως τονίζει ο Διευθύνων Σύμβουλος της Nestlé Ελλάς, Νίκος Εμμανουηλίδης, η εταιρεία όλα αυτά τα χρόνια στηρίζεται στην έρευνα και την ανάπτυξη και σέβεται το περιβάλλον για τη δημιουργία των προϊόντων της. «Τα 125 χρόνια παρουσίας μας στην Ελλάδα, αποτελούν απόδειξη της δέσμευσής μας για τη δημιουργία ενός εκτεταμένου προϊοντικού χαρτοφυλακίου που στηρίζεται στην έρευνα και την ανάπτυξη, πάντα με σεβασμό στον πλανήτη. Η εμπιστοσύνη των καταναλωτών όλα αυτά τα χρόνια μάς τιμά, και δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε να προσφέρουμε προϊόντα υψηλής ποιότητας, τα οποία ενισχύουν την ποιότητα ζωής και συμβάλλουν σε ένα βιώσιμο μέλλον», δηλώνει χαρακτηριστικά.
Μάλιστα, η εταιρεία διαθέτει το μεγαλύτερο δίκτυο Έρευνας & Ανάπτυξης στη βιομηχανία τροφίμων, με πάνω από 5.000 ειδικούς σε 23 ερευνητικά κέντρα παγκοσμίως, οι οποίοι απασχολούνται στους τομείς της έρευνας συσκευασιών, της ασφάλειας τροφίμων, των κλινικών μελετών, του αγροδιατροφικού τομέα και της επιστήμης υγείας και διατροφής.
Βέβαια, η μακρόχρονη διαδρομή της Nestlé οφείλεται όχι μόνο στα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρει στις ελληνικές οικογένειες, αλλά και τις υπεύθυνες εταιρικές πρακτικές και τους ανθρώπους της, οι οποίοι αποτελούν το πιο πολύτιμο «κεφάλαιό» της. Διαθέτοντας δύο εργοστάσια στην Ελλάδα, η εταιρεία ενισχύει την τοπική οικονομία και απασχολεί περίπου 1.000 εργαζόμενους. Στο εργοστάσιο στα Οινόφυτα Βοιωτίας παράγεται ο ελληνικός καφές Λουμίδης Παπαγάλος, από το στάδιο της πρώτης ύλης μέχρι αυτό της συσκευασίας, συσκευάζεται ο στιγμιαίος καφές Nescafé, ενώ από το 2019 παράγεται και ο espresso Buondi Craft. Στο δεύτερο εργοστάσιο στο Μοναστηράκι Βόνιτσας παράγεται και εμφιαλώνεται το φυσικό μεταλλικό νερό Κορπή.
Μετά από 125 χρόνια, οι δραστηριότητες της Nestlé εκτείνονται σε δέκα διαφορετικές κατηγορίες με προϊόντα τα οποία συμβαδίζουν μαζί με την ελληνική ιστορία. Σήμερα, το σύγχρονο ελληνικό -και διεθνές- περιβάλλον χαρακτηρίζεται από προκλήσεις. Σε αυτό ακριβώς το περιβάλλον, η Nestlé δίνοντας προτεραιότητα στη βιωσιμότητα και την καινοτομία, παραμένει προσηλωμένη στη δημιουργία μακροπρόθεσμης αξίας στην εγχώρια αγορά με υπευθυνότητα και σεβασμό προς το περιβάλλον και την κοινωνία.
Δημοσιεύτηκε ! 2024-11-08 12:25:00