Auto

Η εξωτική συλλογή αυτοκινήτων του Μαξ Φερστάπεν

Συνήθως, δεν υπάρχουν ιδιαίτερες εκπλήξεις ως προς το τι θα δεις στη συλλογή ενός εκατομμυριούχου αθλητή που αγωνίζεται στο κορυφαίο επίπεδο.

Αυτός ο κανόνας ελαφρώς αλλάζει στον νικητή 62 Grand Prix της Formula 1, Μαξ Φερστάπεν ο οποίος μέσα σε όλα τα εξωτικά μοντέλα που κοσμούν το γκαράζ του διαθέτει και ένα… φθηνό για τα οικονομικά του δεδομένα.

Ο τετράκις παγκόσμιος πρωταθλητής έχει πολλά supercar, μέχρι και hypercar στη συλλογή του, με μόλις δύο να είναι πιο πολιτισμένα. Σε κάθε περίπτωση, μιλάμε για σπάνια, πανίσχυρα και φυσικά πανάκριβα μοντέλα μερικών εκ των κορυφαίων αυτοκινητοβιομηχανιών του κόσμου.

Νέο Audi RS6 Legacy Edition ABT



Η τελευταία προσθήκη στο γκαράζ του Μαξ Φερστάπεν είναι ένα νέο Audi RS 6 Legacy Edition με κιτ βελτίωσης της ABT Sportsline. Πρόκειται για μία από τις μόλις 200 μονάδες που παραχωρήθηκαν σε πελάτες, με το κιτ της ABT να ανεβάζει την μέγιστη ισχύ στους 760 ίππους και 980 Nm.

Να τονίσουμε, ότι η Legacy Edition του RS 6 διαθέτει μεταξύ άλλων νέα turbo, βελτιωμένο intercooler, μέρη από ανθρακόνημα και εξάτμιση από ανοξείδωτο ατσάλι.

Όλα τα παραπάνω συνθέτουν ένα εκπληκτικό αποτέλεσμα που κάνουν το Audi Avant του Φερστάπεν να επιταχύνει από στάση έως τα 100 χλμ./ ώρα σε μόλις 3,1 δευτερόλεπτα, συνεχίζοντας απτόητο έως τα 315 χλμ./ ώρα.

Από άλλα γερμανικά μοντέλα, είναι ιδιοκτήτης μίας Porsche 911 GT3 RS του 2016 και μίας Mercedes-AMG C 63 S του 2017.

Renault R.S. 01 (2014)



Το πρώτο αυτοκίνητο του Φερστάπεν ήταν ένα Renault Clio. Ωστόσο, είχε σούπερ λισάνς από την FIA πριν καν αποκτήσει πολιτικό δίπλωμα οδήγησης, συνεπώς από νωρίς ήθελε κάτι που θα του πρόσφερε παρόμοια συναισθήματα με ένα μονοθέσιο.

Για αυτό, πριν καν κλείσει τα 18 είχε αποκτήσει ένα Renault R.S. 01, το σούπερ σπορ μοντέλο που κατασκευάστηκε για να αντικαταστήσει το Megane RS.

Διέθετε έναν twin-turbo εξακύλινδρο των 3,8 λίτρων με απόδοση 556 ίππους, «0-100» σε 2,9 δευτερόλεπτα και τελική τα 300 χλμ./ ώρα.

Μία εμβληματική στιγμή του με το R.S. 01 ήταν τότε που πήγε τον πατέρα του, Γιος Φερστάπεν μία τρομακτική «βόλτα» στο Spa-Francorchamps και του έδειξε το αγωνιστικό «τέρας» που είχε δημιουργήσει.

Αξίζει να πούμε, πως τότε η Renault παρείχε υβριδικούς κινητήρες στη Red Bull Racing, συνεπώς ο Φερστάπεν σίγουρα δεν αγόρασε με δικά του χρήματα το R.S. 01.

Ferrari 488 Pista (2018)



Δε θα μπορούσε από τη συλλογή του Ολλανδού παγκόσμιου πρωταθλητή να λείπει μία Ferrari, κι ας είναι αντίπαλος της Scuderia στη Formula 1.

Η ιταλική εταιρεία κατασκεύασε μόλις 3.500 μονάδες της 488 Pista. Μεταξύ αυτών, μία βρίσκεται στα χέρια του Φερστάπεν και δεν είναι ο μόνος, αφού και ο Σαρλ Λεκλέρ έχει μία δική του. Με τη διαφορά, πως ο Μονεγάσκος σίγουρα δεν την πλήρωσε.

Να υπενθυμίσουμε, ότι η 488 Pista παίρνει ώθηση από έναν twin-turbo V8 των 3,9 λίτρων με μέγιστη ισχύ 720 ίππους και 770 Nm, ολοκληρώνοντας τη διαδικασία των 0-100 χλμ./ ώρα σε κάτω από 3 δευτερόλεπτα πριν φτάσει τα 340 χλμ./ ώρα τελικής ταχύτητας.

Aston Martin DBS Superleggera (2018)



Για αρκετά χρόνια, η Aston Martin ήταν κύριος χορηγός της Red Bull Racing, πριν ο Λόρενς Στρολ ανεξαρτητοποιήσει την εταιρεία στη Formula 1 και ενσαρκώσει την Aston Martin F1.

Εκείνα τα χρόνια, λοιπόν, ο Φερστάπεν έγινε κάτοχος μίας DBS Superleggera, ένα από τα ελάχιστα αυτοκίνητα στο γκαράζ του που μπορεί να φιλοξενήσει στην καμπίνα του πάνω από δύο επιβάτες.

Το βρετανικό grand tourer εξοπλίζεται με τον θηριώδη V12 των 5,2 λίτρων της Aston Martin, ο οποίος βοηθάει την DBS Superleggera να κάνει το σπριντ των 0-100 χλμ./ ώρα σε 3,4 δευτερόλεπτα, με τελική ταχύτητα τα 340 χλμ./ ώρα.

Ferrari Monza SP2 (2019)



Η δεύτερη Ferrari στη συλλογή του Μαξ Φερστάπεν είναι μία Monza SP2. Πρόκειται για ένα από τα ακριβότερα των οποίων είναι ιδιοκτήτης αφού η τιμή της ξεπερνούσε τα 1,7 εκατομμύρια ευρώ!

Κάτω από το δυναμικό αμάξωμα με την εκτεθειμένη καμπίνα βρίσκεται η τότε ναυαρχίδα των κινητήρων της Ferrari, ο V12 των 6,5 λίτρων, με μέγιστη ισχύ 820 ίππους και 719 Nm.

Η πλήρωση του «0-100» έρχεται σε 3,0 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική της φτάνει τα 300 χλμ./ ώρα.

Aston Martin Valkyrie (2022)



Το εξωτικό hypercar που σχεδιάστηκε από τον Άντριαν Νιούι δε θα μπορούσε να λείπει από τη συλλογή του Μαξ Φερστάπεν, ο οποίος πολλάκις έχει εντοπιστεί να το οδηγεί σε δημόσιους δρόμους.

Μάλιστα, τον Αύγουστο του 2023 δέχθηκε πρόστιμο οδηγώντας τη Valkyrie, καθώς είχε ελαφρώς υπερβεί το όριο ταχύτητας, ενώ κρατούσε και το τιμόνι με το ένα χέρι.

Η αεροδυναμική σχεδίαση της Vakyrie συμπληρώνεται από έναν V12 των 6,5 λίτρων της Cosworth, ο οποίος συνδυάζεται με υβριδική τεχνολογία.

Το αποτέλεσμα είναι 1.155 ίπποι, 0-100 χλμ./ ώρα σε 2,6 δευτερόλεπτα και τελική λίγο πάνω από τα 400 χλμ./ ώρα! Είναι αυτή τη στιγμή με διαφορά το πιο εξωτικό και ισχυρότερο αυτοκίνητο στο γκαράζ του παγκόσμιου πρωταθλητή F1.

Αλλά και το ακριβότερο, αφού η τιμή της είχε οριστεί στα 3 εκατομμύρια ευρώ. Σύντομα, όμως, θα έρθει δεύτερη σε αυτή τη λίστα, από τη στιγμή που ο Φερστάπεν γίνει ιδιοκτήτης της εξωτικής RB17.

Η μεγάλη έκπληξη στο γκαράζ του Φερστάπεν…



…είναι ένα Honda Civic Type R!
Λίγο πιο δίπλα από τις Valkyrie, 488 Pista και DBS Superleggera, στο γκαράζ του οδηγού της Red Bull Racing έβρισκες το εμβληματικό hot-hatch της Honda.

Πρόκειται για μοντέλο του 2018 και είναι με διαφορά το πιο… φθηνό. Όχι ότι το πλήρωσε, αφού το απέκτησε μετά την επιβεβαίωση της συμφωνίας μεταξύ Honda και Red Bull Racing για την παροχή υβριδικών κινητήρων από το 2019.

Χρησιμοποιήσαμε παρελθοντικό χρόνο, διότι το Civic Type R δεν αποτελεί πλέον μέρος της συλλογής του Φερστάπεν, διότι το πούλησε το 2021 και δώρισε τα χρήματα σε φιλανθρωπίες.

Το ωραίο της ιστορίας είναι πως το χρησιμοποιούσε συνέχεια, αφού λέγεται ότι διένυσε 58.500 χιλιόμετρα με αυτό, πριν το παραχωρήσει.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ


Δημοσιεύτηκε ! 2024-11-17 21:00:00

Back to top button