Auto

Η απρόσμενη έκπληξη της BMW M5 Touring

Η παρουσίαση της καινούργιας M5 Touring από την BMW πέρυσι το καλοκαίρι προκάλεσε εντύπωση. Πώς θα αντιμετωπιζόταν από το αγοραστικό κοινό ένα νέο station wagon όχημα με απόδοση και επιδόσεις ενός σύγχρονου supercar στην εποχή της ηλεκτροκίνησης;

Άλλωστε, η εταιρεία είχε πάψει να κατασκευάζει την M5 Touring από το 2010, καθώς η ζήτηση γι’ αυτή ήταν μικρή. Κατά συνέπεια, η επαναφορά στην γκάμα της ενείχε μεγάλο ρίσκο, το οποίο οι άνθρωποι της ήταν διατεθειμένοι να το πάρουν.



Η παραγωγή της καινούργιας M5 Touring γίνεται στην ίδια γραμμή παραγωγής με τη νέα M5 Sedan στο σύγχρονο εργοστάσιο της BMW στο Dingolfing. Οι άνθρωποι της εταιρείας την είχαν προσαρμόσει κατάλληλα, δίνοντας έμφαση στην τετράθυρη έκδοση, αυτή που -λογικά- θα ήταν η προσφιλέστερη.

Όμως, η πραγματικότητα διέψευσε κάθε προσδοκία και προκάλεσε ευχάριστη έκπληξη στα στελέχη της. Κι αυτό επειδή η ζήτηση για την καινούργια M5 Touring είναι απρόσμενα υψηλή.



Σύμφωνα με όσα δήλωσε η Σύλβια Νόιμπαουερ, Αντιπρόεδρος Πελατών, Μάρκας και Πωλήσεων της εταιρείας, στο BMW Blog η παραγωγή των δύο εκδοχών αμαξώματος του μοντέλου πλέον είναι μοιρασμένη, από 50% έκαστη.

Αρχικά, ο προγραμματισμός ήταν 2/3 για την τετράθυρη και 1/3 για τη station wagon. H κυρία Νόιμπαουερ ανέφερε σχετικά: «Διαπιστώνουμε πλέον ότι υπάρχει αυξημένη ζήτηση για τη sedan, έτσι, αυξήσαμε την παραγωγή της. Ωστόσο, η ζήτηση για την Touring είναι ακόμη υψηλότερη, οπότε η αύξηση της παραγωγής για την Touring είναι πολύ μεγαλύτερη».



Θυμίζουμε ότι η νέα γενιά της BMW M5 διαθέτει υβριδικής διάταξης κινητήρα. Ο θερμικός είναι ο V8 χωρητικότητας 4,4 λίτρων και τεχνολογίας TwinPower Turbo ο οποίος αποδίδει 585 ίππους/5.600-6.500 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 750 Νm/1.800-5.400 σ.α.λ.

Ο ηλεκτροκινητήρας, αποδίδει 197 ίππους/6.000 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 280 Nm/1.000-5.000 σ.α.λ., αντίστοιχα. Η μέγιστη συνδυαζόμενη ισχύς του συστήματος φτάνει τους 727 ίππους και η μέγιστη συνδυαζόμενη ροπή τα 1.000 Nm.

Φυσικά, δεν υπάρχει διαφορά στην απόδοση μεταξύ της M5 Sedan και της M5 Touring. Ωστόσο, σύμφωνα με την εταιρεία, η δεύτερη είναι κατά 0,1 δευτερόλεπτα πιο αργή στην επιτάχυνση από τα 0-100 χλμ./ώρα, 3,6 δευτερόλεπτα έναντι 3,5 δευτερόλεπτα της πρώτης.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ


Δημοσιεύτηκε ! 2025-03-27 19:30:00

Δείτε και αυτό !
Close
Back to top button