Η έξυπνη στρατηγική της Citroen αλλάζει τα δεδομένα
Ο διευθύνων σύμβουλος της Citroen, Τιερί Κόσκας, αποκάλυψε τα σχέδια για την κλιμάκωση της οικονομικά αποδοτικής πλατφόρμας Smart Car σε μεγαλύτερα μοντέλα, ξεκινώντας με τον διάδοχο του C4.
Ακολουθώντας τη φιλοσοφία του πρόσφατα λανσαρισμένου C3, η στρατηγική αυτή επικεντρώνεται στην εξισορρόπηση της καλής τιμής με τον πλούσιο εξοπλισμό, στοχεύοντας στην αυξανόμενη ζήτηση για απλούστερα, και προσιτά αυτοκίνητα.
Ο Κόσκας παρομοίασε αυτή την προσέγγιση με εκείνη της Dacia, η οποία δίνει έμφαση στο σχεδιασμό με γνώμονα το κόστος, αναθέτοντας εξαρχής συγκεκριμένο προϋπολογισμό για κάθε εξάρτημα.
Ο Κόσκας τόνισε ότι οι καταναλωτές σε μεγαλύτερα τμήματα, όπως οι οικογένειες που αναζητούν ευρύχωρα αλλά σε λογικές τιμές αυτοκίνητα, θα μπορούσαν να επωφεληθούν από αυτή τη νέα προσέγγιση.
Αυτό ευθυγραμμίζεται με το όραμα της Citroen να προσφέρει καλά εξοπλισμένα, χωρίς πολλά έξοδα αυτοκίνητα εμπνευσμένα από το πρωτότυπο Oli.
Τόνισε την ανάγκη μείωσης του κόστους των οχημάτων εν μέσω της αύξησης των τιμών και της μείωσης των προϋπολογισμών των καταναλωτών, ιδίως στην αγορά των EV.
Ο σχεδιασμός της πλατφόρμας C3 αντικατοπτρίζει τους ευρύτερους στόχους της Citroen για μείωση του κόστους, ενώ παράλληλα συμμορφώνεται με τους αυστηρούς κανονισμούς ασφαλείας.
Ωστόσο, ο Κόσκας εξέφρασε την ανησυχία του για τις κλιμακούμενες απαιτήσεις του Euro NCAP, οι οποίες ενδέχεται να περιπλέξουν τις προσπάθειες μείωσης του κόστους.
Κοιτάζοντας μπροστά, η Citroen αναμένει ανάπτυξη το 2025, με κινητήρια δύναμη το C3, ένα ανανεωμένο C4 και ένα νέο SUV C5 Aircross.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Δημοσιεύτηκε ! 2024-12-28 13:00:00