‘Εχουν δίκιο που γκρινιάζουν οι Ιταλοί για τη Stellantis
Πριν από περίπου ενάμιση χρόνο, η Stellantis συμφώνησε με την ιταλική κυβέρνηση η ετήσια παραγωγή αυτοκινήτων σε εργοστάσια του ομίλου εντός της χώρας να αυξηθεί στο ένα εκατομμύριο μονάδες.
Ωστόσο, τα νούμερα που δημοσιοποιήθηκαν αναφορικά με τις επιδόσεις το 2024 δείχνουν πτώση της τάξης του 37% συγκριτικά με το πιο προηγούμενο έτος, καθώς λιγότερες από 500.000 μονάδες βγήκαν από ιταλικά εργοστάσια της Stellantis.
Συγκεκριμένα, πέρυσι στην Ιταλία κατασκευάστηκαν 475.090 μονάδες, ενώ το 2023 η αντίστοιχη τιμή ήταν 751.384. Για να γίνουμε πιο συγκεκριμένοι, τα επιβατικά είδαν 46% μείωση στην παραγωγή, ενώ τα επαγγελματικά 17%.
Σύμφωνα με το Reuters, η σημαντική πτώση οφείλεται εν πολλοίς στο εργοστάσιο του Mirafiori όπου η παραγωγή του έπεσε κατά 70% συγκριτικά με την αντίστοιχη του 2023.
Η Stellantis αναγκάστηκε επανειλημμένως να πάψει την παραγωγή στο εργοστάσιο, διότι η ζήτηση για το αμιγώς ηλεκτρικό Fiat 500e ήταν μικρότερη του αναμενόμενου. Για να εξισορροπήσει την κατάσταση, η πολυεθνική εταιρεία σκοπεύει μέχρι τις 3 Φεβρουαρίου του 2025 να έχει επεκτείνει την παραγωγή στο Mirafiori.
Το «φως» στο τούνελ για το Stellantis Group είναι πως αφότου ο Carlos Tavares απομακρύνθηκε από τη νευραλγική θέση του CEO, ανακοινώθηκε η συνέχιση λειτουργίας των εργοστασίων στην Ιταλία, αλλά και επένδυση 2 δισεκατομμυρίων στην τοπική αγορά.
Διότι πολλά νέα ιταλικά μοντέλα βρίσκονται προ των πυλών, όπως η νέα γενιά των Alfa Romeo Stelvio και Giulia, ενώ δεν πρέπει να ξεχνάμε πως στην Ιταλία θα παράγονται οι νέες Lancia.
Σχετικά με το εργοστάσιο του Mirafiori, θα συνεχίσει να παράγει το Fiat 500, με τη Stellantis να έχει δεσμευτεί πως θα «500αράκι» εκεί θα παίρνει μορφή μέχρι και το 2032/ 2033.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Δημοσιεύτηκε ! 2025-01-13 09:45:00