Auto

Επίσημο: Αυτό είναι το Volkswagen ID. Every1

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο Ντίσελντορφ και το eportal.gr ήταν εκεί, καλύπτοντας αποκλειστικά την παρουσίαση του νέου μοντέλου που αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2027 με τιμή κοντά στις 20.000 ευρώ.

Το ID. Every1 είναι το μικρότερο μοντέλο στη σειρά ID και έρχεται να καλύψει το κενό που άφησε το up!, συνδυάζοντας συμπαγείς διαστάσεις, πρακτικότητα και χαμηλό κόστος. Πρόκειται για μέρος της στρατηγικής της Volkswagen να προσφέρει προσιτά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, σε μια προσπάθεια να ανταγωνιστεί τις κινεζικές εταιρείες που έχουν αρχίσει να κερδίζουν έδαφος στην ευρωπαϊκή αγορά.



Σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Volkswagen, Thomas Schäfer, το ID. Every1 αποτελεί κομβικό μοντέλο για την εταιρεία και το τελευταίο βήμα προς την επίτευξη της πιο εκτεταμένης γκάμας ηλεκτρικών μοντέλων στη μαζική αγορά.



Βασισμένο σε νέα πλατφόρμα – Εστιασμένο στην πρακτικότητα

Το πρωτότυπο ID. Every1 βασίζεται στην πλατφόρμα «MEB Entry-Level», μια νέα έκδοση της υπάρχουσας αρχιτεκτονικής MEB που χρησιμοποιείται στα μεγαλύτερα ID.3 και ID.4. Μία σημαντική διαφορά είναι ότι το ID. Every1 είναι εμπροσθοκίνητο, σε αντίθεση με τα περισσότερα ηλεκτρικά μοντέλα της σειράς ID που είναι πισωκίνητα. Η επιλογή αυτή έγινε για να βελτιστοποιηθεί η εσωτερική διαρρύθμιση, προσφέροντας περισσότερο χώρο για επιβάτες και αποσκευές.



Το μήκος του ID. Every1 είναι 3,88 μέτρα, δηλαδή λίγο μεγαλύτερο από το πρώην up! (3,6 μ.) και μικρότερο από το Polo (4,07 μ.). Στο εσωτερικό του, μπορεί να φιλοξενήσει τέσσερις επιβάτες, ενώ ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 305 λίτρα. Η σχεδίασή του χαρακτηρίζεται από μια πιο μοντέρνα αισθητική, με LED φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, διαμορφώνοντας μια ταυτότητα που παραπέμπει στη νέα σχεδιαστική γλώσσα της Volkswagen.



Επιδόσεις και αυτονομία

Το ID. Every1 θα εφοδιάζεται με ηλεκτροκινητήρα από 95 έως 115 ίππους, απόδοση που θεωρείται ιδανική για ένα ηλεκτρικό πόλης. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, η μέγιστη ταχύτητα θα αγγίζει τα 130 χλμ./ώρα, ενώ η αυτονομία του, ανάλογα με την έκδοση της μπαταρίας, θα κυμαίνεται από 250 έως 300 χλμ. κατά WLTP.



Για να διατηρηθεί το κόστος χαμηλά, η Volkswagen θα χρησιμοποιήσει μπαταρίες ιόντων λιθίου ή τις πιο οικονομικές LFP (Lithium-Iron-Phosphate), διασφαλίζοντας ανταγωνιστική τιμή χωρίς να γίνονται μεγάλες θυσίες στην αυτονομία.

Νέα τεχνολογία και συνεχείς αναβαθμίσεις

Ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά του ID. Every1 είναι η νέα αρχιτεκτονική λογισμικού, η οποία επιτρέπει συνεχείς ενημερώσεις και αναβαθμίσεις κατά τη διάρκεια του κύκλου ζωής του. Όπως δήλωσε ο Kai Grünitz, υπεύθυνος τεχνικής εξέλιξης της Volkswagen, το ID. Every1 θα είναι το πρώτο μοντέλο του Group που θα χρησιμοποιεί αυτή τη νέα πλατφόρμα λογισμικού, επιτρέποντας ακόμα και μετά την αγορά του να προσαρμόζεται στις ανάγκες του οδηγού.



Μέρος της στρατηγικής ηλεκτροκίνησης της Volkswagen

Το ID. Every1 είναι μόνο ένα από τα εννέα νέα μοντέλα που η Volkswagen σχεδιάζει να λανσάρει έως το 2027. Τέσσερα από αυτά θα είναι ηλεκτρικά και βασισμένα στη νέα εμπροσθοκίνητη πλατφόρμα «MEB», μεταξύ των οποίων και το ID. 2all, το οποίο θα παρουσιαστεί το 2026 και θα κοστίζει γύρω στις 25.000 ευρώ.



Η Volkswagen έχει ξεκινήσει ένα τριφασικό πλάνο εξέλιξης για να εδραιωθεί ως ηγέτιδα δύναμη στην ηλεκτροκίνηση:

  • Advance: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και της γκάμας.
  • Attack: Παρουσίαση εννέα νέων μοντέλων έως το 2027, συμπεριλαμβανομένου του ID. 2all και του ID. Every1.
  • Achieve: Στόχος για το 2030 να γίνει η Volkswagen ηγέτης στη μαζική παραγωγή ασφαλών, καινοτόμων και προσιτών ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Αποκλειστική κάλυψη του eportal.gr στο Ντίσελντορφ

Η επίσημη παρουσίαση του ID. Every1 πραγματοποιήθηκε στο Ντίσελντορφ, με τη Volkswagen να δίνει το στίγμα της για το μέλλον της ηλεκτρικής κινητικότητας. Το eportal.gr ήταν εκεί και μετέφερε όλες τις λεπτομέρειες από την πρεμιέρα του πρωτοτύπου, καθώς και τις δηλώσεις των επικεφαλής της εταιρείας.



Ο Τόμας Σέφερ, ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, χαρακτήρισε κομβική την προσπάθεια εξέλιξης και παραγωγής του νέου μοντέλου.

Συγκεκριμένα, δήλωσε: «Σκοπός μας είναι να έχουμε ένα προσιτό, υψηλής ποιότητας και κερδοφόρο αμιγώς ηλεκτροκίνητο Volkswagen. Από την Ευρώπη για την Ευρώπη, αυτό είναι το Champions League της Αυτοκινητοβιομηχανίας!».



Με το ID. Every1, η Volkswagen δείχνει ξεκάθαρα ότι επιδιώκει να προσφέρει ηλεκτροκίνηση για όλους, διατηρώντας την παράδοση της κατασκευής προσιτών και πρακτικών αυτοκινήτων που ξεκίνησε από το Beetle και συνεχίστηκε με το Golf και το Polo. Το μεγάλο στοίχημα είναι αν θα καταφέρει να διατηρήσει το κόστος χαμηλά ώστε να γίνει πραγματικά ελκυστικό για το ευρύ κοινό.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι το 2027 η αγορά των προσιτών ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα έχει έναν νέο ισχυρό παίκτη, και η Volkswagen θέλει να βρίσκεται στην κορυφή της κατηγορίας.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ


Δημοσιεύτηκε ! 2025-03-05 20:01:00

Δείτε και αυτό !
Close
Back to top button