Επίσημο: Αυτό είναι το νέο Hyundai Ioniq 9
Η Hyundai παρουσίασε επίσημα το μεγάλο της SUV, το Ioniq 9, που θα είναι διαθέσιμο είτε με 6 είτε με 7 θέσεις σε τρεις σειρές καθισμάτων.
Οπτικά το πεντάμετρο Ioniq 9, που βασίζεται στην πλατφόρμα E-GMP, ακολουθεί σε μεγάλο βαθμό τα σχεδιαστικά πρότυπα του πρωτοτύπου Seven που το είχε προλογίζει, ενώ υιοθετεί και τα πιο πρόσφατα στοιχεία της σχεδιαστικής ταυτότητας των Hyundai όπως είναι τα φώτα υπό τη μορφή pixel.
Ταυτόχρονα έχει να επιδείξει και μια πολύ καλή αεροδυναμική καθώς με τους προαιρετικούς ψηφιακούς εξωτερικούς καθρέφτες ο συντελεστής οπισθέλκουσάς του (Cd) είναι 0,259.
Στο εσωτερικό ξεχωρίζει το ενιαίο οπτικά σύνολο του ψηφιακού πίνακα οργάνων και της οθόνης αφής του συστήματος infotainment -και οι δύο έχουν διαγώνιο 12,0 ιντσών- ενώ το παρόν δίνει και η καινούργια, ακόμα πιο εξελιγμένη εκδοχή της μετακινούμενης κονσόλας που έχουμε δει και στο Ioniq 6.
Το παρόν δίνει φυσικά και μια ολοκληρωμένη ομπρέλα συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού (ADAS) και υπάρχουν όλες οι δυνατότητες διασύνδεσης.
Από εκεί και πέρα οι χώροι είναι ιδιαίτερα άνετοι χάρη και στο πολύ μεγάλο μεταξόνιο των 3.130 χιλιοστών, το δάπεδο είναι επίπεδο, ενώ ανάλογα με την αγορά και το επίπεδο εξοπλισμού τα καθίσματα των δύο εμπρός σειρών στην 6 θέσια διάταξη μπορεί να είναι πλήρως ανακλινόμενα.
Μια άλλη εκδοχή είναι αυτά της μεσαίας σειράς να μπορούν να περιστραφούν προς τα πίσω.
Εντυπωσιακή είναι και η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ μιας και με τις τρεις σειρές καθισμάτων σε χρήση φτάνει τα 620 λίτρα, ενώ μόνο με τις δύο τα 1.323. Επιπλέον υπάρχει και ένας εμπρός χώρος αποσκευών (frunk) με χωρητικότητα 82 λίτρα για την πισωκίνητη έκδοση και 52 για τις τετρακίνητες.
Η βασική έκδοση του νέου Hyundai Ioniq 9 είναι η Lond Range RWD που όπως λέει και το όνομά της έχει έναν κινητήρα 160 kW (218 ίπποι) στον πίσω άξονα, ο οποίος εξασφαλίζει ένα 0-100 χλμ./ώρα σε 9,7 δεύτερα και μια τελική ταχύτητα 200 χλμ./ώρα.
Η τελική είναι η ίδια για όλες τις εκδόσεις, όπως ίδια είναι και η μπαταρία των 110,3 kWh που στην εισαγωγική έκδοση εξασφαλίζει μια αυτονομία της τάξης των 620 χιλιομέτρων με μια φόρτιση.
Χάρη στην τεχνολογία 400V/ 800V η φόρτισή της από το 10 έως το 80% της χωρητικότητάς της διαρκεί μόλις 24 λεπτά σε ταχυφορτιστή των 350 kW.
Η επόμενη έκδοση του Ioniq 9 είναι η Long Range AWD, με δύο ηλεκτροκινητήρες –ένα 70 kW (95 ίππων) στον εμπρός άξονα και έναν 160 KW (218 ίππων) στον πίσω.
Εδώ το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 6,7 δεύτερα, ενώ ακόμα πιο γρήγορη (0-100 χλμ./ώρα σε 5,2 δεύτερα) είναι η κορυφαία έκδοση Performance. Η οποία έχει από έναν ηλεκτροκινητήρα των 160 kW (218 ίππων) σε κάθε άξονα.
Το νέο Hyundai Ioniq 9 θα είναι διαθέσιμο μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2025 στην Κορέα και τις ΗΠΑ, ενώ μέσα στη νέα χρονιά θα ακολουθήσει και η Ευρώπη.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Δημοσιεύτηκε ! 2024-11-21 07:19:00