
Επίσημο: Αυτό είναι το νέο υβριδικό Toyota Hilux
Στο πλαίσιο του επικείμενου λανσαρίσματος του νέου Hilux, η Toyota ήθελε να το βελτιώσει στα πάντα, ώστε να το κάνει πιο ανταγωνιστικό στις ΗΠΑ και ταυτόχρονα πιο οικονομικό για τους Ευρωπαίους καταναλωτές.
Το τελευταίο δηλώνει πως το πέτυχε συνδυάζοντας τον turbo diesel των 2,8 λίτρων με ήπια υβριδική τεχνολογία. Αυτή αποτελείται από μία μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 0,2 kWh με βάρος μόλις 7,6 κιλά, που έχει τοποθετηθεί κάτω από το πίσω κάθισμα και έναν ηλεκτροκινητήρα ο οποίος λειτουργεί ως μίζα/ γεννήτρια και βοηθά την ΜΕΚ σε φάσεις επιτάχυνσης και υψηλών φορτίων. Το ηλεκτρικό μοτέρ αποδίδει 16 ίππους και 65 Nm.
Σύμφωνα με την Toyota, το ήπια υβριδικό σύστημα συνδράμει και στην εξοικονόμηση καυσίμου κάνοντας το Hilux πιο οικονομικό κατά 5%. Επιπλέον, οι Ιάπωνες του χαρίζουν το Multi-Terrain Select του νέου Land Cruiser, το οποίο διαθέτει προγράμματα οδήγησης για κάθε εκτός δρόμου συνθήκη. Η ιαπωνική εταιρεία ανακοινώνει πως το νέο Hilux μπορεί να περάσει από νερό που η στάθμη του φτάνει έως τα 700 χιλιοστά.
Στην ευρωπαϊκή του εκδοχή, το θρυλικό pickup δεν έχει περισσότερη ισχύ ακόμα και στην έκδοση GR Sport, λόγω των προδιαγραφών εκπομπών ρύπων. Που σημαίνει ότι η μέγιστη απόδοσή του παραμένει στους 204 ίππους και 500 Nm.

Το υβριδικό Hilux έχει πληθωρική παρουσία στον δρόμο με μήκος 5,32 μέτρα, καρότσα με μήκος 1,55 μέτρα και η απόσταση του δαπέδου από το έδαφος είναι στα 310 χιλιοστά. Το ωφέλιμο φορτίο ανέρχεται στα 1.000 κιλά και μπορεί να ρυμουλκήσει έως 3.500 κιλά.
H ανάρτησή του διαθέτει διπλά ψαλίδια εμπρός, με τη διαδρομή να έχει αυξηθεί στα 140 χιλιοστά. Η Toyota ανακοινώνει πως το σύνολο είναι πλέον πιο ισορροπημένο και επιτρέπει μικρότερες κλίσεις στις στροφές. Ειδικά στην έκδοση GR Sport όπου τα ελατήρια και τα αμορτισέρ έχουν πιο σφιχτό set-up.

Το εσωτερικό του νέου Hilux στην έκδοση GR Sport έχει αρκετά σπορτίφ στοιχεία, αλλά και καθίσματα με καλή πλευρική στήριξη και κομψά αναλογικά όργανα. Στη σπορ εκδοχή του, το αμάξωμα χαρακτηρίζεται από νέα μάσκα και νέες ποδιές, ενώ στέκεται σε τροχούς 17 ιντσών με ελαστικά παντός εδάφους.
Η Toyota ανανέωσε και το σύστημα infotainment, κάνοντάς το ακόμα πιο εύχρηστο με ασύρματη συνδεσιμότητα Apple CarPlay και ενσύρματη για το Android Auto.

Το νέο Hilux GR Sport θα κοστίζει πάνω από 65.500 ευρώ στη Γερμανία, ενώ το ήπια υβριδικό θα ξεκινάει από τις περίπου 54.300 ευρώ όντας στάνταρ διπλοκάμπινο.
Η βασική έκδοση με τον diesel των 2,4 λίτρων θα διατίθεται από 47.469 ευρώ. Όλες οι τιμές είναι αρκετά κοντά σε αυτές που θα δούμε στην ελληνική αγορά.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Δημοσιεύτηκε ! 2025-03-28 13:45:00