Auto

Εντυπωσιάζουν οι πωλήσεις του Xiaomi SU7

Η διάθεση του SU7, του πρώτου αυτοκινήτου της Xiaomi, άρχισε στην κινεζική αγορά πριν από έναν χρόνο, στα τέλη Μαρτίου 2024. Από τότε ως και το τέλος της χρονιάς οι παραδόσεις του αμιγώς ηλεκτροκίνητου μοντέλου έφτασαν σχεδόν τις 140.000 μονάδες, όταν η πρόβλεψη ήταν για 100.000.

Ωστόσο, στο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα οι επιβεβαιωμένες παραγγελίες γι’ αυτό είχαν φτάσει τις 248.000. Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε ο κινεζικός τεχνολογικός κολοσσός, χρειάστηκαν 229 ημέρες για να συμπληρωθούν οι πρώτες 100.000 παραδόσεις στους ιδιοκτήτες του και 119 ημέρες για τις επόμενες 100.000.



Το γεγονός συνιστά μια πολύ καλή επίδοση για κάθε παραδοσιακή αυτοκινητοβιομηχανία, πόσο μάλλον για μια εταιρεία η οποία δεν έχει καμία πρότερη εμπειρία με τον κλάδο, όπως η Xiaomi.

Τα στελέχη της, στο τέλος του 2024 δεν έκρυβαν τον ενθουσιασμό τους για την αποδοχή του πρώτου μοντέλου τους στην κινεζική αγορά, η οποία έχει έντονο ανταγωνισμό τόσο από τους εγχώριους όσο και από τους αλλοδαπούς καταξιωμένους κατασκευαστές αυτοκινήτων.

Τότε έθεσαν ως στόχο τις 300.000 πωλήσεις για το 2025. Όμως, η αυξανόμενη ζήτηση για το SU7, από την αρχή του έτους έως τώρα, τους έκανε να αναθεωρήσουν προς τα πάνω την πρόβλεψή τους, θέτοντας ως νέο όριο τις 350.000 μονάδες.



Ο Λέι Τζαν (φωτογραφία), ο ιδρυτής της Xiaomi, ανακοίνωσε ότι θα αυξηθεί η παραγωγή του SU7 για να μπορέσει η εταιρεία να παραδώσει ταχύτερα τα αυτοκίνητα στους πελάτες της. Με τα τωρινά δεδομένα, ο χρόνος αναμονής κυμαίνεται μεταξύ 9-12 εβδομάδων, μέχρι να παραλάβει κάποιος το όχημά του.

Επίσης, πρέπει να προετοιμαστεί να ικανοποιήσει τη ζήτηση και για το YU7, το δεύτερο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της. Το νέο crossover αναμένεται να παρουσιαστεί το δεύτερο τρίμηνο του έτους και θα ανταγωνίζεται το Tesla Model Y.



Θυμίζουμε ότι το SU7 είναι άμεσος ανταγωνιστής ενός άλλου μοντέλου της αμερικανικής εταιρείας, του Model 3, στην κινεζική αγορά.

Σύμφωνα με τα στοιχεία πωλήσεων σε αυτή., το τελευταίο τρίμηνο του 2024, το SU7 σημείωσε ραγδαία αύξηση στις ταξινομήσεις του, ξεπερνώντας το Model 3. Έτσι, το χρονικό διάστημα Οκτώβριος-Δεκέμβριος, η Xiaomi πούλησε 69.697 οχήματα έναντι 52.241 της Tesla, στην ασιατική χώρα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ


Δημοσιεύτηκε ! 2025-03-22 10:00:00

Δείτε και αυτό !
Close
Back to top button