
Γιατί τώρα είναι η ώρα για μεταχειρισμένο ηλεκτρικό;
Τα μεταχειρισμένα ηλεκτρικά οχήματα γίνονται ολοένα και πιο προσιτά, συχνά φθηνότερα από τα αντίστοιχα πετρελαιοκίνητα και μειώνοντας το χάσμα τιμών με τα βενζινοκίνητα μοντέλα.
Σύμφωνα με την Cox Automotive, στην οποία ανήκουν οι δημοπρασίες Manheim, η αγορά μεταχειρισμένων EV έχει σταθεροποιηθεί μετά από προηγούμενες διακυμάνσεις των τιμών.
Η μέση τιμή ενός EV δύο έως τεσσάρων ετών στις δημοπρασίες Manheim Auctions είναι τώρα 18.619 ευρώ, μειωμένη κατά 6,5% σε σχέση με πέρυσι.
Συγκριτικά, τα αντίστοιχα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα κοστίζουν κατά μέσο όρο 22.426 ευρώ, καθιστώντας τα EV κατά 23% φθηνότερα.
Ωστόσο, τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα παραμένουν ελαφρώς πιο προσιτά, με μέσο όρο 16.133 ευρώ τον Φεβρουάριο, αν και η διαφορά έχει συρρικνωθεί τον τελευταίο χρόνο.
Η Cox προβλέπει ταχεία ανάπτυξη στην αγορά μεταχειρισμένων EV, με τον όγκο να αναμένεται να αυξηθεί κατά 117,5% μέχρι το 2028.
Οι έμποροι, που κάποτε δίσταζαν λόγω των διακυμάνσεων των τιμών, αναγνωρίζουν πλέον την αξία των μεταχειρισμένων EV, καθώς πωλούνται γρήγορα και εμφανίζονται ελκυστικά για αγοραστές με χαμηλό προϋπολογισμό.
Μια έρευνα των Cox και Regit διαπίστωσε ότι το 69% των οδηγών δεν θα πλήρωναν περισσότερα για ένα EV σε σχέση με ένα βενζινοκίνητο ή πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο, γεγονός που υποδηλώνει ότι οι χαμηλότερες τιμές θα μπορούσαν να επιταχύνουν την υιοθέτηση των EV.
Παρά τις θετικές προοπτικές, οι προκλήσεις παραμένουν. Η Cox προειδοποιεί ότι τα μεταχειρισμένα EV έχουν θέματα με την ταχεία απομείωση της αξίας τους, τις φορολογίες ανά κράτος, την πτώση της ισχύος της μπαταρίας και πολλά ακόμα.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Δημοσιεύτηκε ! 2025-02-28 20:30:00