
Γιατί οι Κινέζοι δεν αγοράζουν πια Porsche;
Οι πωλήσεις της Porsche στην Κίνα μειώθηκαν εντυπωσιακά κατά 28% το 2024 και οι παραδόσεις της -άλλοτε εξαιρετικά δημοφιλούς- Taycan, μειώθηκαν σχεδόν στο μισό, αποκάλυψε η αυτοκινητοβιομηχανία τον περασμένο μήνα.
Είναι αλήθεια ότι το 2024 ήταν μια χρονιά μετάβασης για πολλά μοντέλα, συμπεριλαμβανομένων των Taycan, Panamera (επίσης μειωμένη) και 911, αλλά η ύφεση έχει να κάνει λιγότερο με αυτό και περισσότερο με την αλλαγή της στάσης στην Κίνα προς τις ολοένα και πιο ικανές εγχώριες μάρκες αυτοκινήτων.
Στο SU7, για παράδειγμα, η Xiaomi έχει κατασκευάσει ένα ηλεκτρικό σεντάν που φαίνεται σχεδόν εξίσου καλό με μία Taycan, παράγει περισσότερη ισχύ και κοστίζει λιγότερο. Η κορυφαία έκδοση Ultra που έσπασε το ρεκόρ στην πίστα της Σαγκάης, 1,5 δευτερόλεπτα ταχύτερο από την Porsche, κοστίζει 112.000 δολάρια έναντι 230.000 δολαρίων της Taycan Turbo GT και αποδίδει 1.527 ίππους, έναντι1.092 ίππων του γερμανικού μοντέλου.
Είναι επίσης ξεκάθαρο, ότι οι Κινέζοι, σε αντίθετη με το καθαρόαιμο οδηγικό DNA των Γερμανών, εκτιμούν ιδιαιτέρως τις τεχνολογίες αιχμής, όπως αυτές της Xiaomi ή της Tesla, με την αυτόνομη οδήγηση, από τα οποία η Porsche διατηρεί… αποστάσεις ασφαλείας.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Δημοσιεύτηκε ! 2025-03-06 22:30:00