Γιατί καθυστερεί το CarPlay 2 της Apple;
Παρά την αρχική ανακοίνωση το 2022 ότι το CarPlay 2 θα ήταν διαθέσιμο σε αυτοκίνητα το 2024, η Apple δεν κατάφερε να τηρήσει το χρονοδιάγραμμα, προκαλώντας αβεβαιότητα σχετικά με το μέλλον της πλατφόρμας.
Η Apple είχε παρουσιάσει το CarPlay 2 με μεγάλες φιλοδοξίες, στοχεύοντας σε μια πλήρως ανανεωμένη εμπειρία infotainment, που θα περιλάμβανε μεγαλύτερη ενοποίηση με τα συστήματα των αυτοκινήτων. Παρότι κατασκευαστές όπως η Aston Martin και η Porsche ανακοίνωσαν ότι θα υιοθετήσουν το νέο σύστημα, κανένα μοντέλο με CarPlay 2 δεν κυκλοφόρησε το 2024.
Η μετάθεση της κυκλοφορίας του CarPlay 2 συνοδεύτηκε από τη σιωπή της Apple για την πρόοδο του πρότζεκτ, αφήνοντας πολλά ερωτήματα για τη στρατηγική της εταιρείας στον τομέα της αυτοκίνησης. Εν τω μεταξύ, η μετατόπιση της Apple από την ανάπτυξη hardware, όπως το Apple Car, σε software λύσεις όπως το CarPlay και οι Apple Maps δεν απέφερε τα προσδοκώμενα αποτελέσματα.
Αντίθετα, το Android Automotive OS (AAOS) της Google συνεχίζει να κερδίζει έδαφος. Ενσωματωμένο σε μοντέλα από κατασκευαστές όπως η General Motors, η Renault και η Volvo, το Android Automotive προσφέρει ευελιξία στους κατασκευαστές, επιτρέποντάς τους να προσαρμόζουν την εμφάνιση και τις λειτουργίες του συστήματος.
Επιπλέον, οι εταιρείες μπορούν να εγκαταστήσουν το σύστημα χωρίς τα Google Automotive Services (GAS), δημιουργώντας δικές τους εναλλακτικές για εφαρμογές όπως το Google Maps και το Play Store. Από την άλλη, με την απουσία ενός πραγματικά ανταγωνιστικού συστήματος από την Apple, το Android Automotive αναμένεται να αυξήσει τη διείσδυσή του στην αγορά κατά τη διάρκεια του 2025.
Οι επόμενες εβδομάδες είναι κρίσιμες για την Apple, καθώς οι πληροφορίες σχετικά με τον προγραμματισμό της για το CarPlay 2 θα καθορίσουν αν η εταιρεία μπορεί να ανακάμψει και να διατηρήσει τη θέση της στον ανταγωνισμό. Μέχρι τότε, το Android Automotive φαίνεται να είναι ο μεγάλος νικητής της χρονιάς.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Δημοσιεύτηκε ! 2025-01-03 19:00:00