Auto

Γιατί η Toyota «κολλάει» στην αυτόνομη παραγωγή σπορ μοντέλων;

Η Toyota κωλύεται να κατασκευάσει αποκλειστικά μόνη της ένα νέο σπορ μοντέλο και αυτό αποδεικνύεται τώρα μέσα από επίσημα χείλη.

Συγκεκριμένα, η ιαπωνική εταιρεία και το τμήμα motorsport και επιδόσεων είναι πεπεισμένοι ότι η καλύτερη λύση για την παραγωγή και διάθεση σπορ μοντέλων παραμένει η συνεργασία με άλλες εταιρείες.



Μπορεί τα GR Yaris και GR Corolla να κατασκευάστηκαν αποκλειστικά από την Toyota GR, ωστόσο το GR 86 ήρθε χάρη στη συνεργασία με τη Subaru και η GR Supra χάρη στη BMW.

Τώρα, ο πρόεδρος του περίφημου τμήματος, Tomoya Takahashi μίλησε σχετικά με τα επερχόμενα μοντέλα που θα φέρουν το έμβλημα GR, τονίζοντας ότι οι συνεργασίες συμφέρουν και θα συνεχιστούν.



«Η αγορά των σπορ αυτοκινήτων συρρικνώνεται καθώς προχωράμε. Δεν μπορούμε να διατηρήσουμε τα σπορ αυτοκίνητα ως Toyota μόνο. Οι συνεργασίες μεταξύ εταιρειών θα αυξηθούν μελλοντικά. Δεν γνωρίζουμε με ποιον άλλον πρόκειται να συνεργαστούμε» ανέφερε ο πρόεδρος της Gazoo Racing, προσθέτοντας:

«Δεν έχει να κάνει με την επιβίωση των κατασκευαστών, αλλά με την προστασία των φανατικών φίλων του αυτοκινήτου. Στόχος μας είναι να χαμογελούν και για αυτό πολλές φορές χρειάζεται η συνεργασία με άλλον κατασκευαστή» συμπλήρωσε ο Takahashi.

Δεν πάει καιρός από όταν μιλούσαμε για την αναβίωση του MR2. Μάλιστα, οι πληροφορίες μιλούσαν για παρουσίαση της νέας γενιάς το 2025, με τον 1.600άρη τρικύλινδρο turbo των GR Corolla και GR Yaris κάτω από το καπό.



Ωστόσο, τα λεγόμενα του Takahashi αφαιρούν μερικές από τις ελπίδες των φίλων της Toyota, διότι πλέον υποθέτουμε ότι δε θα αποτελεί ένα αποκλειστικό πρότζεκτ της ιαπωνικής μάρκας.

Και εάν η GR δεν μπορέσει να βρει έναν ενδιαφερόμενο για συνεργασία, ίσως η ιδέα του νέου MR2 να αφαιρεθεί προς το παρόν εντελώς από τα άμεσα σχέδια.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ


Δημοσιεύτηκε ! 2024-07-02 19:15:36

Back to top button