
Γιατί η Tesla είναι η λιγότερη χαμένη από τους δασμούς Τραμπ;
Όλο το προηγούμενο διάστημα, ο δισεκατομμυριούχος Διευθύνων Σύμβουλος της Tesla, προσπαθούσε να πείσει τους ακόλουθούς του στο (δικό του) X, ότι οι πρόσθετοι δασμοί 25%, που θα τεθούν σε ισχύ από τις αρχές Απριλίου, πλήττουν εξίσου, με τους υπόλοιπους και την αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία.
Ο Ίλον Μασκ επικεντρώθηκε, κυρίως στα εισαγόμενα εξαρτήματα και στα ανταλλακτικά που χρησιμοποιεί και η Tesla, η οποία είναι αλήθεια ότι δεν θα βγει αλώβητη από την επιβολή των μέτρων του Ντόναλντ Τραμπ.
Από την άλλη πλευρά, είναι ακόμα μεγαλύτερη αλήθεια, ότι η εταιρεία του δεν πρόκειται να πληγεί, σε καμία περίπτωση, στο βαθμό που αυτό θα συμβεί με βασικούς ανταγωνιστές της, στην εγχώρια αγορά, όπως η Hyundai ή η Toyota, η ακόμα περισσότερο ο όμιλος Volkswagen.
Ακόμα και ο εγχώριος ανταγωνισμός, η GM και η Ford, που διατηρούν μεγάλες μονάδες παραγωγής εκτός ΗΠΑ (και μάλιστα σε Μεξικό και Καναδά, που αποτελούν «κόκκινο πανί» για τον Τραμπ), θα έχουν πολύ μεγαλύτερες απώλειες κερδών από την εταιρεία του Μασκ και ο λόγος είναι απλός. Το σύνολο των αυτοκινήτων που πουλά η Tesla στην εγχώρια αγορά, κατασκευάζονται επί αμερικανικού εδάφους, στις μεγάλες μονάδες παραγωγής στο Τέξας και την Καλιφόρνια.
Δεν είναι τυχαίο, ότι την ίδια περίοδο που οι προσωπικές αναρτήσεις του Μασκ, αφορούσαν στις ενδεχόμενες απώλειες κέρδους, η καμπάνια της Tesla, είχε ως βασικό σλόγκαν: «φτιάχνουμε τα πιο αμερικάνικα αυτοκίνητα»!
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Δημοσιεύτηκε ! 2025-03-28 17:15:00