
Γιατί επιβάτης non binary ζητά αποζημίωση 5000 ευρώ από τη Ryanair
Αποζημίωση 5.000 ευρώ από τη Ryanair ζήτησε επιβάτης non binary, επειδή δεν είχε επιλογή ουδέτερου φύλου στα εισιτήρια, για να κάνει κράτηση σε πτήση.
Σύμφωνα με τους Times, ο πελάτης χρησιμοποιούσε τον ιστότοπο της αεροπορικής εταιρείας για να κλείσει εισιτήριο μετ’ επιστροφής από το Βερολίνο προς την Γκραν Κανάρια, όταν συνειδητοποίησε ότι δεν υπήρχε επιλογή για χρήση ουδέτερο στο φύλο του. Η αεροπορική τού έδινε να επιλέξει ανάμεσα σε «κύριος», «κυρία» και «δεσποινίς».
Η Ryanair αρνήθηκε να καταλήξει σε εξωδικαστικό συμβιβασμό με τον πελάτη και η υπόθεση θα εκδικαστεί τώρα από το κρατικό δικαστήριο του Βερολίνου, σύμφωνα με τους Times.
Εκτός από την αποζημίωση, ο πελάτης θέλει η αεροπορική εταιρεία να τροποποιήσει την πλατφόρμα κρατήσεών της ώστε να παρέχει την επιλογή ενός ουδέτερου φύλου.
Το 2019, η Διεθνής Ένωση Αερομεταφορών δημοσίευσε οδηγίες για τις αεροπορικές εταιρείες που θέλουν να προσφέρουν επιλογές μη δυαδικού φύλου στους επιβάτες.
Η United Airlines των Ηνωμένων Πολιτειών έγινε η πρώτη που προσέφερε μια μη δυαδική επιλογή φύλου για τους επιβάτες, κατά την κράτηση των πτήσεων, επιτρέποντας στους πελάτες να επιλέξουν “M” (άντρας), “F” (γυναίκα), “U” (μη γνωστοποιημένο) ή “X” (άγνωστο), ώστε να αντιστοιχούν με τα φύλα στα διαβατήρια που δεν είναι δυαδικά και εκδίδονται από ορισμένες πολιτείες των ΗΠΑ.
Aεροπορικές εταιρείες ακολούθησαν το παράδειγμα της United δίνοντας ουδέτερες ως προς το φύλο επιλογές, όπως η British Airways, η Virgin Atlantic, η American Airlines, η Delta και η Air New Zealand.
Κάποιες άλλες έχουν, επίσης, εγκαταλείψει χαιρετισμούς που βασίζονται στο φύλο, όπως το «κυρίες και κύριοι». Το προσωπικό της γερμανικής εθνικής αεροπορικής εταιρείας Lufthansa έχει ενημερωθεί να χρησιμοποιεί τον χαιρετισμό «Αγαπητοί επιβάτες» ή απλώς «Καλώς ήρθατε», αντί του παλιού «Willkommen an Bord, meine Damen und Herren».
. . .
Δημοσιεύτηκε ! 2025-03-19 20:07:00