Αυτή είναι η ανανεωμένη BMW iX, βελτιώσεις στην αυτονομία
Η πρώτη γενιά της BMW iX βρίσκεται στο κουρμπέτι από το 2021 και παρότι τα υπόλοιπα EV στην γκάμα του Μονάχου πουλούν καλά, το μεσαίο SUV έχει χάσει τη δυναμική του. Το facelift θα του προσδώσει την απαραίτητη φρεσκάδα ώστε να παραμείνει ανταγωνιστικό.
Οι σημαντικότερες βελτιώσεις αφορούν στην αύξηση της ισχύος σε κάθε έκδοση της BMW iX και στη βελτιωμένη αυτονομία. Τα μοντέλα που προηγουμένως ήταν γνωστά ως xDrive50 και M60 έχουν μετατραπεί σε xDrive60 και M70, αντίστοιχα. Ενώ η έκδοση 40 μετονομάζεται σε 45. Αυτό έγινε για να αντικατοπτρίσει την αυξημένη απόδοση, αλλά επιτρέπει και να ξεχωρίζουμε ευκολότερα τα μοντέλα πριν και μετά το facelift.
Μικρές αλλαγές στην εμφάνιση, αλλά πλέον πρόκειται για ένα καλύτερο ηλεκτρικό
H xDrive60 αποδίδει 543 ίππους, ήτοι 20 επιπλέον από την xDrive50. Επιταχύνει από στάση στα 60 mph (0–97 km/h) σε 4,4”, με τελική ταχύτητα 200 km/h. Η M70 αποδίδει 659 ίππους, 40 περισσότερους από τη Μ60. Φτάνει τα 97 km/h σε 3,6” και σταματά στα 250 km/h.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ BMW iX, εξοπλισμένη με επαναστατική μπαταρία, κατέγραψε την εντυπωσιακή αυτονομία των 978,6 km
H ix40 έχει αντικατασταθεί από την ix45. Με 408 ίππους, προσφέρει 502 km αυτονομίας, εκεί που το παλιό μοντέλο περιοριζόταν στα 425 km. Αλλά αν θες την πιο ταξιάδικη BMW iX, αυτή είναι η 60άρα. Με μπαταρία 109.1 kWh, υπόσχεται 686 km κατά WLTP.
Δεν υπάρχουν σημαντικές αλλαγές στην εξωτερική σχεδίαση. Η μάσκα που θυμίζει τα δόντια του Bugs Bunny παραμένει κι είναι πλέον διαθέσιμη με φωτισμό. Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει ζάντες 20 ιντσών, ενώ προσφέρονται προαιρετικά διαστάσεις 21 και 22 ιντσών. Η M70 μάλιστα μπορεί να επιλεγεί με ζάντες 23 ιντσών για πρώτη φορά.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Έρχεται το 2026 η νέα BMW X5, από πετρέλαιο έως υδρογόνο
Το εσωτερικό παραμένει οικείο, με την κυρτή οθόνη της BMW, το Operating System 8.5, με την πιο σημαντική αλλαγή να είναι η προσθήκη των νέων καθισμάτων πολλαπλών λειτουργιών. Προσφέρουν βελτιωμένη στήριξη, περισσότερες ρυθμίσεις κι είναι αεριζόμενα. Διατίθενται σε ποικιλία υλικών, όπως μικροΐνες/Sensatec σε Atlas Grey/Black χρώμα, δέρμα Amido ή δέρμα Castanea.
Μια νέα, πιο αποτελεσματική αντλία θερμότητας εκμεταλλεύεται καλύτερη τη σπατάλη θερμότητας από το σύστημα μετάδοσης κίνησης και την μπαταρία για τη θέρμανση της καμπίνας. Υπάρχει ένα νέο πακέτο Climate Comfort για όσους συχνάζουν σε ψυχρά κλίματα.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Aυτή είναι η ηλεκτρική BMW M3 των 1.000+ ίππων
Δεν ξέρουμε αν θα επαρκεί για την Αράχωβα, αλλά περιλαμβάνει θέρμανση τόσο για τα μπροστινά όσο και για τα πίσω καθίσματα, θερμαινόμενο τιμόνι και θερμαινόμενο υποβραχιόνιο. Ενσωματώνει 4ζωνικό σύστημα κλιματισμού, επιτρέποντας σε κάθε επιβάτη να προσαρμόζει τις προτιμώμενες ρυθμίσεις θερμοκρασίας ανεξάρτητα. Η παραγωγή θα ξεκινήσει στο Dingolfing στη Γερμανία τον Μάρτιο, με τις πρώτες παραδόσεις να γίνονται εντός του δεύτερου 3μήνου της χρονιάς.
Δημοσιεύτηκε ! 2025-01-29 07:51:00