Auto

Αυτές είναι οι τιμές της νέας Alfa Romeo Junior

Μετά την πολιτική αναταραχή που προκάλεσε στην Ιταλία η επιλογή του ονόματος Milano και η αλλαγή του σε Junior, η μικρή Alfa Romeo αρχίζει να μπαίνει σε μία κανονικότητα.

Έτσι ανακοινώθηκαν και οι τιμές της για την γερμανική αγορά, οι οποίες είναι συνήθως πολύ κοντά σε αυτές που φθάνουν και στην χώρα μάς.

Όπως βλέπουμε λοιπόν στην ιστοσελίδα της εταιρίας στην Γερμανία, η βασική υβριδική έκδοση των 136 ίππων ξεκινά από τις 31.500 ευρώ.

Η ηλεκτρική έκδοση Junior Elettrica με τους 156 ίππους ξεκινά από τις 41.500 ευρώ.



Να θυμίσουμε εδώ ότι η Junior είναι ένα compact SUV στα 4,17 μέτρα, με έντονο ιταλικό στιλ στην σχεδίαση και σύγχρονα συστήματα ψηφιακών τεχνολογιών.

Η Junior θα προσφέρεται με συστήματα πρόωσης που καλύπτουν κάθε απαίτηση (αρκεί να μην είναι ντίζελ).

Έτσι, στην βάση της γκάμας βρίσκεται η έκδοση υβριδική έκδοση που ονομάζεται Junior Ibrida.

Αυτή διαθέτει σύστημα μίζας/γεννήτριας 48V που συνδυάζει έναν τρικύλινδρο turbo των 1.200 κ. εκ. 136 ίππων με έναν ηλεκτρικό κινητήρα 29 ίππων που είναι ενσωματωμένος στο αυτόματο e-DCT6 κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (έξι σχέσεων, φυσικά). Η συνολική ισχύς της υβριδικής Junior είναι στους 136 ίππους.

Ένα από τα ατού της Junior αφορά στην τετρακίνητη έκδοση της Q4 με τον ίδιο κινητήρα (και ένα επιπλέον μοτέρ για την κίνηση στους πίσω τροχούς), προσφέροντας έναν συνδυασμό που δύσκολα θα βρει κανείς στα premium λημέρια των μικρών SUV.

Αυτή θα είναι διαθέσιμη αργότερα και η ικανοποιητική απόσταση του οχήματος από το έδαφος διασφαλίζει απροβλημάτιστες βόλτες στην ύπαιθρο, αν και το ζητούμενο στην Junior είναι η περαιτέρω βελτίωση των δυναμικών χαρακτηριστικών παρά να πάρει κανείς τα βουνά και τα λαγκάδια.



Το σίγουρο είναι ότι αυτό δεν θα το κάνει όποιος αποκτήσει την ηλεκτροκίνητη Junior, η οποία ονομάζεται Junior Elletrica. Eφοδιάζεται με έναν σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα μπροστά, τεχνολογίας Hybrid Synchronous.

Το σύστημα πρόωσης είναι το γνωστό του ομίλου Stellantis με την απόδοση να είναι στους 156 ίππους/ 260 Nm και με μια μπαταρία ιόντων λιθίου των 54 kWh να προσφέρει μια μέση εργοστασιακή αυτονομία για 410 χιλιόμετρα (WLTP). Όταν ο οδηγός κινείται αποκλειστικά εντός πόλης, αυτή φτάνει τα 590 χλμ. (WLTP).

Ο on board φορτιστής είναι στα AC 11 kW, ενώ υποστηρίζεται DC ταχυφορτιστή έως 100 kW. Στην τελευταία περίπτωση, χρειάζεται λιγότερο από μισή ώρα για αν φορτίσουν οι μπαταρίες του οχήματος από το 10%-80%. Να σημειώσουμε ότι το πορτμπαγκάζ αυτής της εκδοχής της φτάνει τα 400 λίτρα, ενώ έχει και χώρο αποσκευών εμπρός (frunk).

Για όσους θέλουν το κάτι παραπάνω υπάρχει και η ισχυρότερη έκδοση Elettrica Veloce με τη διάταξη του Fiat 600e Abarth. Εδώ, το ηλεκτρικό μοτέρ αποδίδει 240 ίππους και προσφέρει επιταχύνσεις που συγκινούν.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ


Δημοσιεύτηκε ! 2024-04-19 12:00:28

Δείτε και αυτό !
Close
Back to top button